•  The Lost Worlds
  •  Rainbow Invasion
  •  The War Crusade
  •  The Domination
  •  War Is Not A Dream
  •  Deep Impact 2 - Revenge
  •  Deep Impact

  •  Regulamin sparringów
 
 
BORG ma ju 8035 dni
 
 

Sparringi zewnętrzne bazują na podobnych zasadach co walki wewnętrzne. Każdy klan może zostać naszym przeciwnikiem, o ile spełnia zasady podane w regulaminie sparringów zewnętrznych. Walki te są nieco odmienne od powszechnie znanych klanówek. Przede wszystkim toczą się w atmosferze przyjaźni, służą lepszemu zapoznaniu się przez ludzi i zacieśnianiu więzów w świecie Counter Strike'a. To co jest niezmiernie istotne to fakt, że wynik spotkania ma tutaj marginalne znaczenie. Liczy się przede wszystkim dobra zabawa a nie statystyki. Inną różnicą jest liczba graczy biorących udział w sparringu. Generalnie jedynym ograniczeniem jest liczba slotów na serwerze, grać może nawet dziesięciu graczy z jednej drużyny. Sparringi zewnętzne grane są tylko na niestandardowych mapach, czyli takich które nie są instalowane domyślnie z Counter Strike'em. Z przebiegu każdego sparringu zamieszczone jest później obszerne sprawozdanie zawierające dane techniczne, składy, tabelę walk i wyników, streszczenie z przebiegu spotkania, indywidualne statystyki oraz rozmaite ciekawostki. Jeśli pragniecie lepiej nas poznać, poczuć niesamowitą atmosferę słynnych wewnętzrnych sparringów BORG, zapoznajcie się z regulaminem i po jego akceptacji możemy ustalić szczegóły sparringu.

 
 
 
THE LOST WORLDS
MISIOO.COM - [m&s|sq]
30 PAŹDZIERNIK 2005 (N - 20:00)
BORG HUB - DOMINION WARS
AS_OILRIG, AS_TUNDRA
MISIOO (2,23) : BORG (2,37)
ZAPISANYCH 30, ZAGRAŁO 20
 
RAINBOW INVASION
TĘCZOWE NUTKI - Ya-Ya-yah [TN]
19 CZERWIEC 2005 (N - 20:00)
BORG HUB UNIMATRIX ZERO
DE_COMICPIRATES, DE_TEMPLE_OF_TOON
TN (2,28) : BORG (2,32)
ZAPISANYCH 29, ZAGRAŁO 18
 
THE WAR CRUSADE
MISIOO.COM - [m&s|sq]
6 MARZEC 2005 (N - 20:00)
jolt.co.uk - BORG HUB UNIMATRIX
DE_ODIGY, DE_EVERGREEN
MISIOO (2,39) : BORG (2,21)
ZAPISANYCH 34, ZAGRAŁO 18
 
THE DOMINATION
MISIOO.COM - [m&s|sq]
12 LISTOPAD 2004 (Pt - 21:00)
jolt.co.uk - BORG HUB UNIMATRIX
DE_PARKING, DE_YELBASE
MISIOO (4,43) : BORG (0,17)
ZAPISANYCH 22, ZAGRAŁO 17
 
WAR IS NOT A DREAM
MISIOO.COM - [m&s|sq]
30 MAJ 2004 (N - 20:00)
jolt.co.uk - BORG HUB UNIMATRIX
DE_NUKE, DE_DUST2
MISIOO (1,15) : BORG (3,45)
ZAPISANYCH 16, ZAGRAŁO 16
 
DEEP IMPACT 2 - REVENGE
MISIOO.COM - [m&s|sq]
14 MAJ 2004 (Pt - 22:00)
jolt.co.uk - BORG HUB UNIMATRIX
DE_ROADHOUSE, DE_RATS_ATTIC
MISIOO (4,47) : BORG (0,13)
ZAPISANYCH 23, ZAGRAŁO 18
 
DEEP IMPACT
MISIOO.COM - [m&s|sq]
20 LUTY 2004 (Pt - 22:00)
BORG Hub - A NEW WORLD
DE_MORNINGSTAR_CSC, DE_DAMAGED
MISIOO (4,42) : BORG (0,18)
ZAPISANYCH 23, ZAGRAŁO 20
 
 
 
Poniższe punkty są regulaminem jaki obowiązuje na sparringach zewnętrznych. Każdy klan oraz członkowie BORG winni się z nim zapoznać oraz bezwzględie przestrzegać. Ich znajomość pozwoli na uniknięcie wielu nieporozumień oraz pytań dotyczących bezpośrednio samych walk i panujących podczas nich zasad.

1.    Sparringi wewnętrzne są rozszerzeniem sparrigów wewnętrznych, dzięki którym każdy klan może z nami zagrać według ich schematu. Realizują jedno z głównych założeń celu powstania BORG, a mianowicie wspólne walki na serwerach w atmosferze przyjaźni i wzajemnego szacunku do siebie, oraz poznania nowych ludzi.

2.    Zapisów na walki wewnętrzne mogą dokonywać jedynie osoby zasymilowane w The BORG Collective oraz zarejestrowane klany wyróżniające się kulturą osobistą oraz poczuciem humoru. Sparringi są całkowicie zamknięte dla graczy spoza Przymierza. Nie bierzemy również pod uwagę rekrutów i osób zaprzyjaźnionych z klanem bądź Przymierzem BORG. Także osoby oczekujące na rozpatrzenie przyjęcia przez Komitet Asymilacyjny nie są uwzględniane przy zapisach.

3.    Sparring jest ustalany na minimum 2 tygodnie przed walką. Ostateczne ustalenia są oznajmiane na 3 dni przed. W tym czasie klan winien podać swój skład, swoją mapkę oraz dziaający do niej odnośnik.

4.    Podczas sparringu tylko osoba prowadząca (Szef Sztabu) oraz wyznaczony przez niego pomocnik mają prawo adminować na serwerze. kto jest wyznaczany na pomocnika jest podawane w mailu informacyjnym. Osoby posiadające admina na sparringowym serwerze, mają ścisły nakaz nieużywania go podczas walki, pod groźbą usunięcia go ze sparringu. Powyższe nakazy obowiązują również osoby, posiadające hasło do Rcona. Dzięki temu podczas walk staramy się uniknąć nieporządku panującego na serwerze przy większej ilości adminów.

5.    Orócz map ustalonych na sparring, przed walką obowiązuje trzecia dodatkowa mapa "rozgrzewkowa" ustalona przez organizatora sparringu. Zazwyczaj jest to mała mapka mająca na celu skrócić okres oczekiwania na graczy a wyeliminowania napływu innych, którzy nie biorą udziału w sparringu.

6.    Podczas sparringu na serwerze obowiązuje standardowa konfiguracja. Fade to black jest wyłączony, zaś Friendly fire włączony.

7.    W czasie walki panują standardowe zasady zachowania się na serwerze. Staramy się w miarę możliwości nie przeklinać choć nie zwracamy na to szczególnej uwagi. Ponieważ gramy w ścisłym gronie, możemy sobie pozwolić na niewielkie rozluźnienie, zawsze jednak w granicach rozsądku. Klan z którym gramy winien respektować te zasady. Podczas gry możemy wspólnie rozmawiać ze sobą, należy jednak zachować umiar z żartami zwłaszcza, jeśli nie znamy zbyt dobrze osób z obcego klanu. Oczywiście świadome obrażanie innych graczy oraz kłótnie ze sobą grożą usunięciem ze sparringu. Staramy się ponadto grać teamowo kładąc szczególny nacisk na zwycięstwo swojej drużyny a nie osobiste statystyki. Wszelkie TK powinny być bezwzględnie wybaczane. Osoby zabijające przyjaciół z drużyny celowo są natychmiastowo usuwane z serwera.

8.    Walka trwa do samego końca, aż Szef Sztabu nie ogłosi końca meczu. Pamiętajmy, aby wszelkie ewentualne restarty gry czy systemu robić zawsze na początku mapy. Po zakończeniu danej rozgrywki są bowiem robione screeny podsumowujące wyników rozgrywki, na ich podstawie zaś później obliczane statystyki walk. Osoba która nie jest uwzględniona na screenie nie jest ujęta w podliczaniu, a co za tym idzie ich statystyki są niekompletne i mylne.

9.    Gramy według schematu sparringów wewnętrznych, czyli po 15 rund. Zmiana dopiero po moim sygnale, jak zrobię screen podsumowujący. Osoba która opuści serwer przed końcem mapy lub meczu nie zostanie ujeta na screenie, a co za tym idzie jej statystyki będa niekompletne.

10.    Kiedy admin zarządzający walką pisze "3 resy i gramy", następują restarty po czym napis "GRAMY". Po tym nie ma już odwołania ani skarg, że ktoś coś źle kupił, albo postrzelił kolegę z drużyny. Należy o tym dobrze pamiętać.

11.    Spóźnienia nie są tolerowane. Po to jest grana mapa rozgrzewkowa, a sparring zaczyna się właściwie pół godziny po czasie. Jak ktoś przyjdzie po restartach przedwalkowych zostanie wyrzucony bez tłumaczenia dlaczego.

12.    Gramy Team Play, jednak wolna amerykanka jest dozwolona. Nie narzucamy innym taktyk, każdy gra jak umie a nie według schematu.

13.    Pamiętajcie, gramy tylko i wyłącznie dla zabawy i chęci zaprzyjaźnienia się. Wynik meczu nie jest istotny. Po zakończonej walce zwycięzcy nie powinni się naśmiewać z pokonanych. Oczywiście drużyna przegrana ma prawo zażądać rewanżu, jednak musi się on odbyć na innych mapach niż sparring obecny. Procedura rewanżu jest identyczna jak w przypadku każdego normalnego sparringu zewnętrznego.

Znajomość powyższych zasad jest obowiązkowa dla każdego uczestnika jakiegokolwiek sparringu wewnętrznego. Ich nieznajomość nie zwalnia z żadnej odpowiedzialności. W przypadku dostrzeżonych błędów bądź braku jakiejś istotnej sprawy, proszę pisać na adres karbulot@mail.dk. Ostatnia aktualizacja regulaminu - 10 maja 2003 roku.

 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^