 |
cs_crest |
 |
Małe miasteczko w Niemczech |
 |
Spuoces |
 |
 |
 |
3.67 MB 8.44 MB 17 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
|
 |
|
Ile to już razy ratowaliśmy świat przed kolejną wojną? Setki razy, tak odpowie pewnie większość graczy komputerowych. Ja prawde mówniąc w CSie jeszcze tego nie robiłem. Zapytacie jak to możliwe w CSie? Już spieszę z odpowiedzią.
Teroryści porwali francuskich naukowców posiadających bogatą wiedzę z zakresu broni nuklearnej. Jeżeli te informacje trafią w nieodpowiednie ręce, to może to doprowadzić do wybuchu kolejnej wojny. Terroryści przekroczyli niemiecką granice i ukryli zakładników w północnej części małego miasteczka.
Teraz kiedy wiemy już o naszej sytuacji ruszamy w świat owego małego miasteczka. Miasteczko jest bardzo barwne z mnóstwem krętych uliczek i przejść. Autor wykorzystał w mapie mnóstwo tekstur. Wielu osobom cs_crest może się kojarzyć z de_torn, jednak po kilku chwilach grania przekonujemy się, że to małe miasteczko wcale takie małe nie jest a i podobieństwo z de_torn znika. Ta mapa wydaje się bardziej złożona i zakręcona (w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Tekstury są dobrze dobrane, chociaż w wielu miejscach widać niedokładności autora. Przykładem mogą być budynki które z przodu mają wygląd kamienicy a ściany boczne to już jakby inny budynek, bo ma zupełnie inne tekstury. Jeżeli jesteśmy przy mankamentach to takim może być też brak jakiś specjalnych dźwięków. Jednak całość sprawia pozytywne wrażenie.
Na tej mapie możemy się poczuć jak w miasteczku. Jest tak wiele uliczek i przejść, że na początku bardzo trudno się zorientować w terenie. Złożoność zabudowań potęguje jeszcze możliwość chodzenia na dachach, podestach, balkonach itd. Na tej mapie mamy możliwość poruszania się tak jakby w dwóch płaszczyznach - na ziemi i jak już wspomniałem na wysokości. Płaszczyzny te w wielu miejscach się przenikają powodując, że mapa posiada tak wiele dróg, że rozgrywka może długo się nie nudzić. Do zakładników można dostać się z trzech stron, a do każdej z tych stron prowadzi kilka dróg. Tak więc sceneriuszy gry jest bardzo dużo. Mapa ze względu na swoją budowę przeznaczona jest dla większej ilości graczy. Tak wielkie zróżnicowanie mapy powoduje, że każdy może z powodzeniem używać swojej ulubionej broni bowiem tu każda znajdzie zastosowanie.
Podsumowując ratowanie świata może należeć do przyjemności, jeżeli znajdzie się odpowiednia ilość osób.
 |
 |
cstrike\cs_crest.wad
cstrike\maps\cs_crest.bsp
cstrike\maps\cs_crest.res
cstrike\maps\cs_crest.txt
cstrike\models\laguna
cstrike\models\nissan2.mdl
cstrike\models\njeep.mdl
cstrike\models\oldstreetlamp.mdl
cstrike\models\trash_corner.mdl
cstrike\models\trash_cornerT.mdl
cstrike\models\uplant1.mdl
cstrike\models\zalec_tree1_cs.mdl
cstrike\overviews\cs_crest.tga
cstrike\overviews\cs_crest.txt
cstrike\PODBot\WPTDefault\ cs_crest.pwf
cstrike\sprites\laguna
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
 | TAK |
 | NIE |
 | TAK |
 | 4 |
 | DUŻA |
 | DZIEŃ |
 | DUŻE |
 | BRAK |
 | TAK |
|
 |
|