|
|
|
|
|
|
27.09, 18.00
29.09, 18.00
28.09, 18.00
28.09, 20.00
29.09, 20.00
27.09, 20.00 |
MoF
u.exec
MoF
u.exec
gall
Zastava B |
|
u.exec
Zastava B
Zastava B
gall
MoF
gall |
|
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : -- |
|
|
27.09, 18.00
29.09, 18.00
28.09, 18.00
28.09, 20.00
29.09, 20.00
27.09, 20.00 |
KULT
Cafe Ryba
KULT
Cafe Ryba
Szalone Szlaufy
Zastava A |
|
Cafe Ryba
Zastava A
Zastava A
Szalone Szlaufy
KULT
Szalone Szlaufy |
|
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : -- |
|
|
27.09, 19.00
29.09, 19.00
28.09, 19.00
28.09, 21.00
29.09, 21.00
27.09, 21.00 |
Fisz Team
ZiP[C4]
Fisz Team
ZiP[C4]
ElblÄ…g Team
ESOX |
|
ZiP[C4]
ESOX
ESOX
ElblÄ…g Team
Fisz Team
ElblÄ…g Team |
|
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : -- |
|
|
27.09, 19.00
29.09, 19.00
28.09, 19.00
28.09, 21.00
29.09, 21.00
27.09, 21.00 |
TAK TO MY
SG.OLD
TAK TO MY
SG.OLD
ST#
CK |
|
SG.OLD
CK
CK
ST#
TAK TO MY
ST# |
|
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : -- |
|
zasady ogolne
- udzial w turnieju brac moga teamy, ktore w swoim skladzie posiadaja conajmniej 1 Miska lub BORGa
- Minimalna liczba teamow to 16, maksimum chwilowo nie ma do ustalenia - zalezy ile bedzie chetnych)
- ustalenia meczy oraz wywolywanie poszczegolnych teamow na serwery odbywac sie bedzie na kanale #borg-turniej w sieci irc.quakenet.org
- scoreboty z serwerow dostepne beda na kanalach #borg-scorebot1 i #borg-scorebot2
- gracze nie moga sie dublowac - jeden gracz moze grac tylko w jednym teamie (gdy zostanie wykryty "dubel" obydwa klany zostaja natychmiastowo zdyskwalifikowane)
- dopuszczalne jest posiadanie 1 rezerwowego zawodnika (czyli sklad 3+1)
- terminy meczow beda podawane w oddzielnych, zamknietych topicach odpowiednio wczesniej, aby kazdy team przygotowal sie psychicznie do walki
system nagrod
- za pierwsze miejsce usmiech Karbiego odcisniety w betonie
- za drugie miejsce kask z avatara Latwego_cela
- za trzecie miejsce prawa reka Zszywa3a
- a tak na serio to nagrod nie ma (choc nie wykluczam ze cos sie pojawi ) gramy 4 Fun dla dobrej zabawy a nie o nagrody
sędziowie turniejowi
- [BORG] Rymek (aka Rymek )
- [BORG] Leniwiec (aka IronEd)
- [BORG] Latajace_imadlo (aka [BUC]Latwy_cel)
faza grupowa
- wszystkie mecze w tej fazie rozgrywane na mapie de_clan1_mill
- w grupach znajduja se 4 druzyny
- o zapisie do grup decyduje kolejnosc zgloszen
- mecze rozgrywane "kazdy z kazdym"
- za wygrana w meczu grupowym otrzymujemy 2pkt, za remis 1pkt, za przegrana 0pkt
- z kazdej grupy awansuja 2 zespoly.
druga faza grupowa
- wszystkie mecze w tej fazie rozgrywane na mapie de_clan2_fire
- w drugiej fazie sa 2 grupy, w obu gra taka sama ilosc druzyn (przy 16 klanach – po 4, przy 20 -5 itd.)
- z kazdej grupy awansuja dwie najlepsze druzyny
- mecze rozgrywane „kazdy z kazdym”
- za wygrana w meczu otrzymuje sie 2pkt, za remis 1pkt i za porazke 0pkt
polfinaly
- wszystkie mecze w tej fazie rozgrywane na mapie de_nuke
- zwyciezca grupy A gra z druga druzyna grupy B i druga druzyna grupy A ze zwyciezca grupy B.
- zwyciezcy polfinalow awansuja do „duzego” finalu, a przegrani graja o trzecie miejsce w „malym” finale
finaly
- wszystkie mecze w tej fazie rozgrywane na mapie de_prodigy
- wygrany “duzego” finalu zwycieza turniej, przegrany zajmuje 2 miejsce
- wygrany „malego” finalu zajmuje 3 miejsce, przegrany miejsce 4
mecze
- gramy 1 mapke
- system MaxRounds 15
- w przypadku remisu w fazach nie grupowych nastapi dogrywka w systemie MaxRounds7 z mp_startmoney 4500
- czas rundy 2 minuty
- tarcza zabroniona
- o wyborze strony rozpoczynajacej decyduje runda na noze
- nie mozna wykorzystywac bugow w mapach (bugi podane w FAQ ClanBase'a)
- na kazdym meczu obecny jest sedzia turnieju (patrz ponizej kto jest sedzia)
- sedzia ma zawsze racje i jego decyzja jest ostateczna
- na mecze stawiamy sie na czas - zaraz po otrzymaniu info na ircu prosze wchodzic na serwer - tolerujemy max 5min spoznienia, po tym czasie mecz konczy sie walkowerem na rzecz druzyny "kompletnej"
- gdy steam_id gracza nie bedzie sie zgadzal z podanym przy zgloszeniu, druzyna automatycznie przegrywa dany mecz przez walkower
- mecz rozpoczynamy po tym jak druzyny stwierdza gotowosc (wpisujac ready)
- wpisanie ready przez kogokolwiek z teamu jest uznawane za gotowosc calej druzyny
- na kazdym meczu prawdopodobnie bedzie HLTV, jednak tylko do nagrywania demek nie do ogladania (demka postaram sie wystawiac na jakies ftpy)
- mecze rozgrywamy na serwerach:
- 217.96.22.50:27015 - BORG Hub - A New World
- 213.155.191.194:27015 - BORG Hub - FlashNet FFA/CW
- gracze ktorzy posiadaja adminy na w/w serwerach beda mieli je wylaczone na czas meczu
- ustawienia serwera na mecze:
pausable 1
allow_spectators 2 // (sedzia + HLTV)
mp_buytime 0.25
mp_startmoney 800 // (w przypadku dogrywki mp_startmoney 4500)
mp_roundtime 2
mp_friendlyfire 1
mp_c4timer 35
mp_freezetime 6
mp_forcechasecam 2
mp_forcecamera 2
mp_fadetoblack 0
mp_footsteps 1
mp_flashlight 1
mp_autocrosshair 0
mp_limitteams 0
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_autoteambalance 0
mp_autokick 0
mp_tkpunish 0
mp_hostagepenalty 0
sv_aim 0
sv_cheats 0
sv_maxspeed 320
sv_gravity 800
sv_clienttrace 1
sv_allowdownload 0
mp_timelimit 0
| |
|
|