|
Niedziela, 29 maja 2005 r. godz. 21.00
BORG Hub - Nanoprobe Injection
Karbulot (główny), Vigee / AdiQ (pomoc)
Grupa A vs Grupa B
[A-BORG-E] nick vs [B-BORG-E] nick
de dust2 (de pipeline wywalała serwer)
de nazca2, de toledo beta 1
A : B - 2 : 2
A : B - 30 : 30
zapisanych - 20, zagrało - 12 osób
| |
News o sparringu został napisany w środę 11 maja 2005 roku.
Mimo, iż zapisów mogli dokonywać tylko gracze ze stażem w BORG minimum 2 lata, to i tak pozapisywało się mnóstwo innych osób. Naturalnie nie zostali oni wzięci pod uwagę. Pomijając
ich zgłoszenia, na sparring zapisało się równiutko 20 osób.
|
Grupa A |
[A-BORG-E] Britney Spears |
[A-BORG-E] GunloK |
[A-BORG-E] Pucio |
[A-BORG-E] AdiQ / Vigee |
[A-BORG-E] Gandalf Szary |
[A-BORG-E] Sw@y |
|
|
|
Grupa B |
[B-BORG-E] tofif* |
[B-BORG-E] Chief O'Brien |
[B-BORG-E] volcano |
[B-BORG-E] Brunon |
[B-BORG-E] Czort |
[B-BORG-E] lonik |
|
|
|
Gracze na sparring
zostali ustaleni w czwartek 26 maja 2005 roku.
Trochę póżno, ale w sumie zdążyli być o tym powiadomieni. Zapisało się dwudziestu, przyszło dwunastu. Trochę mało, ale nie spodziewałem się większej liczby osób. Oczywiście na serwer
wepchało się kilka osób spoza zapisów, ale nie spełniały wymogów, poza tym nie mieli map na sparring. Mapę rozgrzewkową w swoich teamach wygrali
Britney Spears i
tofif, oni też wybierali składy do swoich drużyn.
Chyba każdy, kto choć trochę interesował się parapsychologią i zjawiskami nadprzyrodzonymi wie, co oznacza słowo "nazca". Jest to nazwa płaskowyżu w Ameryce Południowej, gdzie na kiluset
kilometrach kwadratowych równej trawiastej powierzchni zostały wyryte w ziemi rowy układające się w fantastyczne figury zwierząt. Są one widoczne z bardzo wielkiej wysokości i nadal stanowią
zagadkę, skąd się tam wzięły. Rysunki na płaskowyżu Nazca zainspirowały twórce mapy do wykorzystanie tego tematu. Szkoda jednak, że tego klimatu jakoś nie było widać na mapce de_nazca.
Jeśli natomiast chodzi o de_toledo, to jest to wczesna wersja tej mapki, więc sądzę, że autor wyeliminuje niezbyt wprawdzie uciążliwy bug ze spadkiem fps-ów w niektórych miejscach mapy. A
warto, bo mapa jest naprawdÄ™ ciekawa i wciÄ…gajÄ…ca.
|
[B-BORG-E] |
10 |
67% |
lonik |
83 |
74 |
[A-BORG-E] |
5 |
33% |
GunloK |
70 |
71 |
|
[B-BORG-E] |
3 |
20% |
lonik |
52 |
64 |
[A-BORG-E] |
12 |
80% |
Britney Spears |
82 |
53 |
|
[B-BORG-E] |
10 |
67% |
Chief O'Brien |
76 |
62 |
[A-BORG-E] |
5 |
33% |
GunloK |
58 |
74 |
|
[B-BORG-E] |
7 |
47% |
tofif* |
67 |
66 |
[A-BORG-E] |
8 |
53% |
Britney Spears |
73 |
69 |
Legenda oznaczeń:
|
- drużyna grała po stronie Counter Terrorist - (CT)
- drużyna grała po stronie Terrorist - (T)
- liczba zwycięstw na danej mapie
- skuteczność danej drużyny względem przeciwnika
- FRAGS (ogólna liczba zabitych na mapie przez daną drużynę)
- DEATHS (ogólna liczba zabitych w drużynie przez przeciwnika) |
Sparring rozpoczął się od pasma nieszczęść. Kiedy wszedem na serwer, zauważyłem, że został wyłączony AMX Mod. Naturalnie ani raina, ani Zasadzki ani Mientusa pod
ręką, a ja się na tym znam jak wieprz na kalarepie. Na szczęście kiedyś tam podglądałem to i owo i jakoś udało mi się uruchomić plugin. To jednak nie koniec sensacji, po wgraniu mapki rozgrzewkowej
de_pipeline, spowodowała ona długą, bo trwającą chyba z 10 minut zwiechę serwera. Nawet nie chciało mi się szukać przyczyny tego pasztetu, jako rozgrzewkę zagraliśmy zatem mapę de_dust2. Trochę
to jednak dziwne, bo na misioo de_pipeline chodzi bez problemu, a na oba serwery wgrywałem mapę z tych samych plików.
Mapa rozgrzewkowa jak mapa rozgrzewkowa. Było trochę pajacowania z kickowaniem graczy, którzy wpychali się nam na serwer. Normalnie pies z kulawą nogą nie
zajrzy, ale wystarczy "daścik dwa" i kilka osób i już wszyscy ciągną jak muchy do lepu. Ale nie było tak źle, admini mogli przetestować swoje umiejętności w kickowaniu graczy oraz sprawdzeniu, czy
im adminy nie zardzewiały. Mapę rozgrzewkową wygrali tofif (Terro) i Britney Spears (CT), oni też dokonali wyboru do swoich składów. Propozycja "Britneja" w zmianie tagów spodobała mi się bardziej niż ta,
którą sam wymyśliłem, zatem ją zaakceptowaem. Później tylko założenie hasła (cipa - odkrywcze prawda)? i mogliśmy ruszać do walki.
Pierwsza mapa de_nazca2 okazała się nieco przereklamowana. Owszem, była ciekawa, jednak brakowało w niej jakiegoś polotu. Była nieco nierówna, CT ciężko było obronić
dwa BS-y tym bardziej, że prowadziło do nich bardzo dużo dróg i naprawdę niemożliwe było ich obstawienie przez sześciu graczy w drużynie. Doszło do tego, że Terro szybko podkładało bombę, zaś CT po
prostu pajacowało że chce ją rozbroić. Mapka wymarzona dla wszelkiej maści kamperów. W sumie jednak nie była taka zła i jakoś nie dawało się odczuć narzekań.
Kolejna mapa de_toledo_beta1 okazała się już bardziej ciekawa. Była szybka i niesamowicie wciągająca. Graficznie i układem przypominała nieco de_inferno. Poza tym mapka
była bardzo ładna graficznie, już dawno nie widziałem mapy tak dopieszczonej. I nie chodzi naturalnie o przeładowanie modelami, ale o jakość samych tekstur. Były dobrane idealnie kolorystycznie
oraz niesamowicie szczegółowe. Na szczególną uwagę zasługiwało także niebo, równać się może jedynie z niebem na takich mapach jak de_torn i de_storm. To jest niebo, jakie powinno wystąpić na
pierwszej wersji de_bahraina, zamiast tych wsciekłych oczojebnych czerwonych kolorów. Jedynym mankamentem toleda jest spadek fps-ów w niektórych partiach mapy, jednak mimo to głęboko
zastanawiam się, czy nie wprowadzić tej mapy na stałe do menu Unimatrixa.
Sparring był bardzo udany, gracze zaś zadowoleni. No i bardzo, ale to bardzo wyrównany. Po raz pierwszy w historii sparringów wewnętrznych padł absolutny remis. 2:2 w mapach
i 30:30 w rundach chyba wybitnie o tym świadczy. Zreszta od pewnego czasu zauważyłem, że wybieranie teamów z aktualnego składu jest o wiele bardziej wyrównane teamowo niż moje wczesniejsze
wybory z gfraczy zapisanych, gdzie zwykle jedna trzecia graczy nie stawiała się na sparringi. Dziękuje wszystkim którzy nie zawiedli i przyszli, zaś knotom którzy się zapisali a nie przyszli... Na pohybel.
Miłe także i niecodzienne było to, że składy były pełne do końca sparringu i nikt nie opuścił serwera przed jego zakończeniem. Było też trochę humoru, kiedy co drugą rundę Gandalf zabijał przez pomyłkę kogoś ze swojej drużyny.
To by było na tyle. Do zobaczenia w celowniku na następnym sparringu wewnętrznym.
Karbulot aka Chief O'Brien
Screen podsumowujÄ…cy z mapy de_nazca2 - (pierwszy)
Screen podsumowujÄ…cy z mapy de_nazca2 - (drugi)
Screen podsumowujÄ…cy z mapy de_toledo_beta1 - (trzeci)
Screen podsumowujÄ…cy z mapy de_toledo_beta1 - (czwarty)
1 |
[A-BORG-E] Britney
Spears |
cały mecz |
73 |
42 |
1.74 |
2 |
[A-BORG-E] Pucio |
cały mecz |
68 |
37 |
1.84 |
3 |
[B-BORG-E] tofif* |
cały mecz |
67 |
45 |
1.49 |
4 |
[B-BORG-E] lonik |
cały mecz |
62 |
36 |
1.72 |
5 |
[A-BORG-E] GunloK |
cały mecz |
62 |
46 |
1.35 |
6 |
[B-BORG-E] Brunon |
cały mecz |
51 |
45 |
1.12 |
7 |
[B-BORG-E] Chief
O'Brien |
cały mecz |
36 |
43 |
0.84 |
8 |
[B-BORG-E] Czort |
cały mecz |
36 |
47 |
0.77 |
9 |
[A-BORG-E] Sw@y |
cały mecz |
33 |
43 |
0.77 |
10 |
[A-BORG-E] AdiQ
/ Vigee |
cały mecz |
32 |
50 |
0.64 |
11 |
[B-BORG-E] volcano |
cały mecz |
26 |
40 |
0.65 |
12 |
[A-BORG-E] Gandalf
Szary |
cały mecz |
15 |
49 |
0.31 |