•  Battle of the Elites
  •  No Mercy
  •  Battle on the Snow
  •  Somewhere in Outskirs
  •  Project Genesis
  •  Innerspace
  •  We Are Not Alone
  •  Fun Worlds
  •  Desert Wars
  •  CS Central Strike
  •  Rho Iota Phi
  •  Back to the Roots
  •  Search of the Lost Rings
  •  The Unknown Worlds
  •  The Wrath of BORG
  •  Resurrection
  •  The Undiscovered Country
  •  The Final Frontier
  •  Second Attack
  •  First Contact

  •  Regulamin sparring├│w
 
 
BORG ma ju┐ 6079 dni
 
 

Sparringi wewn─Ötrzne, s─ů specyficzn─ů form─ů walk w Przymierzu BORG. Udzia┼é w nich dost─Öpny jest jedynie dla cz┼éonk├│w Kolektywu. Cechuje je specyficzna atmosfera kole┼╝e┼ästwa, niemo┼╝liwa do uzyskania w ┼╝adnych innych potyczkach. S─ů organizowane zwykle raz w miesi─ůcu przez Szefa Sztabu. Na oko┼éo dwa tygodnie przed walk─ů, na stronie zamieszczany jest news informacyjny, w kt├│rym podane s─ů kryptonim sparringu, data, serwer oraz grane mapy. Przez okres dziesi─Öciu dni trwaj─ů zapisy na boardzie dyskusyjnym, komentarzach newsa b─ůd┼║ te┼╝ poprzez e-mail. Po tygodniu wybierane s─ů sk┼éady poprzez g┼éosowanie. Na trzy dni przed walk─ů rozsy┼éany jest mail informacyjny do uczestnik├│w, w kt├│rym podane s─ů niezb─Ödne informacje o planowanej walce oraz has┼éo na serwer. Sparringi wewn─Ötrzne zawsze ciesz─ů si─Ö ogromnym zainteresowaniem i popularno┼Ťci─ů, gdy┼╝ jako jedyne daj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç zagrania na serwerze pe┼énym BORG-├│w. Z przebiegu sparringu zamieszczone jest p├│┼║niej obszerne sprawozdanie zawieraj─ůce dane techniczne, sk┼éady, tabel─Ö walk i wynik├│w, streszczenie z przebiegu spotkania, indywidualne statystyki oraz rozmaite ciekawostki.

 
 
 
BATTLE OF THE ELITES
29 MAJ 2005 (N - 21:00)
BORG Hub - NANOPROBE INJECTION
DE_NAZCA2, DE_TOLEDO_BETA1
KARBULOT, VIGEE / ADIQ
GRUPA A. (2,30) : GRUPA B. (2,30)
ZAPISANYCH 20, ZAGRAŁO 12
 
NO MERCY
13 LUTY 2005 (N - 21:00)
BORG Hub - UNIMATRIX
DE_UNDERGOD, DE_NUKED
KARBULOT, TOFIF, VIGEE / ADIQ
DELTA Q. (1,17) : GAMMA Q. (3,43)
ZAPISANYCH 30, ZAGRAŁO 16
 
BATTLE ON THE SNOW
31 PA┼╣DZIERNIK 2004 (N - 21:00)
BORG Hub - UNIMATRIX
DE_SNOWFACILITY_PRE, DE_FROSTY
KARBULOT, RAIN
A TEAM (0,15) : B TEAM (4,45)
ZAPISANYCH 26, ZAGRAŁO 19
 
SOMEWHERE IN OUTSKIRS
22 SIERPIEŃ 2004 (Pt - 20:00)
BORG Hub - UNIMATRIX
DE_HONDURAS, DE_AZTEC2
KARBULOT, MIENTUS
A TEAM (0,17) : B TEAM (4,43)
ZAPISANYCH 23, ZAGRAŁO 12
 
PROJECT GENESIS
18 CZERWIEC 2004 (Pt - 22:00)
BORG Hub - UNIMATRIX
DE_TROY, DE_VANGOGH
KARBULOT, RYMEK
ELOYS (2,24) : MORLOKHS (2,36)
ZAPISANYCH 18, ZAGRAŁO 14
 
INNERSPACE
20 MARZEC 2004 (So - 22:00)
BORG Hub - A NEW WORLD
DE_INETCAFE, DE_KING_SIZE_v2beta
KARBULOT, RYMEK
MYSZY (3,36) : SZCZURY (1,24)
ZAPISANYCH 12, ZAGRAŁO 18
 
WE ARE NOT ALONE
13 LUTY 2004 (Pt - 22:00)
BORG Hub - A NEW WORLD
DE_KALT, DE_ALPS
KARBULOT, RYMEK
MISIE (2,28) : FOCZKI (2,32)
ZAPISANYCH 16, ZAGRAŁO 14
 
FUN WORLDS
21 LISTOPAD 2003 (Pt - 20:00)
BORG Hub - [IB]#1 TP & WAr
DE_SPRINGFIELD v2, FM_PLAYZONE
KARBULOT, TOFIF
SMERFY (2,20) : GUMISIE (0,10)
ZAPISANYCH 16, ZAGRAŁO 11
 
DESERT WARS
8 SIERPIEŃ 2003 (Pt - 20:00)
BORG Hub 3 ELITE TEAM PLAY
DE_DUST4EVER, DE_DUST2002
KARBULOT
ATREIDS (1,17) : HARKONNENS (3,43)
ZAPISANYCH 18, ZAGRAŁO 18
 
CS CENTRAL STRIKE
7 CZERWIEC 2003 (S - 22:00)
BORG Hub 1 ZAKOPANE TEAM PLAY
CS_SHOGUN_FINAL, DE_LAGUNA
KARBULOT
GREEN (1,20) : ORANGE (3,40)
ZAPISANYCH 20, ZAGRAŁO 15
 
RHO IOTA PHI
20 KWIECIEŃ 2003 (N - 16:00)
BORG Hub 5 - PcL & STORM SERVER
STARWARS, STARWARS2a
KARBULOT, ŚLEDŹ98
EMPIRE (2,32) : REBELLION (2,28)
ZAPISANYCH 19, ZAGRAŁO 13
 
BACK TO THE ROOTS
28 MARZEC 2003 (Pt - 20:00)
BORG Hub 5 - PcL & STORM SERVER
DE_BORG, CS_16FIGHTER
KARBULOT
ALPHA (1,21) : OMEGA (3,39)
ZAPISANYCH 20, ZAGRAŁO 13
 
SEARCH OF THE LOST RINGS
8 LUTY 2003 (So - 22:00)
BORG Hub 5 - PcL & STORM SERVER
CS_MORIA2, HELMS_DEEP
KARBULOT, ŚLEDŹ98
HOBITS (1,33) : ORCS (3,25)
ZAPISANYCH 18, ZAGRAŁO 18
 
THE UNKNOWN WORLDS
18 STYCZEŃ 2003 (N - 20:00)
BORG Hub 5 - PcL & STORM SERVER
DE_OSAKA_BETA1, DE_WALMART
KARBULOT, ŚLEDŹ98
NEXUS (3,40) : GENESIS (1,20)
ZAPISANYCH ?, ZAGRAŁO 16
 
THE WRATH OF BORG
15 GRUDZIEŃ 2002 (N - 16:00)
BORG HUB 1 - ZAKOPANE
DE_DUST2, CS_ITALY
KARBULOT
VOYAGER (1,31) : RELIANT (3,25)
ZAPISANYCH 19, ZAGRAŁO 18
 
RESURRECTION
16 LISTOPAD 2002 (Pt - 20:00)
BORG HUB 5 - PcL WAR SERVER
CS_CRACKHOUSE, DE_RATS_2001
KARBULOT
GAMMA (4,41) : DELTA (0,19)
ZAPISANYCH 18, ZAGRAŁO 12
 
THE UNDISCOVERED COUNTRY
15 WRZESIEŃ (N - 18:00)
BORG HUB 2, BORG HUB 1
DE_NUKE, DE_INFERNO
KARBULOT
EXELSIOR (1,20) : SARATOGA (3,38)
ZAPISANYCH 20, ZAGRAŁO 16
 
THE FINAL FRONTIER
22 SIERPIEŃ 2002 (Pt - 20:00)
BORG HUB 2 - [iB]#1
DE_PIRANESI, DE_KABUL
KARBULOT, CIACHO
VOLCANS (1,27) : CARTASSIANS (2,53)
ZAPISANYCH 14, ZAGRAŁO 12
 
SECOND ATTACK
10 SIERPIEŃ 2002 (So - 18:00)
BORG HUB 4, BORG HUB 1
CS_OFFICE, DE_TRAIN
KARBULOT, DITHOR
KLINGONI (2,35) : ROMULANIE (2,44)
ZAPISANYCH 18, ZAGRAŁO 18
 
FIRST CONTACT
9 CZERWIEC 2002 (N - 16:00)
THE BORG UNIMATRIX -=- [iB]#1
DE_DUST, DE_AZTEC
KARBULOT, CIACHO
PIERWSZY (2,56) : DRUGI (2,45)
ZAPISANYCH 20, ZAGRAŁO 16
 
 
 
Poni┼╝sze punkty nie s─ů jakim regulaminem czy zbiorem nakaz├│w obowi─ůzuj─ůcych na sparringach wewn─Ötrznych. To po prostu analiza tego, czym s─ů w og├│le owe sparringi. Zawieraj─ů gar┼Ť─ç porad dla ludzi kt├│rzy zapisuj─ů si─Ö na te specyficzne walki. Osoby, kt├│re graj─ů w sparringach systematycznie znaj─ů je, jednak dla ludzi zapisuj─ůcych si─Ö po raz pierwszy stanowi─ů cenn─ů kopalni─Ö informacji oraz gar┼Ť─ç porad czym s─ů sparringi, jaka jest procedura zapis├│w i przebieg walki. Ich znajomo┼Ť─ç pozwoli na unikni─Öcie wielu nieporozumie┼ä oraz pyta┼ä dotycz─ůcych bezpo┼Ťrednio samych walk i panuj─ůcych podczas nich zasad. Ka┼╝dy uczestnik ma obowi─ůzek zna─ç poni┼╝sze przepisy.

1.    Sparringi wewn─Ötrzne s─ů najwa┼╝niejsz─ů form─ů walki w Przymierzu Klan├│w Zaprzyja┼║nionych. Realizuj─ů bowiem jedno z g┼é├│wnych za┼éo┼╝e┼ä celu powstania BORG, a mianowicie wsp├│lne walki na serwerach w atmosferze przyja┼║ni i wzajemnego szacunku do siebie.

2.    Zapis├│w na walki wewn─Ötrzne mog─ů dokonywa─ç jedynie osoby zasymilowane w The BORG Collective. Sparringi s─ů ca┼ékowicie zamkni─Öte dla graczy spoza Przymierza. Tak┼╝e osoby oczekuj─ůce na rozpatrzenie przyj─Öcia przez Komitet Asymilacyjny nie s─ů uwzgl─Ödniane przy zapisach.

3.    Podczas sparringu tylko osoba prowadz─ůca (Szef Sztabu) oraz wyznaczony przez niego pomocnik maj─ů prawo adminowa─ç na serwerze. kto jest wyznaczany na pomocnika jest podawane w mailu informacyjnym. Osoby posiadaj─ůce admina na sparringowym serwerze, maj─ů ┼Ťcis┼éy nakaz nieu┼╝ywania go podczas walki, pod gro┼║b─ů usuni─Öcia go ze sparringu. Powy┼╝sze nakazy obowi─ůzuj─ů r├│wnie┼╝ osoby, posiadaj─ůce has┼éo do Rcona. Dzi─Öki temu podczas walk staramy si─Ö unikn─ů─ç nieporz─ůdku panuj─ůcego na serwerze przy wi─Ökszej ilo┼Ťci admin├│w.

4.    Podczas sparringu na serwerze obowi─ůzuje standardowa konfiguracja. Fade to black jest wy┼é─ůczony, za┼Ť Friendly fire w┼é─ůczony.

5.    W czasie walki panuj─ů standardowe zasady zachowania si─Ö na serwerze. Staramy si─Ö w miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci nie przeklina─ç cho─ç nie zwracamy na to szczeg├│lnej uwagi. Poniewa┼╝ gramy w ┼Ťcis┼éym gronie, mo┼╝emy sobie pozwoli─ç na niewielkie rozlu┼║nienie, zawsze jednak w granicach rozs─ůdku. Oczywi┼Ťcie ┼Ťwiadome obra┼╝anie innych graczy oraz k┼é├│tnie ze sob─ů gro┼╝─ů usuni─Öciem ze sparringu. Staramy si─Ö ponadto gra─ç teamowo k┼éad─ůc szczeg├│lny nacisk na zwyci─Östwo swojej dru┼╝yny a nie osobiste statystyki. Wszelkie TK powinny by─ç bezwzgl─Ödnie wybaczane. Osoby zabijaj─ůce przyjaci├│┼é z dru┼╝yny celowo s─ů natychmiastowo usuwane z serwera.

6.    Walka trwa do samego ko┼äca, a┼╝ Szef Sztabu nie og┼éosi ko┼äca meczu. Pami─Ötajmy, aby wszelkie ewentualne restarty gry czy systemu robi─ç zawsze na pocz─ůtku mapy. Po zako┼äczeniu danej rozgrywki s─ů bowiem robione screeny podsumowuj─ůce wynik├│w rozgrywki, na ich podstawie za┼Ť p├│┼║niej obliczane statystyki walk. Osoba kt├│ra nie jest uwzgl─Ödniona na screenie nie jest uj─Öta w podliczaniu, a co za tym idzie ich statystyki s─ů niekompletne i mylne.

7.    Bardzo niemile widziane s─ů osoby, kt├│re zapisuj─ů si─Ö na sparring na tak zwan─ů przys┼éowiow─ů pa┼é─Ö. W celu zaklepania sobie miejsca zg┼éaszaj─ů swoje uczestnictwo, nawet nie wiedz─ůc czy w og├│le zagraj─ů. Osoby kt├│re nagminnie stosuj─ů powy┼╝sz─ů metod─Ö mog─ů zosta─ç na zawsze wykluczone ze sparring├│w wewn─Ötrznych. Je┼Ťli nie mamy pewno┼Ťci ┼╝e zagramy, zapisujemy si─Ö po prostu na gracza rezerwowego.

8.    Pe┼éna procedura sparringu wewn─Ötrznego:
  • Na oko┼éo dwa tygodnie przed sparringiem, na stronie internetowej zamieszczany jest news o danej walce. Zamieszczane s─ů w nim wst─Öpne informacje zawieraj─ůce kryptonim sparringu, termin (pe┼éna data, dzie┼ä tygodnia i godzina), serwer na kt├│rym odb─Ödzie si─Ö walka, grane mapy, nazwy sk┼éad├│w oraz maksymalna i minimalna liczba oczekiwanych graczy. W newsie mog─ů by─ç podane tak┼╝e wst─Öpne informacje dotycz─ůce za┼éo┼╝e┼ä i szczeg├│┼é├│w sparringu.
  • Przez okres oko┼éo dziesi─Öciu dni trwaj─ů zapisy na walk─Ö. Dokonywane s─ů one w komentarzach newsa, na boardzie dyskusyjnym w odpowiednim po┼Ťcie (link bezpo┼Ťredni jest w newsie) lub bezpo┼Ťrednio e-mailem do organizatora sparringu. Zapisujemy si─Ö do sk┼éadu podstawowego, b─ůd┼║ rezerwowego, je┼Ťli nie mamy pewno┼Ťci czy zagramy na 100%. Kolejno┼Ť─ç zapis├│w ustala data wys┼éanego zg┼éoszenia. Na boardzie jest tworzona lista zapisanych. Je┼Ťli lista jest pe┼éna, mo┼╝emy zapisywa─ç si─Ö nadal, ale ju┼╝ tylko do sk┼éadu rezerwowego. Rezerwowi to gracze maj─ůce szans─Ö zagra─ç pod warunkiem, ┼╝e na sparringu b─Öd─ů wolne miejsca (np. z powodu wycofania si─Ö z walki gracza podstawowego, b─ůd┼║ jego niestawienia si─Ö na serwerze).
  • Po up┼éywie wyznaczonego czasu (oko┼éo 4 dni przed walk─ů) dokonywane s─ů wybory sk┼éad├│w. Przeprowadzane s─ů najcz─Ö┼Ťciej przez Szefa Sztabu oraz wybran─ů przez niego osob─Ö. Wybory polegaj─ů na tym, ┼╝e z listy graczy dobierani s─ů na przemian zawodnicy do obu sk┼éad├│w, a┼╝ do wyczerpania zapisanych. Osoby wybieraj─ůce graj─ů zatem w dru┼╝ynach przeciwnych.
  • Po wybraniu sk┼éad├│w jeszcze tego samego dnia na stronie zamieszczany jest news w kt├│rym podane s─ů wyniki wybor├│w czyli sk┼éady, oraz lista graczy rezerwowych. Uczestnicy maj─ů szans─Ö zawetowa─ç swoje uczestnictwo w dru┼╝ynie, oraz ostateczny termin odwo┼éania walki legalnie. Data i godzina tego newsa jest ko┼äcem zapis├│w na sparring. Legalne odwo┼éanie walki to odwo┼éanie akceptowane przez organizatora, ma bowiem jeszcze czas na dobranie gracza ze sk┼éadu rezerwowego.
  • Nast─Öpnego dnia (oko┼éo 3 dni przed walk─ů) organizator rozsy┼éa do uczestnik├│w sparringu obszerny mail informacyjny. Zawiera on pe┼éne informacje dotycz─ůce sparringu podane w newsach poprzednich, czyli kryptonim, termin, serwer, mapy i sk┼éady. Ponadto podawane s─ů informacje dodatkowe, takie jak has┼éo podstawowe, has┼éo alternatywne, przebieg walki czyli kolejno┼Ť─ç map i sk┼éad├│w, oraz podstawowe informacje i zasady dotycz─ůce zachowania, admin├│w itd. Has┼éo podstawowe jest rozsy┼éane do graczy ze sk┼éadu podstawowego, za┼Ť has┼éo alternatywne do wszystkich graczy (podstawowych i rezerwowych). Je┼Ťli na serwerze nie ma pe┼énego sk┼éadu podstawowego, organizatora zak┼éada has┼éo alternatywne dzi─Öki czemu na meczu mog─ů gra─ç osoby rezerwowe. Mail informacyjny powinien by─ç (o ile istnieje taka mo┼╝liwo┼Ť─ç) wydrukowany i trzymany przed sob─ů w czasie walki.
  • Na oko┼éo p├│┼é godziny przed walk─ů staramy si─Ö wej┼Ť─ç na serwer. Na 15 minut przed zak┼éadane jest has┼éo podstawowe oraz wypraszani gracze nie uczesnicz─ůcy w sparringu. Wczytywana jest pierwsza mapa, za┼Ť ka┼╝dy stara si─Ö ju┼╝ od razu i┼Ť─ç do swojego sk┼éadu. O wyznaczonej godzinie rozpoczyna si─Ö sparring. je┼Ťli w 15 minut po rozpocz─Öciu nie ma pe┼énego sk┼éadu serwera, zak┼éadane jest has┼éo alternatywne, umo┼╝liwiaj─ůce zagraniu graczom rezerwowym. W przypadku graczy rezerwowych panuje zasada kto pierwszy ten lepszy, zatem polecane jest monitorowanie serwera i stanu ilo┼Ťciowego. Je┼Ťli widz─ů, ┼╝e nie ma pe┼énego serwera, powinni stara─ç si─Ö dosta─ç do gry przy u┼╝yciu swojego has┼éa otrzymanego w mailu informacyjnym, czyli alternatywnego. Gracz rezerwowy idzie do sk┼éadu wyznaczonego mu przez organizatora walki.
  • W przypadku wyra┼║nej przewagi jednego skladu (np 10 na 7 graczy) wynik┼éego z powodu nie stawienia sie─Ö graczy na sparring, organizator ma prawo wyr├│wna─ç sk┼éady przerzucaj─ůc jednego lub dw├│ch zawodnik├│w z dru┼╝yny silniejsze do sabszej. Stara si─Ö on post─Öpowa─ç sprawiedliwie i bezstronnie, odpowiednio dobieraj─ůc gracza aby szanse obu dru┼╝yn by┼éy w miar─Ö wyr├│wnane.
  • Na sparring staramy si─Ö nie sp├│┼║nia─ç i przychodzi─ç punktualnie. Osoby kt├│re sp├│┼║ni┼éy si─Ö na pierwsz─ů map─Ö maj─ů szans─Ö zagra─ç, gdy┼╝ jest jeszcze mo┼╝liwo┼Ť─ç ma┼éych zmian teamowych. Po up┼éywie pierwszej mapy sp├│┼║nialscy s─ů usuwani z serwera pod pretekstem wprowadzania zam─Ötu. Okre┼Ťlenie "pierwsza mapa" oznacza pierwsz─ů rund─Ö (z dw├│ch) na danej mapie.
  • Po odbytym sparringu mo┼╝e (cho─ç nie musi) by─ç zamieszczony kr├│tki news na stronie spisuj─ůcy wra┼╝enia z walki, oraz podaj─ůcy og├│lne wyniki i zwyci─Östwo.
  • W terminie od kilku godzin do kilku dni, na stronie internetowej zamieszczane jest pe┼éne sprawozdanie ze sparringu. Zawiera ono informacje og├│lne, sk┼éady dru┼╝yn, tabela walk i wynik├│w, szczeg├│┼éowy opis walki, indywidualne statystyki graczy oraz rozmaite ciekawostki ze sparringu.
Znajomo┼Ť─ç powy┼╝szych zasad jest obowi─ůzkowa dla ka┼╝dego uczestnika jakiegokolwiek sparringu wewn─Ötrznego. Ich nieznajomo┼Ť─ç nie zwalnia z ┼╝adnej odpowiedzialno┼Ťci. W przypadku dostrze┼╝onych b┼é─Öd├│w b─ůd┼║ braku jakiej┼Ť istotnej sprawy, prosz─Ö pisa─ç na adres karbulot@mail.dk. Ostatnia aktualizacja regulaminu - 10 maja 2003 roku.

 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^