•  SkÅ‚ady drużyn
  •  Tabela walk i wyników
  •  Sprawozdania z walki
  •  Indywidualne statystyki
  •  Screeny podsumowujÄ…ce
  •  Grane mapy
  •  Rozmaite ciekawostki
 
 
 
   BATTLE OF THE ELITES

   NO MERCY

   BATTLE ON THE SNOW

   SOMEWHERE IN OUTSKIRS

   PROJECT GENESIS

   INNERSPACE

   WE ARE NOT ALONE

   FUN WORLDS

   DESERT WARS

   CS CENTRAL STRIKE

   RHO IOTA PHI

   BACK TO THE ROOTS

   SEARCH OF LOST RINGS

   THE UNKNOWN WORLDS

   THE WRATH OF BORG

   RESURRECTION

   UNDISCOVERED COUNTRY

   THE FINAL FRONTIER

   SECOND ATTACK

   FIRST CONTACT
 
 
BORG ma ju¿ 8027 dni
 
 



  Data spotkania - 21 listopad 2003 r. (piÄ…tek) godz. 20.00
  Serwer - BORG Hub - [IB]#1 TP & WAr
  Administratorzy serwera w grze - Karbulot , tofif
  Grane mapy - de_springfield v2, fm_playzone
  Wynik w/g zwyciÄ™stw map - Smerfy : Gumisie - 2 : 0
  Wynik w/g zwyciÄ™stw indywidualnych - Smerfy : Gumisie - 20 : 10
  Liczba graczy - Zapisanych 16, zagraÅ‚o 11

 
 
SMERFY

  [Smerfy] tofif - tofif
  [Smerfy] sadzik - raeli
  [Smerfy] Chakotay - rain (1/2 walki)
  [Smerfy] !marysia! - !marysia!
  [Smerfy] Bloody Mario - Bloody Mario
  [Smerfy] aCid - aCid (1/2 walki)

GUMISIE

  [Gumisie] Karbulot - Karbulot
  [Gumisie] xan.pl - xan.pl
  [Gumisie] Zszywa3 - Zszywa3
  [Gumisie] matisse - matisse
  [Gumisie] TANKKILLER - VERNOM (1/2 walki)

 
 
mapa drużyna
V
skut.
król strzelców
F
D
springfield Smerfy
6
33 %
[Smerfy] tofif
41
60
Gumisie
9
67 %
[Gumisie] xan.pl
56
45
springfield Smerfy
14
93 %
[Smerfy] Chakotay
64
42
Gumisie
1
7 %
[Gumisie] xan.pl
30
68
playzone Gumisie
-
75 %
[Smerfy] xan.pl...
-
-
Smerfy
-
25 %
[Gumisie] Zszywa3
-
-
playzone Gumisie
-
75 %
[Smerfy] Zszywa3
-
-
Smerfy
-
25 %
[Smerfy] !marysia!
-
-

Legenda oznaczeń:

   - drużyna graÅ‚a po stronie Counter Terrorist - (CT)
   - drużyna graÅ‚a po stronie Terrorist - (T)
  V - liczba zwyciÄ™stw na danej mapie
  skut. - skuteczność danej drużyny wzglÄ™dem przeciwnika
  F - FRAGS (ogólna liczba zabitych na mapie przez danÄ… drużynÄ™)
  D - DEATHS (ogólna liczba zabitych w drużynie przez przeciwnika)

 
 
    JeÅ›li kiedykolwiek jeszcze raz bÄ™dÄ™ chciaÅ‚ zorganizować sparring wewnÄ™trzny na serwerze [iB]#1, możecie od razu strzelić mi w Å‚eb. StaÅ‚o siÄ™ już bowiem reguÅ‚Ä…, że ten serwer może siÄ™ spisywać przez caÅ‚y tydzieÅ„ bez zarzutu, to i tak w momencie sparringu bÄ™dzie lagowaÅ‚, choćby graÅ‚y tylko dwie osoby. NaprawdÄ™ nie wiem co może być przyczynÄ… takiego zachowania, przyjmijmy jednak, że serwer po prostu nie lubi sparringów wewnÄ™trznych i tyle. Już sam poczÄ…tek gry prorokowaÅ‚ pasmo nieszczęść, tylko doskonaÅ‚a postawa graczy i przyjmowanie niepowodzeÅ„ z uÅ›miechem spowodowaÅ‚y, że sparring nie zostaÅ‚ w ostatniej chwili odwoÅ‚any.
    PoczÄ…tek jak zwykle stereotypowy czyli usuwanie graczy. Mimo, iż 20 minut pisaÅ‚em, żeby opuÅ›cić serwer, to i tak skoÅ„czyÅ‚o siÄ™ na kickach. OczywiÅ›cie najlepszym wyjÅ›ciem jest zmiana mapy, ale tu nastapiÅ‚ drugi problem. Mimo piÄ™ciokrotnego zmieniania zarówno z konsoli jak i z HLSW, de_simpsons jakoÅ› nie chciaÅ‚ siÄ™ wgrać powodujÄ…c restart serwera i domyÅ›lne ustawienia na de_dust, co owocowaÅ‚o pojawianiem siÄ™ kolejnych pajaców zwabionych tym, że "taka fajna mapka leci". Dopiero po kilku dniach dowiedziaÅ‚em siÄ™, że de_simpsons zawiera buga, konkretnie jakiÅ› plik jest napisany z wielkiej litery co trzeba skorygować. Niestety wtedy tego nie wiedziaÅ‚em i zmuszony byÅ‚em wrzucić nastÄ™pnÄ… mapÄ™, czyli de_springfield, zaÅ› w zamian Simpsonsów w czasie gry wymyÅ›lić jakiÅ› zamiennik.
    RozpoczÄ™liÅ›my zatem od mapy de_springfield i niestety pojawiÅ‚ siÄ™ kolejny problem, a mianowicie jak wyÅ‚Ä…czyć PTB przerzucajÄ…cy graczy po teamach. Przyznam, że kiedyÅ› wiedziaÅ‚em, ale zapomniaÅ‚em, a tofif niestety siÄ™ spóźniaÅ‚. ReguÅ‚Ä… siÄ™ staÅ‚o, że tofif na sparringi siÄ™ spóźnia, albo przychodzi pijany. ZresztÄ… niewiele siÄ™ minÄ™ z prawdÄ…, jak napiszÄ™, że siÄ™ zarówno spoóźnia, jak i przychodzi pijany. DoszÅ‚o nawet do tego, że zmuszony byÅ‚em prowadzić walkÄ™ bez skÅ‚adów staÅ‚ych, co siÄ™ równaÅ‚o brakiem wyników w tym podsumowaniu. W koÅ„cu jednak tofif siÄ™ raczyÅ‚ zjawić i mogliÅ›my zrestartować caÅ‚y sparring. Niestety drugi problem byÅ‚ gorszy, na serwerze byÅ‚o dwóch graczy spoza BORG na pierwszej mapie. Nie wiem jak siÄ™ znaleźli i o co z tym chodziÅ‚o. Nie Å›ciÄ…gali mapy, bo nie byli na "specach", nie grali, bo mieli pingi zerowe. Nie daÅ‚o siÄ™ ich usunąć ani z konsoli, ani z rcona. Byli "niewidoczni", a jednak zajmowali cenne sloty. Przypominam, że na serwerze graliÅ›my bez hasÅ‚a.
    Po rozegraniu mapki de_springfield postanowiÅ‚em, że w zastÄ™pstwie simpsonsów zagramy innÄ… mapkÄ™ typu fun, a mianowicie fm_playzone. Ponieważ nikt prawie jej nie miaÅ‚, daliÅ›my 10 minut na jej Å›ciÄ…gniÄ™cie. Niestety spotkaÅ‚a siÄ™ z maÅ‚ym zainteresowaniem, gracze niezbyt z niej byli zadowoleni. W sumie caÅ‚y sparring byÅ‚ maÅ‚o ciekawy. Jedynie doskonaÅ‚a postawa graczy i brak narzekaÅ„ na lagi spowodowaÅ‚, że nie usnÄ…Å‚Ä™m caÅ‚kowicie przy komputerze. Dość niemiÅ‚ym zgrzytem jest fakt, iż statystyki za każdÄ… mapÄ™ sÄ… nieco niewymierne jesli chodzi o mapÄ™ fm_playzone. ChciaÅ‚bym, aby gracze sobie wbili do głów, że zmiany drużyn dokonujemy nie po 15-tej rundzie, a na mój sygnaÅ‚. Niestety gracze nie raczyli czekać na mój sygmaÅ‚ i przenosili siÄ™ już po swojej Å›mierci w ostatniej rundzie, nim zdążyÅ‚em zrobić screena podsumowujÄ…cego. Dlatego wynik za sparring liczy siÄ™ tylko za mapÄ™ de_springfield. Na przyszÅ‚ość proszÄ™ nie wyskakiwać jak Filip z Konopii i poczekać, aż napiszÄ™ wszystkim "zmiana".
    Na zakoÅ„czenie dodam tylko, że w czasie gry ktoÅ› wpadÅ‚ na pomysÅ‚, aby tagi zamienić na nazwy drużyn. Wszystkim siÄ™ ten pomysÅ‚ spodobaÅ‚, poza tym wprowadziÅ‚ uÅ‚atwienie. DziÄ™ki temu Å‚atwiej jest prowadzić walkÄ™, bez ciÄ…gÅ‚ego zaglÄ…dania, czy aby rzeczywiÅ›cie dany gracz siedziaÅ‚ w swoim teamie. Niniejszym od nastÄ™pnego sparringu zamierzam wprowadzić ten zwyczaj na staÅ‚e.

Karbulot aka Chief O'Brien

 
 
m
nicki gracza - (w przymierzu i właściwy)
F
D
A
1.
[Gumisie] Zszywa3 - Zszywa3
46
39
1.18
2.
[Gumisie] xan.pl - xan.pl
44
47
0.94
3.
[Smerfy] sadzik - raeli
43
36
1.19
4.
[Smerfy] tofif - tofif
39
39
1.00
5.
[Smerfy] !marysia! - !marysia!
37
37
1.00
6.
[Smerfy] Chakotay - rain (1/2 walki)
26
16
1.62
7.
[Gumisie] Chief O'Bien - Karbulot
22
48
0.46
8.
[Gumisie] matisse - matisse
18
40
0.45
9.
[Smerfy] Bloody Mario - Bloody Mario
16
49
0.33
10.
[Gumisie] TANKKILLER - VERNOM (1/2 walki)
13
23
0.56
11.
[Gumisie] aCid - aCid (1/2 walki)
4
19
0.21

Legenda oznaczeń:

  m - miejsce w ogólnym rankingu
  F - FRAGS (ogólna liczba zabitych przeciwników w grze)
  D - DEATHS (ogólna liczba Å›mierci w grze)
  A - ACCURACY (procentowy stosunek fragów do Å›mierci) - 1=100%

 
 
  Screen podsumowujÄ…cy z mapy de_springfield v2 - (pierwszy)
  Screen podsumowujÄ…cy z mapy de_springfield v2 - (drugi)
  Screen podsumowujÄ…cy z mapy fm_playzone - (trzeci)
  Screen podsumowujÄ…cy z mapy fm_playzone - (czwarty)

 
 




 
 
Po raz drugi graliśmy bez hasła, tym razem było to jednak zamierzone. Dzięki temu mieliśmy dwóch "wiszących" obcych graczy, zatem hasła powracają do stałego "menu" sparringów.
Po raz pierwszy graliśmy przy użyciu tagów drużyn a nie BORG. Ponieważ pomysł jest ciekawy, wprowadzam do na stałe.
Ponieważ gracze zbyt szybko zmieniali drużyny w połowie walki na fm_playzone postanowiłem nie "męczyć się" z dedukcją nad screenami i nie ująłem mapy w podsumowaniach.
Niekwestionowanym królem strzelców był Zszywa3 zdobywając 46 fragów.
W sumie na sparringu padło 308 celnych strzałow.
Następna walka będzie nosiła kryptonim "We Are Not Alone".

 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^