 |
cs_shogun_final |
 |
Pałac Shoguna Yasudy otwarty po 500-set latach |
 |
[builder]oma |
 |
 |
 |
9.46 MB 18.00 MB 64 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
|
 |
|
Realia mapy są równie zagmatwane, niczym telenowela południowoamerykańska. 500 lat temu Shogun o imieniu Yasuda wzniósł wspaniały pałac. Cel
całego przedsięwzięciua jest nieco mroczny, wiemy tylko tyle, że Shogun był znienawidzony przez ówczesny lud i zastępy Samurajów. Po 500 latach pałacyk
został odrestaurowany i przywrcono mu dawną świetność. Obecnie grupa terrorystyczna więzi w nim pięciu naukowców, których należy odbić grając drużyną
antyterrorystów.
Tak się akurat składa, że miałem okazję pograć w poprzednią wersję szoguna i moje wrażenia dalekie były od optymizmu. Mapka była nieciekawa, a to za
sprawą buroszarych ubogich tekstur. Autor mapki wziął sobie jednak za punkt honoru, aby ją poprawić i obecna wersja finałowa jest o niebo ciekawsza
od poprzedniej.
Mapa de_shogun_final to jedna z kilku modnych obecnie utrzymywanych w stylu wschodnim. Cechuje ją niezwykła dbałość o szczegóły oraz
cudowna kolorystyka tak specyficzna dla kraju Kwitnącej Wiśni. Roślinność jest soczyście zielona, zaś rozmaite budowle starannie zaplanowane i wykonane.
Także rozmaite napisy, szyldy i tablice pisanych japońskim alfabetem, oraz posążki i malowidła nadają mapie uroku. Gdzieniegdzie można także spotkać małe popularne
drzewka japońskie - Bonsai. Mapka jest także dość interaktywna. Można ustrzelić bażanta, zaś papierowe ścianki wewnątrz pałacyku rozpadają się jeśli się
tylko w nie wejdzie. Zmorą poprzedniej wersji była ich niesamowita wręcz odporność nawet na granaty.
Wokół pałacu rozciągają się sztolnie sugerujące, że była tu jakaś kopalnia. Sam pałac leży w niecce, do której prowadzi sieć rozmaitych tuneli,
zarówno nad dolinką, jak i w jej głębi. Dzięki temu mapka jest bardziej wyrównana dla obu stron, CT łatwiej jest odbić zakładników, niż to ma miejsce na przykład w
cs_militia. Porównanie obu map nie jest przypadkowe, założeniami i typem lokalizacji są niemal identyczne, zmianie ulega jedynie sceneria i realia.
Gorąco polecam mapę cs_shogun_final. Już sam fakt, że waży jak na mapę sporo wyraźnie sugeruje, że mapka jest bardzo rozbudowana,
przepełniona nowymi dźwiękami i innymi ciekawostkami. Należy jednak uważać, aby w Sieci nie "naciąć" się na wczesną wersję mapy, może ona bowiem zniechęcić
nawet najtwardszych.
 |
 |
cstrike\gfx\env\shogun_skybk.tga
cstrike\gfx\env\shogun_skydn.tga
cstrike\gfx\env\shogun_skyft.tga
cstrike\gfx\env\shogun_skylf.tga
cstrike\gfx\env\shogun_skyrt.tga
cstrike\gfx\env\shogun_skyup.tga
cstrike\maps\cs_shogun_final.bsp
cstrike\maps\cs_shogun_final.res
cstrike\maps\cs_shogun_final.txt
cstrike\models\shogun
cstrike\overviews\cs_shogun_final.bmp
cstrike\overviews\cs_shogun_final.txt
cstrike\PODBot\WPTDefault\ cs_shogun_final.pwf
cstrike\PODBot\WPTDefault\ cs_shogun_final.pxp
cstrike\sound\shogun
cstrike\sprites\shogun
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
 | TAK |
 | NIE |
 | TAK |
 | 4 |
 | DUŻA |
 | DZIEŃ |
 | ÅšREDNIE |
 | BRAK |
 | TAK |
|
 |
|