•  Informacje ogólne
  •  SkÅ‚ady drużyn
  •  Grane mapy
  •  Tabela walk i wyników
  •  Sprawozdania z walki
  •  Screeny podsumowujÄ…ce
  •  Indywidualne statystyki
 
 
 
   BATTLE OF THE ELITES

   NO MERCY

   BATTLE ON THE SNOW

   SOMEWHERE IN OUTSKIRS

   PROJECT GENESIS

   INNERSPACE

   WE ARE NOT ALONE

   FUN WORLDS

   DESERT WARS

   CS CENTRAL STRIKE

   RHO IOTA PHI

   BACK TO THE ROOTS

   SEARCH OF LOST RINGS

   THE UNKNOWN WORLDS

   THE WRATH OF BORG

   RESURRECTION

   UNDISCOVERED COUNTRY

   THE FINAL FRONTIER

   SECOND ATTACK

   FIRST CONTACT
 
 
BORG ma ju¿ 8024 dni
 
 



Sparring : No Mercy

Niedziela, 13 lutego 2005 r. godz. 21.00
jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix
Karbulot (główny), tofif, Vigee / AdiQ (pomoc)
Delta Quadrant vs Gamma Quadrant
D // nick vs G // nick
de sunny
de undergod, de nuked
D : G - 1 : 3
D : G - 17 : 43
zapisanych - 30, zagrało - 16 osób

News o sparringu został napisany w poniedziałek 31 stycznia 2005 roku. Od razu zyskał olbrzymie powodzenie. W ciągu kilku godzin zapisał się skład podstawowy, zaś po dwóch dniach już było prawie 30 chętnych. To chyba rekordowa ilość zapisów.




 
    Delta Quadrant
        D // tofif*
        D // Karbulot
        D // GunloK
        D // Siuwax
        D // Jury
        D // nocny_Gacek
        D // Debesciak
        D // Czort
 
    Gamma Quadrant
        G // xanek
        G // Hot
        G // matisse
        G // JaSiu
        G // myhas
        G // KEME
        G // Szawel
        G // Vigee / AdiQ
 

Gracze na sparring zostali ustaleni w poniedziałek 7-go lutego 2005 roku. Dość szybko, zwykle czekałem do środy - czwartku drugiego tygodnia zapisów. Jednak 30-tu chętnych na 18-tu możliwych do zagrania, to robi dość spore zaplecze graczy. Może jednak warto było zaczekać, dwa miejsca były wolne. Trochę szkoda, że się marnowało i dziwi mnie fakt, że nawet przy 30-tu osobach zagrała ledwie połowa chętnych. Mapę rozgrzewkową w swopich składach wygrali xan.pl i tofif, oni też wybierali składy do swoich drużyn.




   
   
de sunny  de undergod  de nuked

Wszystkie trzy mapy są stosunkowo nowe, o wszystkich pisałem swego czasu w newsach naszego serwisu map niestandardowych. Okazały się bardzo ciekawe i nie licząć drobnych spadków FPS-ów na mapie de_undergod - niesamowicie grywalne. Szczególnie ciekawa okazała się mapka de_sunny, szybka, słoneczna no i przede wszystkim wyrównana dla obu teamów. Mapa de_undergod niestety preferuje nieco składy Terro, zatem CT ostro musi się nagłowić aby wygrać, zaś de_nuked, to tylko konwersja starego poczciwego "njuka".





   Gamma 14 7%    tofif* 126 60
   Delta 1 93%    xanek 62 105
   Gamma 9 60%    GunloK 98 75
   Delta 6 40%    xanek 65 94
   Gamma 9 60%    Czort 106 89
   Delta 6 40%    KEME 91 99
   Gamma 11 73%    GunloK 118 89
   Delta 4 27%    xanek 94 113

Legenda oznaczeń:

- drużyna grała po stronie Counter Terrorist - (CT)
- drużyna grała po stronie Terrorist - (T)
- liczba zwycięstw na danej mapie
- skuteczność danej drużyny względem przeciwnika
- FRAGS (ogólna liczba zabitych na mapie przez daną drużynę)
- DEATHS (ogólna liczba zabitych w drużynie przez przeciwnika)




    TrochÄ™ dziwi fakt, że mimo zapisanych rekordowych 30-tu osób, na sparringu zagraÅ‚o jedynie 16-Å›cie na 18-tu możliwych. Nie pierwszy to przypadek i prawdopodobnie nie ostatni. Ludzie sapisujÄ… siÄ™ na przysÅ‚owiowÄ… "paÅ‚Ä™", aby zaklepać sobie miejsce. W sumie nie mam co narzekać, graczy i tak byÅ‚o dużo a mnie przynajmniej spadÅ‚ z gÅ‚owy problem jak rozmieÅ›cić tak dużą liczbÄ™ chÄ™tnych, czy też wrÄ™cz naddatek ludzi. Zaczynam jednak powoli odnosić wrażenie, że wielu zapisuje siÄ™ szybko na wszelki wypadek. TrochÄ™ martwi mnie takie podejÅ›cie do sprawy, ludzie traktujÄ… sparring jako "zapchajdziurÄ™". A co mi tam, zapiszÄ™ siÄ™, a jak nie bÄ™dÄ™ miaÅ‚ nic ciekawszego do roboty, to może wpadnÄ™. Organizowanie sparrinu i podsumowanie kosztuje mnie naprawdÄ™ mnóstwo pracy i nerwów i nie lubiÄ™ jak siÄ™ mnie tak zlewa. Dlatego w nastÄ™pnym sparringu zmieniÄ™ zasady. Każdy siÄ™ zapisuje jak chce, nie ma graczy podstawowych i rezerwowych. Natomiast grajÄ… ci, którzy pierwsi wejda na serwer. Wolna amerykanka. JeÅ›li komuÅ› zależy na zagraniu, bÄ™dzie "czatowaÅ‚" aby siÄ™ dostać na serwer, zaÅ› osoby którym wydaje siÄ™, że wystarczy siÄ™ zapisać aby sobie zaklepać miejsce i lubiÄ… siÄ™ spóźniać na sparring bÄ™dÄ… przykro zdziwieni. Howgh.
    Wracamy hednak do samego sparringu. Na proÅ›bÄ™ Piotrassa, pozwoliÅ‚em sobie zrobić drobnÄ… roszadÄ™ i zmieniÅ‚em kolejność map. NarzekaÅ‚, że de_sunny jest za maÅ‚a na mapÄ™ sparringowÄ… i lepiej by siÄ™ spisaÅ‚a jako rozgrzewkowa. No w praktyce okazaÅ‚o siÄ™, że to chyba najlepsza mapa sparringowa, zatem alarm nieco faÅ‚szywy. MaÅ‚a nie maÅ‚a, ale za to szalenie grywalna i szybka. Bez zbÄ™dnego kampienia i dÅ‚uuuugaÅ›nych rund. Mapa ta najprawdopodobniej zagoÅ›ci na naszym serwerze na dÅ‚użej, ale poczekajmy na wyniki ankiety na forum.
    Wybory skÅ‚adów i sama rozgrzewka przebiegÅ‚a szybko i bezproblemowo. ByÅ‚o trochÄ™ humoru za sprawÄ… Czorta i DebeÅ›ciaka, którzy nie umieli wpisać prawidÅ‚owo taga i nicka. Dlatego przez pewien okres na serwerze graÅ‚y takie "kwiatki" jak G_//_Debesciak czy // G Czort. No cóż, sÄ… ludzie i ludziska i jak to siÄ™ mówi "można rybki zbierać i znaczki hodować" :). W każdym razie nie byÅ‚o żadnych problemów, tofif i xan jako zwyciÄ™zcy w swoich teamach wybierali swoich graczy. Po raz drugi nowa forma wyboru skÅ‚adów okazaÅ‚a siÄ™ strzaÅ‚em w dziesiÄ…tkÄ™, dlatego na staÅ‚e zagoÅ›ci w sparringach wewnÄ™trznych.
    Mapy jak już wspomniaÅ‚em, okazaÅ‚y siÄ™ bardzo ciekawe. Pierwsza z nich de_undergod jednak po pewnym czasie zaczyna powoli nużyć monotonniÄ…. Owszem. OkazaÅ‚a siÄ™ szybka, jednak po godzinie grania ja miaÅ‚em jej osobiÅ›cie serdecznie dosyć. Bo ile razy można grać wegÅ‚ug schematu "W lewo, w prawo", tym bardziej, że mapa byÅ‚a w sumie bardzo pÅ‚aska. No i nieco lagujÄ…ca, FPS-y potrafiÅ‚y drastycznie zmaleć, zwÅ‚aszcza kiedy w powietrzu zaczęły fruwać "smoki". JeÅ›li chodzi o samÄ… de_nuked, to jak wiecie jest konwersjÄ… sÅ‚ynnego de_nuke. Chociaż gdybym miaÅ‚ być bardziej szczegółowy, to mapa powinna siÄ™ nazywać de_nuke_cz, gdyż jak żywo przypominaÅ‚a sÅ‚ynnÄ… seriÄ™ map standardowych z mappacka Condition Zero. Z poczÄ…tku byliÅ›my zachwyceni jej grafikÄ…, jednak po pewnym czasie powodowaÅ‚a znużenie. Dlatego mapka z gatunku tych "na jeden sparring i wystarczy".
    Mimo wszystko sparring uważam za udany, jeden z lepszych jakie graliÅ›my. Może zabrakÅ‚o trochÄ™ klimatu znanego choćby z Search Of The Lost Ring, jednak narzekać nie byÅ‚o co. DziÄ™kujÄ™ serdecznie tym co nie zawiedli i stawili siÄ™ na walkÄ™.
    To by byÅ‚o na tyle. Do zobaczenia w celowniku na nastÄ™pnym, dwudziestym sparringu wewnÄ™trznym.

Karbulot aka Chief O'Brien



  Screen podsumowujÄ…cy z mapy de_undergod - (pierwszy)
  Screen podsumowujÄ…cy z mapy de_undergod - (drugi)
  Screen podsumowujÄ…cy z mapy de_nuked - (trzeci)
  Screen podsumowujÄ…cy z mapy de_nuked - (czwarty)




1       G // GunloK    caÅ‚y mecz 81 32 2.53
2       G // Siuwax    caÅ‚y mecz 67 35 1.91
3       G // tofif*    caÅ‚y mecz 60 43 1.39
4       D // xanek    caÅ‚y mecz 57 53 1.07
5       G // nocny_Gacek    caÅ‚y mecz 54 29 1.86
6       G // Jury    caÅ‚y mecz 54 48 1.12
7       G // Czort    caÅ‚y mecz 53 43 1.23
8       D // Hot    caÅ‚y mecz 46 54 0.85
9       D // Vigee / AdiQ    caÅ‚y mecz 46 55 0.84
10       G // Debesciak    caÅ‚y mecz 45 38 1.18
11       D // Szawel    caÅ‚y mecz 39 48 0.81
12       D // JaSiu    caÅ‚y mecz 38 54 0.72
13       D // KEME    caÅ‚y mecz 37 55 0.67
14       G // Karbulot    caÅ‚y mecz 34 45 0.75
15       D // myhas    caÅ‚y mecz 30 56 0.53
16       D // matisse    caÅ‚y mecz 28 49 0.57



 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^