BORG ma ju┐ 7823 dni
 
 
cs_crest
Małe miasteczko w Niemczech
Spuoces
3.67 MB
8.44 MB
17
 
 
   Ile to ju┼╝ razy ratowali┼Ťmy ┼Ťwiat przed kolejn─ů wojn─ů? Setki razy, tak odpowie pewnie wi─Ökszo┼Ť─ç graczy komputerowych. Ja prawde m├│wni─ůc w CSie jeszcze tego nie robi┼éem. Zapytacie jak to mo┼╝liwe w CSie? Ju┼╝ spiesz─Ö z odpowiedzi─ů.
   Terory┼Ťci porwali francuskich naukowc├│w posiadaj─ůcych bogat─ů wiedz─Ö z zakresu broni nuklearnej. Je┼╝eli te informacje trafi─ů w nieodpowiednie r─Öce, to mo┼╝e to doprowadzi─ç do wybuchu kolejnej wojny. Terrory┼Ťci przekroczyli niemieck─ů granice i ukryli zak┼éadnik├│w w p├│┼énocnej cz─Ö┼Ťci ma┼éego miasteczka.
   Teraz kiedy wiemy ju┼╝ o naszej sytuacji ruszamy w ┼Ťwiat owego ma┼éego miasteczka. Miasteczko jest bardzo barwne z mn├│stwem kr─Ötych uliczek i przej┼Ť─ç. Autor wykorzysta┼é w mapie mn├│stwo tekstur. Wielu osobom cs_crest mo┼╝e si─Ö kojarzy─ç z de_torn, jednak po kilku chwilach grania przekonujemy si─Ö, ┼╝e to ma┼ée miasteczko wcale takie ma┼ée nie jest a i podobie┼ästwo z de_torn znika. Ta mapa wydaje si─Ö bardziej z┼éo┼╝ona i zakr─Öcona (w pozytywnym tego s┼éowa znaczeniu). Tekstury s─ů dobrze dobrane, chocia┼╝ w wielu miejscach wida─ç niedok┼éadno┼Ťci autora. Przyk┼éadem mog─ů by─ç budynki kt├│re z przodu maj─ů wygl─ůd kamienicy a ┼Ťciany boczne to ju┼╝ jakby inny budynek, bo ma zupe┼énie inne tekstury. Je┼╝eli jeste┼Ťmy przy mankamentach to takim mo┼╝e by─ç te┼╝ brak jaki┼Ť specjalnych d┼║wi─Ök├│w. Jednak ca┼éo┼Ť─ç sprawia pozytywne wra┼╝enie.
   Na tej mapie mo┼╝emy si─Ö poczu─ç jak w miasteczku. Jest tak wiele uliczek i przej┼Ť─ç, ┼╝e na pocz─ůtku bardzo trudno si─Ö zorientowa─ç w terenie. Z┼éo┼╝ono┼Ť─ç zabudowa┼ä pot─Öguje jeszcze mo┼╝liwo┼Ť─ç chodzenia na dachach, podestach, balkonach itd. Na tej mapie mamy mo┼╝liwo┼Ť─ç poruszania si─Ö tak jakby w dw├│ch p┼éaszczyznach - na ziemi i jak ju┼╝ wspomnia┼éem na wysoko┼Ťci. P┼éaszczyzny te w wielu miejscach si─Ö przenikaj─ů powoduj─ůc, ┼╝e mapa posiada tak wiele dr├│g, ┼╝e rozgrywka mo┼╝e d┼éugo si─Ö nie nudzi─ç. Do zak┼éadnik├│w mo┼╝na dosta─ç si─Ö z trzech stron, a do ka┼╝dej z tych stron prowadzi kilka dr├│g. Tak wi─Öc sceneriuszy gry jest bardzo du┼╝o. Mapa ze wzgl─Ödu na swoj─ů budow─Ö przeznaczona jest dla wi─Ökszej ilo┼Ťci graczy. Tak wielkie zr├│┼╝nicowanie mapy powoduje, ┼╝e ka┼╝dy mo┼╝e z powodzeniem u┼╝ywa─ç swojej ulubionej broni bowiem tu ka┼╝da znajdzie zastosowanie.
   Podsumowuj─ůc ratowanie ┼Ťwiata mo┼╝e nale┼╝e─ç do przyjemno┼Ťci, je┼╝eli znajdzie si─Ö odpowiednia ilo┼Ť─ç os├│b.
 
 
• cstrike\cs_crest.wad
• cstrike\maps\cs_crest.bsp
• cstrike\maps\cs_crest.res
• cstrike\maps\cs_crest.txt
• cstrike\models\laguna
• cstrike\models\nissan2.mdl
• cstrike\models\njeep.mdl
• cstrike\models\oldstreetlamp.mdl
• cstrike\models\trash_corner.mdl
• cstrike\models\trash_cornerT.mdl
• cstrike\models\uplant1.mdl
• cstrike\models\zalec_tree1_cs.mdl
• cstrike\overviews\cs_crest.tga
• cstrike\overviews\cs_crest.txt
• cstrike\PODBot\WPTDefault\
  cs_crest.pwf
• cstrike\sprites\laguna
 
 
AHA
 
TAK
NIE
TAK
4
DU┼╗A
DZIEŃ
DU┼╗E
BRAK
TAK
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^