BORG ma ju¿ 8126 dni
 
 
cs_hokkaido
Rezydencja w Hokkaido (Japonia)
Aarkvard
4.80 MB
10.00 MB
23
 
 
   JapoÅ„skie rezydencje sÅ‚ynÄ… z niepowtarzalnego klimatu Wschodu. SÄ… też bardzo rozlegÅ‚e, rozbudowane i piÄ™knie poÅ‚ożone. Nie inaczej jest w przypadku mapy cs_hokaaido, na której to też mamy szansÄ™ uratować dwóch wiÄ™zionych zakÅ‚adników. PiszÄ™ "szansÄ™" ponieważ jakoÅ› nie udaÅ‚o mi siÄ™ zauważyć, aby ktoÅ› siÄ™ nimi zajmowaÅ‚. Dość szybka rozgrywka i czyhajÄ…ce zewszÄ…d niebezpieczeÅ„stwo powodujÄ…, że bardziej interesuje nas wasna skóra a nie panów w żoÅ‚tych mundurkach. Tutaj maÅ‚a dygresja. ObojÄ™tnie czy zakÅ‚adnik jest kelnerem, szefem korporacji czy też astronautÄ…, niemal zawsze ma albo żółty kombinezon albo biaÅ‚Ä… koszulÄ™ i czarne spodnie. Może siÄ™ czepiam, ale mapmakerzy winni chyba dopracowywać takie szczegóły.
   Jak już wspominaÅ‚em, przenosimy siÄ™ do piÄ™knie poÅ‚ożonej willi na przedmieÅ›ciach Hokkaido. Jak przypadÅ‚o na japoÅ„skie realia, mentalność i typ budownictwa, wszÄ™dzie wita nas brak mebli, materace na ziemi i wszechobecne papierowe Å›ciany. OczywiÅ›cie nie brak tutaj typowej zieleni zarówno ogrodsowej jak i doniczkowej.
   Grafika na mapie niest niezÅ‚a, choć widywaem lepiej wykonane domostwa w stylu wschodnim. Jednak biorÄ…c pod uwagÄ™, że mapkÄ™ stworzono w styczniu 2002 roku, nie powinniÅ›my być zbytnio wymagajÄ…cy. Po prostu solidne wykonana mapa bez adnych udziwnieÅ„. Textury wykonane przez Madnessa sÄ… wystarczajÄ…cÄ… rekomendacjÄ….
   Wodotrysków na tej mapie raczej nie uÅ›wiadczycie. Owszem, ptaszki Å‚adnie Å›piewajÄ…, a z radia (czemu zawsze to jest radio) sÄ…czÄ… siÄ™ delikatne japoÅ„skie dźwiÄ™ki lutni, na dÅ‚uższÄ… metÄ™ mÄ™czÄ…ce, ponieważ jest to zapÄ™tlone dosÅ‚ownie kilka dźwiÄ™ków. Szyby można rozbijać, drzwi rozsuwać, ale już papierwe Å›cianki sÄ… niesamowicie wytrzymaÅ‚e na każdÄ… broÅ„. To już chyba ogólna wada map w stylu japoÅ„skim.
   Jak już wspomniaÅ‚em wczeÅ›niej, nie radzÄ™ siÄ™ nastawiać zbytnio na ratowanie zakÅ‚adników. Wprawdzie jest ich tylko dwóch, ale droga na rescue zone jest daleka i zagmatwana, a przeciwnik nie Å›pi. Budowa mapy jest bowiem tak skonstruowana, że nigdy nie możecie być pewni gdzie czai siÄ™ przeciwnik. Wyobraźcie sobie labirynt poprzedzielany drzwiami, gdzie zarówno Å›ciany jak i same drzwi nie stanowiÄ… żadnej osÅ‚ony przed kulami. JeÅ›li wiecie o co mi chodzi, rozumiecie jak to jest w przypadku cs_hokkaido. Tutaj najpierw siÄ™ strzela, a dopiero później otwiera dzwi i patrzy czy tam ktoÅ› byÅ‚. To, że TK sÄ… tu na porzÄ…dku dziennym nie muszÄ™ chyba wspominać. DziÄ™ki takiemu utrudnieniu, na mapie gra siÄ™ niezwykle szybko, a wszelkiej maÅ›ci shotguny sÄ… najbardziej preferowanÄ… i skutecznÄ… broniÄ…. ZakrÄ™cone pomieszczenia i korytarze nie sprzyjajÄ… grze broniÄ… dalekiego zasiÄ™gu, poczynajÄ…c na scoucie a koÅ„czÄ…c na awp.
   Generalnie polecam mapÄ™ wszystkim zwolennikom szybkich rozgrywek. Ci, co lubiÄ… office i crackhouse bÄ™dÄ… tutaj siÄ™ czuli jak ryba w wodzie. Znakomita odskocznia od map taktycznych. Zatem pompki w dÅ‚oÅ„ i lecimy na Hokkaido. ProszÄ™ zapiąć pasy.
 
 
• cstrike\gfx\env\g_nightbk.tga
• cstrike\gfx\env\g_nightdn.tga
• cstrike\gfx\env\g_nightft.tga
• cstrike\gfx\env\g_nightlf.tga
• cstrike\gfx\env\g_nightrt.tga
• cstrike\gfx\env\g_nightup.tga
• cstrike\maps\cs_hokkaido.bsp
• cstrike\maps\cs_hokkaiho.txt
• cstrike\maps\cs_hokkaido_readme.txt
• cstrike\sound\cs_hokkaido
• cstrike\sprites\ballsmoke
 
 
Karbulot
 
NIE
NIE
TAK
2
ÅšREDNIA
WIECZÓR
ÅšREDNIE
BRAK
NIE
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^