 |
cs_greenhouse |
 |
Ogród botaniczny |
 |
3D-Mike |
 |
 |
 |
4.40 MB 9.14 MB 35 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
|
 |
|
Wszystko miało być takie proste. Napad na bank, zrabowanie kasy bez
większych problemów a później beztroskie życie milionera. Takie miałem
sny ale rzeczywistość okazała się zupełnie inna. Mogłem się domyślić,
że ten czarny kot przebiegający mi drogę do "pracy" wróży tylko
nieszczęście. O ile zrabowanie kasy nie było problemem, to jej
wydostanie z banku było nie lada wyczynem. Porwaliśmy bankowy samochód
i już miało być pięknie a tu pościg na ogonie. Jechaliśmy coraz
szybciej, coraz bardziej zdenerwowani aż wreszcie w wyniku naszych
pomyłek rozbiliśmy się w okolicach jakiegoś ogrodu botanicznego a w
zasadzie firmy uprawiającej jakieś rośliny. W całym tym nieszczęsiu
dobrym okazało się to, że mogliśmy wziąść zakładników. Liczyliśmy, że
dzięki nim odwróci się nasza zła karta. Czy się myliliśmy?
To jak skończy się ta historia zależy już tylko od Ciebie. Mapę
stworzył prawdziwy artysta - 3D Mike. W zasadzie ten nik powinien
wystarczyć za recenzję mapy. Każdy kto choć odrobinę orientuje się w twórczości
maperskiej, wie, że za tym nikiem kryje się arcydzieło. W tym przypadku
tak jest również. To co wyróżnia się najbardziej na tej mapie to
roślinność a przede wszystkim drzewa. Do ich budowy autor użył spritów
(zamiast bloków), dzięki temu drzewa wyglądają naprawdę realnie.
Mankamentem (choć nie dla wszystkich) takiego rozwiązania jest to, że w
bliskim kontakcie z takim drzewem mamy wrażenie że drzewo zawsze jest
przodem do nas. Mapa dopracowana jest w najmiejszych szczegółach.
Staranne wykonane tekstury, mnóstwo dodatkowych modeli. I co
najważniejsze mapa przy tak bogatej grafice wciąż zachowuje bardzo
dobre parametry szybkościowe (r_speeds).
Rozgrywka na mapie należy do
przyjemności. Zmieniające się środowisko oraz przemyślane lokacje
sprawiają, że mapa szybko się nie nudzi. Po prostu czysta przyjemność
grania. Napewno już widziałeś screeny i ocenę końcową, więc chyba nie
muszę dodawać, że tą mapę powinieneś mieć już na dysku. Zajmuje sporo ale
warto mieć takie perełeczki. W archiwum z mapą barkuje ścieżek do PODBotów,
jednak bez trudu można je znaleść w internecie. Ja już biegnę do ogrodu, a Ty?
 |
 |
cstrike\maps\cs_greenhouse.bsp
cstrike\maps\cs_greenhouse.txt
cstrike\gfx\env\3dm_stukabk
cstrike\gfx\env\3dm_stukadn
cstrike\gfx\env\3dm_stukaft
cstrike\gfx\env\3dm_stukalf
cstrike\gfx\env\3dm_stukart
cstrike\gfx\env\3dm_stukaup
cstrike\models\3dm_chair.mdl
cstrike\models\3dm_hossie01.mdl
cstrike\models\3dm_hossie02.mdl
cstrike\models\3dm_pc.mdl
cstrike\models\3dm_pc2.mdl
cstrike\models\3dm_pc3.mdl
cstrike\models\3dm_pc4.mdl
cstrike\models\3dm_plant01.mdl
cstrike\models\3dm_sofa.mdl
cstrike\models\3dm_tefel.mdl
cstrike\www.cs-maps.co.uk.txt
cstrike\overwievs\cs_greenhouse.bmp
cstrike\overwievs\cs_greenhouse.txt
cstrike\sound\ambience\3dm_grn_
cstrike\sprites\3md_branch.spr
cstrike\sprites\3md_leaves1.spr
cstrike\sprites\3md_leaves2.spr
cstrike\sprites\3md_leaves3.spr
cstrike\sprites\3md_leaves4.spr
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
 | TAK |
 | NIE |
 | TAK |
 | 2 |
 | ÅšREDNIA |
 | WIECZÓR |
 | ÅšREDNIE |
 | BRAK |
 | NIE |
|
 |
|