 |
cs_pine |
 |
Domek podczas październikowej nocy |
 |
Pericolos0 |
 |
 |
 |
5.62 MB 11.90 MB 44 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
|
 |
|
Austria, październik 2003. Jesienna zimna noc. Mimo tego noc zapowiada się na bardzo gorącą a to za sprawą zadania jakie muszą wykonać CT. Teroryści porwali czterech
naukowców w celu wymuszenia okupu. Na szczęście informacja o
kryjówce w której przetrzymywani są zakładnicy wyciekła do Francuskich władz
które wysłały z interwencją właśnie służby specjalne.
Na dworzu czuć jesienną atmosferę. Panuje spokój, który za chwilę zostanie zakłócony.
Tak jak światło zwabiło owady do lamp rozstawionych wokół domu tak drużynę CT zwabiło w to miejsce zadanie jakie muszą wykonać: odbić zakładników.
Wizualnie mapa prezentuje się dobrze, można powiedzieć, że nawet bardzo dobrze. Autor chciał zrobić mapę, która będzie miała klimat zbliżony do Americams Army. Myślę, że to zadanie udało mu się spełnić. Starannie dobrane tekstury nadające odpowiedni klimat. Dom w który przetrzymywani są zakładnicy wydląda na opustoszały. Wewnątrz znajdziemy wiele drobiazgów podkreślających szegółowość z jaką autor zrobił mapę. Najdoskonalszym przykładem drobiazgowości jest np sekundnik w zegarku, który się obraca. Na mapie jest mnóstwo dotatkowych modeli. To piękne wrażenie psuje
trochę fakt braku interaktywności. Dla przykładu podam, że butelek nie można rozbić, tak samo sytuacja ma się z deskami i innymi podobnymi rzeczami. Będąc koło zakładników zobaczymy śpiwory rozłożone na podłodze, będąc w pokoju zobaczymy pełno pustych butelek czy innych śmieci. Mi się bardzo spodobały fiolki jakich używa wojsko czy służby specjalne do oświetlania. Takie fiolki rozrzucone są w paru miejscach emitując niebieskie światło, aż czuć atmosferę ataku CT. Na zewnątrz budynku też jest ciekawie, jednak jest trochę pusto.
Parę drzewek, pagórków i samochód. Myślę że nie zaszkodziłoby mapie jakby znalazło się na niej odrobinę więcej drzew czy krzaczków. Chociaż taka ilość wywołuje u nas wrażenie opustoszałego miejsca a o stworzenie takiego chyba chodziło autorowi.
Układ mapy jest dość prosty, co chyba można uznać na korzyść mapy. Bo cieżko byłoby odbijać zakładników błądząc po zawiłych korytarzach. Z grywalnością mapy nie jest najgorzej. Jednak wiele osób nie lubi ciemnych map i tym osobom napewno mapa nie przypadnie do gustu. Tu nie widać dokładnie przeciwników. Trzeba uważać niemalże na każdym kroku. Z broni to zastosowanie mają te na krótki dystans. Będąc w domu często znajdziemy się w sytuacji, że czujemy się ściśnięci, zwłaszcza jak gra więcej graczy. Dla mnie było to trochę uciążliwe.
Jednak może było to zamierzeniem autora by teroryści czuli się osaczonymi.
Mapa nie jest idealna, ale napewno ma swój niepowtarzalny klimat. Mapę cs_pine widziałem na polskich serwerach, więc nie zaszkodzi mieć ją w swoich zbiorach, zwłaszcza że jest to bardzo dobra mapa.
 |
 |
cstrike\pine.wad
cstrike\gfx\env\spreedbk.tga
cstrike\gfx\env\spreeddn.tga
cstrike\gfx\env\spreedft.tga
cstrike\gfx\env\spreedlf.tga
cstrike\gfx\env\spreedrt.tga
cstrike\gfx\env\spreedup.tga
cstrike\maps\cs_pine.bsp
cstrike\maps\cs_pine.res
cstrike\maps\cs_pine.txt
cstrike\models\pine
cstrike\overviews\cs_pine.tga
cstrike\overviews\cs_pine.txt
cstrike\sound\cs_pine
cstrike\sprites\pine
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
 | TAK |
 | NIE |
 | TAK |
 | 4 |
 | ÅšREDNIA |
 | WIECZOR |
 | DUŻE |
 | BRAK |
 | NIE |
|
 |
|