BORG ma ju┐ 7823 dni
 
 
cs_hokkaido
Rezydencja w Hokkaido (Japonia)
Aarkvard
4.80 MB
10.00 MB
23
 
 
   Japo┼äskie rezydencje s┼éyn─ů z niepowtarzalnego klimatu Wschodu. S─ů te┼╝ bardzo rozleg┼ée, rozbudowane i pi─Öknie po┼éo┼╝one. Nie inaczej jest w przypadku mapy cs_hokaaido, na kt├│rej to te┼╝ mamy szans─Ö uratowa─ç dw├│ch wi─Özionych zak┼éadnik├│w. Pisz─Ö "szans─Ö" poniewa┼╝ jako┼Ť nie uda┼éo mi si─Ö zauwa┼╝y─ç, aby kto┼Ť si─Ö nimi zajmowa┼é. Do┼Ť─ç szybka rozgrywka i czyhaj─ůce zewsz─ůd niebezpiecze┼ästwo powoduj─ů, ┼╝e bardziej interesuje nas wasna sk├│ra a nie pan├│w w ┼╝o┼étych mundurkach. Tutaj ma┼éa dygresja. Oboj─Ötnie czy zak┼éadnik jest kelnerem, szefem korporacji czy te┼╝ astronaut─ů, niemal zawsze ma albo ┼╝├│┼éty kombinezon albo bia┼é─ů koszul─Ö i czarne spodnie. Mo┼╝e si─Ö czepiam, ale mapmakerzy winni chyba dopracowywa─ç takie szczeg├│┼éy.
   Jak ju┼╝ wspomina┼éem, przenosimy si─Ö do pi─Öknie po┼éo┼╝onej willi na przedmie┼Ťciach Hokkaido. Jak przypad┼éo na japo┼äskie realia, mentalno┼Ť─ç i typ budownictwa, wsz─Ödzie wita nas brak mebli, materace na ziemi i wszechobecne papierowe ┼Ťciany. Oczywi┼Ťcie nie brak tutaj typowej zieleni zar├│wno ogrodsowej jak i doniczkowej.
   Grafika na mapie niest niez┼éa, cho─ç widywaem lepiej wykonane domostwa w stylu wschodnim. Jednak bior─ůc pod uwag─Ö, ┼╝e mapk─Ö stworzono w styczniu 2002 roku, nie powinni┼Ťmy by─ç zbytnio wymagaj─ůcy. Po prostu solidne wykonana mapa bez adnych udziwnie┼ä. Textury wykonane przez Madnessa s─ů wystarczaj─ůc─ů rekomendacj─ů.
   Wodotrysk├│w na tej mapie raczej nie u┼Ťwiadczycie. Owszem, ptaszki ┼éadnie ┼Ťpiewaj─ů, a z radia (czemu zawsze to jest radio) s─ůcz─ů si─Ö delikatne japo┼äskie d┼║wi─Öki lutni, na d┼éu┼╝sz─ů met─Ö m─Öcz─ůce, poniewa┼╝ jest to zap─Ötlone dos┼éownie kilka d┼║wi─Ök├│w. Szyby mo┼╝na rozbija─ç, drzwi rozsuwa─ç, ale ju┼╝ papierwe ┼Ťcianki s─ů niesamowicie wytrzyma┼ée na ka┼╝d─ů bro┼ä. To ju┼╝ chyba og├│lna wada map w stylu japo┼äskim.
   Jak ju┼╝ wspomnia┼éem wcze┼Ťniej, nie radz─Ö si─Ö nastawia─ç zbytnio na ratowanie zak┼éadnik├│w. Wprawdzie jest ich tylko dw├│ch, ale droga na rescue zone jest daleka i zagmatwana, a przeciwnik nie ┼Ťpi. Budowa mapy jest bowiem tak skonstruowana, ┼╝e nigdy nie mo┼╝ecie by─ç pewni gdzie czai si─Ö przeciwnik. Wyobra┼║cie sobie labirynt poprzedzielany drzwiami, gdzie zar├│wno ┼Ťciany jak i same drzwi nie stanowi─ů ┼╝adnej os┼éony przed kulami. Je┼Ťli wiecie o co mi chodzi, rozumiecie jak to jest w przypadku cs_hokkaido. Tutaj najpierw si─Ö strzela, a dopiero p├│┼║niej otwiera dzwi i patrzy czy tam kto┼Ť by┼é. To, ┼╝e TK s─ů tu na porz─ůdku dziennym nie musz─Ö chyba wspomina─ç. Dzi─Öki takiemu utrudnieniu, na mapie gra si─Ö niezwykle szybko, a wszelkiej ma┼Ťci shotguny s─ů najbardziej preferowan─ů i skuteczn─ů broni─ů. Zakr─Öcone pomieszczenia i korytarze nie sprzyjaj─ů grze broni─ů dalekiego zasi─Ögu, poczynaj─ůc na scoucie a ko┼äcz─ůc na awp.
   Generalnie polecam map─Ö wszystkim zwolennikom szybkich rozgrywek. Ci, co lubi─ů office i crackhouse b─Öd─ů tutaj si─Ö czuli jak ryba w wodzie. Znakomita odskocznia od map taktycznych. Zatem pompki w d┼éo┼ä i lecimy na Hokkaido. Prosz─Ö zapi─ů─ç pasy.
 
 
• cstrike\gfx\env\g_nightbk.tga
• cstrike\gfx\env\g_nightdn.tga
• cstrike\gfx\env\g_nightft.tga
• cstrike\gfx\env\g_nightlf.tga
• cstrike\gfx\env\g_nightrt.tga
• cstrike\gfx\env\g_nightup.tga
• cstrike\maps\cs_hokkaido.bsp
• cstrike\maps\cs_hokkaiho.txt
• cstrike\maps\cs_hokkaido_readme.txt
• cstrike\sound\cs_hokkaido
• cstrike\sprites\ballsmoke
 
 
Karbulot
 
NIE
NIE
TAK
2
ŚREDNIA
WIECZÓR
ŚREDNIE
BRAK
NIE
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^