 |
de_virtuacom |
 |
Rok 2089 |
 |
MajaX |
 |
 |
 |
420 KB 1.91 MB 11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
Jest rok 2089. Technologia tej epoki pozwoliła rozwinąć systemy informatyczne
(wręcz jako organizmy żywe), do których można bezpośrednio dotrzeć.
Hakerzy (T) wykryli błąd na poziomie portu x12-56 i włamali się do środka,
z zamiarem zniszczenia bloków pamięci. Jedynie specjalna jednostka (CT)
może ich powstrzymać przed zniszczeniem systemu i ochronić świat od chaosu.
Tak pokrótce wygląda fabuła mapy. Grafika rzeczywiście odzwierciedla
to co autor miał na myśli jest sterylna i wyrafinowana.Wiele elementów
przezroczystych np. pomosty, przejścia przez którez z łatwością przechodzą
kule więc trzeba uważać.
Nie jest to duża lokacja, myślę że tak na 10 osób (więcej za ciasno ale też
może być ciekawie), testy przeprowadziłem sam ze sobą więc
trudno mi stwierdzić jakie jest tempo gry. Reasumując mapa posiada kilmat
fajną grafikę i pomysł.
 |
 |
cstrike\virtuacom.txt
cstrike\maps\de_virtuacom.bsp
cstrike\maps\de_virtuacom.res
cstrike\maps\de_virtuacom.txt
cstrike\overviews\de_virtuacom.tga
cstrike\overviews\de_virtuacom.txt
cstrike\PODBot\WPTDefault\ de_virtuacom.pwf
cstrike\PODBot\WPTDefault\ de_virtuacom.pxp
cstrike\sprites\affiche.spr
cstrike\sprites\majax.spr
cstrike\sprites\pub.spr
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
 | TAK |
 | NIE |
 | TAK |
 | 2 |
 | NIE |
 | ÅšREDNIA |
 | NOC |
 |
ÅšREDNIE |
 | BRAK |
 | TAK |
|
 |
|