|
|
|
Data spotkania - 21 listopad 2003 r. (piÄ…tek) godz. 20.00
Serwer - BORG Hub - [IB]#1 TP & WAr
Administratorzy serwera w grze - Karbulot , tofif
Grane mapy - de_springfield v2, fm_playzone
Wynik w/g zwycięstw map - Smerfy : Gumisie - 2 : 0
Wynik w/g zwycięstw indywidualnych - Smerfy : Gumisie - 20 : 10
Liczba graczy - Zapisanych 16, zagrało 11
| |
|
SMERFY
[Smerfy] tofif - tofif
[Smerfy] sadzik - raeli
[Smerfy] Chakotay - rain (1/2 walki)
[Smerfy] !marysia! - !marysia!
[Smerfy] Bloody Mario - Bloody Mario
[Smerfy] aCid - aCid (1/2 walki)
GUMISIE
[Gumisie] Karbulot - Karbulot
[Gumisie] xan.pl - xan.pl
[Gumisie] Zszywa3 - Zszywa3
[Gumisie] matisse - matisse
[Gumisie] TANKKILLER - VERNOM (1/2 walki)
| |
|
mapa |
drużyna |
V |
skut. |
król strzelców |
F |
D |
springfield |
Smerfy |
6
|
33 %
|
[Smerfy] tofif |
41
|
60
|
Gumisie |
9
|
67 %
|
[Gumisie] xan.pl |
56
|
45
|
springfield |
Smerfy |
14
|
93 %
|
[Smerfy] Chakotay |
64 |
42
|
Gumisie |
1
|
7 %
|
[Gumisie] xan.pl |
30
|
68
|
playzone |
Gumisie |
-
|
75 %
|
[Smerfy] xan.pl... |
-
|
-
|
Smerfy |
-
|
25 %
|
[Gumisie] Zszywa3 |
-
|
-
|
playzone |
Gumisie |
-
|
75 %
|
[Smerfy] Zszywa3 |
-
|
-
|
Smerfy |
-
|
25 %
|
[Smerfy] !marysia! |
-
|
-
|
Legenda oznaczeń:
- drużyna grała po stronie Counter Terrorist - (CT)
- drużyna grała po stronie Terrorist - (T)
V - liczba zwycięstw na danej mapie
skut. - skuteczność danej drużyny względem przeciwnika
F - FRAGS (ogólna liczba zabitych na mapie przez daną drużynę)
D - DEATHS (ogólna liczba zabitych w drużynie przez przeciwnika)
| |
|
Jeśli kiedykolwiek jeszcze raz będę chciał zorganizować sparring wewnętrzny na serwerze [iB]#1, możecie od razu strzelić mi w łeb. Stało się już bowiem regułą, że ten serwer
może się spisywać przez cały tydzień bez zarzutu, to i tak w momencie sparringu będzie lagował, choćby grały tylko dwie osoby. Naprawdę nie wiem co może być przyczyną takiego zachowania, przyjmijmy
jednak, że serwer po prostu nie lubi sparringów wewnętrznych i tyle. Już sam początek gry prorokował pasmo nieszczęść, tylko doskonała postawa graczy i przyjmowanie niepowodzeń z uśmiechem
spowodowały, że sparring nie został w ostatniej chwili odwołany.
Początek jak zwykle stereotypowy czyli usuwanie graczy. Mimo, iż 20 minut pisałem, żeby opuścić serwer, to i tak skończyło się na kickach. Oczywiście najlepszym wyjściem jest
zmiana mapy, ale tu nastapił drugi problem. Mimo pięciokrotnego zmieniania zarówno z konsoli jak i z HLSW, de_simpsons jakoś nie chciał się wgrać powodując restart serwera i domyślne ustawienia na
de_dust, co owocowało pojawianiem się kolejnych pajaców zwabionych tym, że "taka fajna mapka leci". Dopiero po kilku dniach dowiedziałem się, że de_simpsons zawiera buga, konkretnie jakiś plik jest
napisany z wielkiej litery co trzeba skorygować. Niestety wtedy tego nie wiedziałem i zmuszony byłem wrzucić następną mapę, czyli de_springfield, zaś w zamian Simpsonsów w czasie gry wymyślić jakiś
zamiennik.
Rozpoczęliśmy zatem od mapy de_springfield i niestety pojawił się kolejny problem, a mianowicie jak wyłączyć PTB przerzucający graczy po teamach. Przyznam, że kiedyś wiedziałem, ale zapomniałem,
a tofif niestety się spóźniał. Regułą się stało, że tofif na sparringi się spóźnia, albo przychodzi pijany. Zresztą niewiele się minę z prawdą, jak napiszę, że się zarówno spoóźnia, jak i przychodzi pijany. Doszło nawet
do tego, że zmuszony byłem prowadzić walkę bez składów stałych, co się równało brakiem wyników w tym podsumowaniu. W końcu jednak tofif się raczył zjawić i mogliśmy zrestartować cały
sparring. Niestety drugi problem był gorszy, na serwerze było dwóch graczy spoza BORG na pierwszej mapie. Nie wiem jak się znaleźli i o co z tym chodziło. Nie ściągali mapy, bo nie byli na
"specach", nie grali, bo mieli pingi zerowe. Nie dało się ich usunąć ani z konsoli, ani z rcona. Byli "niewidoczni", a jednak zajmowali cenne sloty. Przypominam, że na serwerze graliśmy bez hasła.
Po rozegraniu mapki de_springfield postanowiłem, że w zastępstwie simpsonsów zagramy inną mapkę typu fun, a mianowicie fm_playzone. Ponieważ nikt prawie jej nie miał,
daliśmy 10 minut na jej ściągnięcie. Niestety spotkała się z małym zainteresowaniem, gracze niezbyt z niej byli zadowoleni. W sumie cały sparring był mało ciekawy. Jedynie doskonała postawa graczy i
brak narzekań na lagi spowodował, że nie usnąłęm całkowicie przy komputerze. Dość niemiłym zgrzytem jest fakt, iż statystyki za każdą mapę są nieco niewymierne jesli chodzi o mapę fm_playzone.
Chciałbym, aby gracze sobie wbili do głów, że zmiany drużyn dokonujemy nie po 15-tej rundzie, a na mój sygnał. Niestety gracze nie raczyli czekać na mój sygmał i przenosili się już po swojej śmierci w
ostatniej rundzie, nim zdążyłem zrobić screena podsumowującego. Dlatego wynik za sparring liczy się tylko za mapę de_springfield. Na przyszłość proszę nie wyskakiwać jak Filip z Konopii i poczekać, aż
napiszÄ™ wszystkim "zmiana".
Na zakończenie dodam tylko, że w czasie gry ktoś wpadł na pomysł, aby tagi zamienić na nazwy drużyn. Wszystkim się ten pomysł spodobał, poza tym wprowadził ułatwienie.
Dzięki temu łatwiej jest prowadzić walkę, bez ciągłego zaglądania, czy aby rzeczywiście dany gracz siedział w swoim teamie. Niniejszym od następnego sparringu zamierzam wprowadzić ten zwyczaj na stałe.
Karbulot aka Chief O'Brien
| |
|
m |
nicki gracza - (w przymierzu i właściwy) |
F |
D |
A |
1. |
[Gumisie] Zszywa3 - Zszywa3 |
46 |
39 |
1.18 |
2. |
[Gumisie] xan.pl - xan.pl |
44 |
47 |
0.94 |
3. |
[Smerfy] sadzik - raeli |
43 |
36 |
1.19 |
4. |
[Smerfy] tofif - tofif |
39 |
39 |
1.00 |
5. |
[Smerfy] !marysia! - !marysia! |
37 |
37 |
1.00 |
6. |
[Smerfy] Chakotay - rain (1/2 walki) |
26 |
16 |
1.62 |
7. |
[Gumisie] Chief O'Bien - Karbulot |
22 |
48 |
0.46 |
8. |
[Gumisie] matisse - matisse |
18 |
40 |
0.45 |
9. |
[Smerfy] Bloody Mario - Bloody Mario |
16 |
49 |
0.33 |
10. |
[Gumisie] TANKKILLER - VERNOM (1/2 walki) |
13 |
23 |
0.56 |
11. |
[Gumisie] aCid - aCid (1/2 walki) |
4 |
19 |
0.21 |
Legenda oznaczeń:
m - miejsce w ogólnym rankingu
F - FRAGS (ogólna liczba zabitych przeciwników w grze)
D - DEATHS (ogólna liczba śmierci w grze)
A - ACCURACY (procentowy stosunek fragów do śmierci) - 1=100%
| |
|
|
Po raz drugi graliśmy bez hasła, tym razem było to jednak zamierzone. Dzięki temu mieliśmy dwóch "wiszących" obcych graczy, zatem hasła powracają do stałego "menu" sparringów.
|
|
Po raz pierwszy graliśmy przy użyciu tagów drużyn a nie BORG. Ponieważ pomysł jest ciekawy, wprowadzam do na stałe.
|
|
Ponieważ gracze zbyt szybko zmieniali drużyny w połowie walki na fm_playzone postanowiłem nie "męczyć się" z dedukcją nad screenami i nie ująłem mapy w podsumowaniach.
|
|
Niekwestionowanym królem strzelców był Zszywa3 zdobywając 46 fragów.
|
|
W sumie na sparringu padło 308 celnych strzałow.
|
|
Następna walka będzie nosiła kryptonim "We Are Not Alone".
|
| |
|