•  Składy drużyn
  •  Tabela walk i wyników
  •  Sprawozdania z walki
  •  Indywidualne statystyki
  •  Screeny podsumowujące
  •  Grane mapy
  •  Rozmaite ciekawostki
 
 
 
   BATTLE OF THE ELITES

   NO MERCY

   BATTLE ON THE SNOW

   SOMEWHERE IN OUTSKIRS

   PROJECT GENESIS

   INNERSPACE

   WE ARE NOT ALONE

   FUN WORLDS

   DESERT WARS

   CS CENTRAL STRIKE

   RHO IOTA PHI

   BACK TO THE ROOTS

   SEARCH OF LOST RINGS

   THE UNKNOWN WORLDS

   THE WRATH OF BORG

   RESURRECTION

   UNDISCOVERED COUNTRY

   THE FINAL FRONTIER

   SECOND ATTACK

   FIRST CONTACT
 
 
BORG ma ju 8005 dni
 
 



  Data spotkania - Piątek, 13 luty 2004 r., godzina 22.00
  Serwer - BORG Hub - A New World ( 217.96.22.50:27020 )
  Administratorzy serwera w grze - Karbulot (gł), Rymek (pom.)
  Nazwy drużyn - Polarne Niedźwiedzie, Śnieżne Foki
  Obowiązujące tagi - [Misie] : [Foczki]
  Grane mapy - de_kalt, de_alps
  Wynik w/g zwycięstw map - Misie : Foczki - 2 : 2
  Wynik w/g zwycięstw indywidualnych - Misie : Foczki - 28 : 32
  Liczba graczy - Zapisanych 16 (5), zagrało 14

 
 
Polarne Niedźwiedzie

  [Misie] Rymek <dol> - Rymek
  [Misie] Mientus^ - Mientus^
  [Misie] Gandalf Szary - Gandalf Szary
  [Misie] Sztywna -Sztywna Ryba
  [Misie] GunloK - Gunlok
  [Misie] Ulan - Ulan
  [Misie] sadzik - sadzik

Śnieżne Foki

  [Foczki] Karbulot - Karbulot
  [Foczki] Latwy - Latwy Cel (gościnnie)
  [Foczki] tofif <ss!c> - tofif
  [Foczki] Zszywa3 - Zszywa3
  [Foczki] !marysia! - !marysia!
  [Foczki] matisse - matisse
  [Foczki] Chakotay - rain

 
 
mapa drużyna
V
skut.
król strzelców
F
D
de_kalt Foczki
6
40%
tofif <ss!c>
67
68
Misie
9
60%
Rymek <dol>
89
60
de_kalt Foczki
12
80%
Zszywa3
99
47
Misie
3
20%
Rymek <dol>
44
77
de_alps Foczki
2
13%
Latwy
47
89
Misie
13
87%
Rymek <dol>
102
49
de_alps Foczki
12
80%
Zszywa3 / Latwy
105
61
Misie
3
20%
Rymek / Mientus
60
89

Legenda oznaczeń:

   - drużyna grała po stronie Counter Terrorist - (CT)
   - drużyna grała po stronie Terrorist - (T)
  V - liczba zwycięstw na danej mapie
  skut. - skuteczność danej drużyny względem przeciwnika
  F - FRAGS (ogólna liczba zabitych na mapie przez daną drużynę)
  D - DEATHS (ogólna liczba zabitych w drużynie przez przeciwnika)

 
 
    Już dawno nie było sparringu wewnętrznego, który by został przeprowadzony tak sprawnie i bezproblemowo. Po ostatnich niepowodzeniach wreszcie się do nas uśmiechnęło szczęście i zagraliśmy całkiem udany sparring. Szkoda tylko, że same mapy były takie sobie. Nie powiem, że grało się źle, ale brakowało w nich jakiejś dynamiki. Przyznam szczerze, że po raz pierwszy brałem mapy w ciemno, ufając newsom AHA na stronie o mapach. Niestety mogły być nieco ciekawiej dobrane. Pierwsza była ciemna, zaś druga raziła w oczy bielą, co po ciemnej mapie dawało się szczególnie we znaki. Innym dość niemiłym incydentem był pad routera i restart serwera w połowie ostatniej ćwiartki. Na szczęście udało mi się zrobić screena, zatem mapa została po prostu dokończona (niech was zatem nie dziwi pięć screenów podsumowujacych). Oczywiście pingi były w miarę wysokie, ale jednoczesnie dość stabilne, zatem nie odczuwaliśmy specjalnego dyskomfortu gry.
Jeśli chodzi o samą rozgrywkę, to była ona dość wyrównana teamowo. Muszę tylko nadmienić, że obie mapy były zdecydowanie łatwiejsze dla Terrorystów (co zreszta widać po screenach). Doszło do tego, że generalnie tylko Terrorysci grali porządnie, CT się zaś słabo broniło. Jednak dzięki grze po obu stronach, wszystko się sumowało. Konkretnie przebiegu walki nie zamierzam opisywać bo i po co. Ci co byli, doskonale wiedza jak się grało. Ci co nie byli - mówi się trudno, może następnym razem. Szkoda tylko, że de_kalt była dośc trudną mapą, a przede wszystkim niesamowicie dużą. To jest wymarzona mapa na 32 osoby a nie na 14.
    Po raz pierwszy w historii sparringów wewnętrznych zagrała osoba spoza Przymierza, a mianowicie Łatwy Cel z klanu misioo. Ponieważ akurat zwolniło się jedno miejsce, pozwoliliśmy mu zagrać, dzielnie nas wspierał do końca sparringu. Łatwy to dobry zawodnik, znakomity strateg. Zobaczcie zresztą sami jak kosił Borgi, tylko kości trzeszczały. Jeśli chodzi o innych, to również spisali się na medal. Chyba po raz pierwszy wszyscy uczciwie grali do końca, nie było wychodzenia pod koniec walki jak to miało często miejsce wcześniej. Frekwencja również znakomita, zagrało 14 osób na zapisanych 16. Dzięki temu mogę spokojniej przygotowywać następny sparring bez obawy że się wam przejadły. Oczywiście znalazły się osoby, które mimo zapisów nie przyszły, ale to już standard sparringw wewnętrznych. Zreszta zamierzam przygotować czarną listę takich osób które nie grywają a się zapisują blokując miejsce innym. Docenimy ich odpowiednio.
    Cóż mogę dodać na zakończenie. Chyba nic. Sparring był naprawdę bardzo udany. Admini nie nadużywali uprawnień. Chciałem jednak wprowadzić w sparringach wewnętrznych pewną zmianę, a mianowicie tak zwaną "mapę rozgrzewkową". Już dawno zauważyłem, że w oczekiwaniu na pełen skład gramy po prostu pierwszą mapę sparringową. Niestety nie jest to fortunne rozwiązanie. Często jest tak, że nim się zacznie sparring mapa jest przegrana ponad pół godziny. Później dochodzą właściwe rundy i ludziom powoli mapa zaczyna się nudzić. Dlatego od następnego sparringu wprowadzam mapę rozgrzewkową. Nie będzie ona ujęta w podsumowaniu, po prostu bedziemy ją grać oczekując na resztę graczy. Jak już się zjawią wszyscy, dopiero gramy pierwszą mapę sparringową. Aby było prościej i nie za nudno, mapa rozgrzewkowa będzie mała (objętościowo), najprawdopodobniej jakaś deathmatchowa. Chodzi o to, aby gracze mogli poćwiczyć skilla i się rozgrzać przed walką a nie szukać wzajemnie po całej mapie. Oczywiście na każdym sparringu mapa będzie inna.
    To by było na tyle. Dziękuję wszystkim za wspaniałą postawę i atmosferę. Dziękuję im także za to, że potraktowali to poważnie i przyszli. Tym zaś co nie przyszli, podziękuję w inny sposób.

Karbulot aka Chief O'Brien

 
 
m
nicki gracza - (w przymierzu i właściwy)
F
D
A
1.
[Misie] Rymek <dol> - Rymek
71
46
1.54
2.
[Foczki] Latwy - Latwy Cel
59
21
2.81
3.
[Foczki] Zszywa3 - Zszywa3
55
34
1.62
4.
[Misie] Mientus^ - Mientus^
51
30
1.70
5.
[Misie] GunloK - Gunlok
43
50
0.86
6.
[Misie] Ulan - Ulan
43
53
0.81
7.
[Foczki] !marysia! - !marysia!
42
38
1.10
8.
[Foczki] tofif <ss!c> - tofif
37
42
0.88
9.
[Foczki] Karbulot - Karbulot
36
41
0.88
10.
[Misie] Gandalf Szary - Gandalf Szary
34
40
0.85
11.
[Foczki] Chakotay - rain
32
38
1.10
12.
[Misie] Sztywna -Sztywna Ryba
28
34
0.82
13.
[Foczki] matisse - matisse
27
39
0.69
14.
[Misie] sadzik - sadzik
25
32
0.78

Legenda oznaczeń:

  m - miejsce w ogólnym rankingu
  F - FRAGS (ogólna liczba zabitych przeciwników w grze)
  D - DEATHS (ogólna liczba śmierci w grze)
  A - ACCURACY (procentowy stosunek fragów do śmierci) - 1=100%

 
 
  Screen podsumowujący z mapy de_kalt - (pierwszy)
  Screen podsumowujący z mapy de_kalt - (drugi)
  Screen podsumowujący z mapy de_alps - (trzeci)
  Screen podsumowujący z mapy de_alps - (czwarty) - I
  Screen podsumowujący z mapy de_alps - (czwarty) - II

 
 




 
 
Składy były wybierane przeze mnie (Karbulot) i xana metodą wyboru na przemian. Co ciekawe, xan nie przyszedł na sparring.
Po raz kolejny graliśmy bez hasła, nikt na szczęście nie przychodził i nam nie przeszkadzał.
Po raz pierwszy zagraliśmy sparring w wersję Counter-Strike 1.6.
Osoby które się zapisały a nie grały to Brunon, xan.pl, ^Acrid, aCid, Sledz98, Psutnik. W zamian za nich grali gracze rezerwowi, czyli Mientus, Ułan i sadzik. Na pierwszej mapie grali także Kombinerka i Czort, ale później gdzieś ich wywiało. Nie zostali ujęci w podsumowaniu sparringu. Osoba która się nie zapisała, ale skorzystała z wolnego miejsca to Sztywna Ryba.
Po raz pierwszy w historii w sparringu wzięła udział osoba z zewnątrz. Gościnnie zagrał u nas Łatwy Cel z klanu misioo i przyznam, że grał piekielnie dobrze.
Po raz drugi zagraliśmy przy użyciu sparringowych tagów. Dzięki temu nie było zamieszania w czasie gry, zatem zostaje już na stałe.
Królem strzelców został Rymek zdobywając 71 fragów. Na drugiej pozycji uplasował się Łatwy Cel. Całkiem niezły debiut, biorąc pod uwagę, że nie grał pierwszej ćwiartki.
Po siedmiu rundach ostatniej ćwiartki serwer odmówił posłuszeństwa i się zrestartował. Musieliśmy dokończyć brakujace osiem rund, co zaowocowało dwoma screenami podsumowującymi.
Graliśmy systemem "ciachowym" czyli po 15 rund każda mapka.
W sumie na sparringu padło 583 celnych strzałow.
Frekwencja wyniosł 87.5%, całkiem nieźle, zainteresowanie było jak widać duże.
Feralna data "piątek trzynastego" okazała się dla nas szczęśliwa.
Następna walka będzie nosiła kryptonim "Innerspace".

 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^