BORG ma ju¿ 8027 dni
 
 





MoF
0
0
0
0
0
u.exec
0
0
0
0
0
Zastava B
0
0
0
0
0
gall
0
0
0
0
0
 
   27.09, 18.00
   29.09, 18.00
   28.09, 18.00
   28.09, 20.00
   29.09, 20.00
   27.09, 20.00
MoF
u.exec
MoF
u.exec
gall
Zastava B
u.exec
Zastava B
Zastava B
gall
MoF
gall
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
 

KULT
0
0
0
0
0
Cafe Ryba
0
0
0
0
0
Zastava A
0
0
0
0
0
Szalone Szlaufy
0
0
0
0
0
 
   27.09, 18.00
   29.09, 18.00
   28.09, 18.00
   28.09, 20.00
   29.09, 20.00
   27.09, 20.00
KULT
Cafe Ryba
KULT
Cafe Ryba
Szalone Szlaufy
Zastava A
Cafe Ryba
Zastava A
Zastava A
Szalone Szlaufy
KULT
Szalone Szlaufy
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
 

Fisz Team
0
0
0
0
0
ZIP[C4]
0
0
0
0
0
ESOX
0
0
0
0
0
ELBLÄ„G TEAM
0
0
0
0
0
 
   27.09, 19.00
   29.09, 19.00
   28.09, 19.00
   28.09, 21.00
   29.09, 21.00
   27.09, 21.00
Fisz Team
ZiP[C4]
Fisz Team
ZiP[C4]
ElblÄ…g Team
ESOX
ZiP[C4]
ESOX
ESOX
ElblÄ…g Team
Fisz Team
ElblÄ…g Team
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
 

TAK TO MY
0
0
0
0
0
SG.OLD
0
0
0
0
0
CK
0
0
0
0
0
ST#
0
0
0
0
0
 
   27.09, 19.00
   29.09, 19.00
   28.09, 19.00
   28.09, 21.00
   29.09, 21.00
   27.09, 21.00
TAK TO MY
SG.OLD
TAK TO MY
SG.OLD
ST#
CK
SG.OLD
CK
CK
ST#
TAK TO MY
ST#
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
-- : --
 


zasady ogolne
  • udzial w turnieju brac moga teamy, ktore w swoim skladzie posiadaja conajmniej 1 Miska lub BORGa
  • Minimalna liczba teamow to 16, maksimum chwilowo nie ma do ustalenia - zalezy ile bedzie chetnych)
  • ustalenia meczy oraz wywolywanie poszczegolnych teamow na serwery odbywac sie bedzie na kanale #borg-turniej w sieci irc.quakenet.org
  • scoreboty z serwerow dostepne beda na kanalach #borg-scorebot1 i #borg-scorebot2
  • gracze nie moga sie dublowac - jeden gracz moze grac tylko w jednym teamie (gdy zostanie wykryty "dubel" obydwa klany zostaja natychmiastowo zdyskwalifikowane)
  • dopuszczalne jest posiadanie 1 rezerwowego zawodnika (czyli sklad 3+1)
  • terminy meczow beda podawane w oddzielnych, zamknietych topicach odpowiednio wczesniej, aby kazdy team przygotowal sie psychicznie do walki
system nagrod
  • za pierwsze miejsce usmiech Karbiego odcisniety w betonie
  • za drugie miejsce kask z avatara Latwego_cela
  • za trzecie miejsce prawa reka Zszywa3a
  • a tak na serio to nagrod nie ma (choc nie wykluczam ze cos sie pojawi ) gramy 4 Fun dla dobrej zabawy a nie o nagrody
sędziowie turniejowi
  • [BORG] Rymek (aka Rymek )
  • [BORG] Leniwiec (aka IronEd)
  • [BORG] Latajace_imadlo (aka [BUC]Latwy_cel)
faza grupowa
  • wszystkie mecze w tej fazie rozgrywane na mapie de_clan1_mill
  • w grupach znajduja se 4 druzyny
  • o zapisie do grup decyduje kolejnosc zgloszen
  • mecze rozgrywane "kazdy z kazdym"
  • za wygrana w meczu grupowym otrzymujemy 2pkt, za remis 1pkt, za przegrana 0pkt
  • z kazdej grupy awansuja 2 zespoly.
druga faza grupowa
  • wszystkie mecze w tej fazie rozgrywane na mapie de_clan2_fire
  • w drugiej fazie sa 2 grupy, w obu gra taka sama ilosc druzyn (przy 16 klanach – po 4, przy 20 -5 itd.)
  • z kazdej grupy awansuja dwie najlepsze druzyny
  • mecze rozgrywane „kazdy z kazdym”
  • za wygrana w meczu otrzymuje sie 2pkt, za remis 1pkt i za porazke 0pkt
polfinaly
  • wszystkie mecze w tej fazie rozgrywane na mapie de_nuke
  • zwyciezca grupy A gra z druga druzyna grupy B i druga druzyna grupy A ze zwyciezca grupy B.
  • zwyciezcy polfinalow awansuja do „duzego” finalu, a przegrani graja o trzecie miejsce w „malym” finale
finaly
  • wszystkie mecze w tej fazie rozgrywane na mapie de_prodigy
  • wygrany “duzego” finalu zwycieza turniej, przegrany zajmuje 2 miejsce
  • wygrany „malego” finalu zajmuje 3 miejsce, przegrany miejsce 4
mecze
  • gramy 1 mapke
  • system MaxRounds 15
  • w przypadku remisu w fazach nie grupowych nastapi dogrywka w systemie MaxRounds7 z mp_startmoney 4500
  • czas rundy 2 minuty
  • tarcza zabroniona
  • o wyborze strony rozpoczynajacej decyduje runda na noze
  • nie mozna wykorzystywac bugow w mapach (bugi podane w FAQ ClanBase'a)
  • na kazdym meczu obecny jest sedzia turnieju (patrz ponizej kto jest sedzia)
  • sedzia ma zawsze racje i jego decyzja jest ostateczna
  • na mecze stawiamy sie na czas - zaraz po otrzymaniu info na ircu prosze wchodzic na serwer - tolerujemy max 5min spoznienia, po tym czasie mecz konczy sie walkowerem na rzecz druzyny "kompletnej"
  • gdy steam_id gracza nie bedzie sie zgadzal z podanym przy zgloszeniu, druzyna automatycznie przegrywa dany mecz przez walkower
  • mecz rozpoczynamy po tym jak druzyny stwierdza gotowosc (wpisujac ready)
  • wpisanie ready przez kogokolwiek z teamu jest uznawane za gotowosc calej druzyny
  • na kazdym meczu prawdopodobnie bedzie HLTV, jednak tylko do nagrywania demek nie do ogladania (demka postaram sie wystawiac na jakies ftpy)
  • mecze rozgrywamy na serwerach:
  • 217.96.22.50:27015 - BORG Hub - A New World
  • 213.155.191.194:27015 - BORG Hub - FlashNet FFA/CW
  • gracze ktorzy posiadaja adminy na w/w serwerach beda mieli je wylaczone na czas meczu
  • ustawienia serwera na mecze:
          pausable 1
          allow_spectators 2 // (sedzia + HLTV)
          mp_buytime 0.25
          mp_startmoney 800 // (w przypadku dogrywki mp_startmoney 4500)
          mp_roundtime 2
          mp_friendlyfire 1
          mp_c4timer 35
          mp_freezetime 6
          mp_forcechasecam 2
          mp_forcecamera 2
          mp_fadetoblack 0
          mp_footsteps 1
          mp_flashlight 1
          mp_autocrosshair 0
          mp_limitteams 0
          mp_logfile 1
          mp_logmessages 1
          mp_autoteambalance 0
          mp_autokick 0
          mp_tkpunish 0
          mp_hostagepenalty 0
          sv_aim 0
          sv_cheats 0
          sv_maxspeed 320
          sv_gravity 800
          sv_clienttrace 1
          sv_allowdownload 0
          mp_timelimit 0


 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^