BORG ma już 8032 dni
 
 





DS
0
3
19
65
0
TNO
2
1
50
31
4
BORG
1
2
27
60
2
XaNaX
3
0
75
15
6
 
   3.12, 22:00
   3.12, 19:00
   9.12, 20:30
   9.12, 20:30
   11.12, 21:30
   11.12, 18:30
TnO
Xanax
TnO
DS
TnO
DS B
DS
Borg
Xanax
Borg
Borg
Xanax
19 : 05
25 : 05
05 : 25
09 : 21
26 : 01
05 : 25
 

MISIOO
3
0
58
32
6
FOD
0
2
8
52
0
ZASTAVA
1
1
40
20
2
STORM
0
1
14
16
0
 
   14.12, xx:xx
   5.12, 20:00
   5-7.12, xx:xx
   8.12, 20:00
   11.12, 20:30
   11.12, 21:00
STORM
fod
STORM
Zastava
STORM
Zastava
Zastava
Misioo
fod
Misioo
Misioo
fod
-- : --
04 : 26
-- : --
14 : 16
14 : 16
26 : 04
 

walka o trzecie miejsce xx.xx,xx.xx xxxxxxxxx vs xxxxxxxxx -- : --
mecz finaƂowy xx.xx,xx.xx xxxxxxxxx vs xxxxxxxxx -- : --





zasady ogolne
  • Udzial w turnieju brac moga tylko zaproszone skƂady
  • Minimalna liczba teamow to 6, maksimum 10
  • Termin rozegrania meczu ustala miedzy soba dwa zaiteresowane klany w ramach wyznaczonych widelek czasowych.
  • gracze nie moga sie dublowac - jeden gracz moze grac tylko w jednym teamie (gdy zostanie wykryty "dubel" obydwa klany zostaja natychmiastowo zdyskwalifikowane)
  • dopuszczalne jest posiadanie 5 rezerwowych zawodnikow (czyli sklad 5+5)
  • terminy meczow musza byc przez klany ogloszone w tym topicu oraz wyslane przez PM do mnie to jest do [BORG] Boq'ta (Jury)
system nagrod
  • za pierwsze miejsce usmiech Karbiego odcisniety w betonie
  • za drugie miejsce kask z avatara Latwego_cela
  • za trzecie miejsce prawa reka Zszywa3a
  • a tak na serio to nagrod nie ma (choc nie wykluczam ze cos sie pojawi ) gramy 4 Fun dla dobrej zabawy a nie o nagrody
sędziowie turniejowi
  • 1 [BORG] Chef O'Brien
  • 2 [BORG] Mider
  • 3 [BORG] Boq'ta
faza grupowa
  • wszystkie mecze w tej fazie rozgrywane sa systemie MR15 (jedna mapka z de_dust2, de_inferno, de_train, de_nuke)
  • grupy sa dwie
  • o zapisie do grup decyduje losowanie
  • mecze rozgrywane "kazdy z kazdym"
  • za wygrana w meczu grupowym otrzymujemy 2pkt, za remis 1pkt, za przegrana 0pkt
  • z kazdej grupy awansuja 2 zespoly.
polfinaly
  • oba mecze w tej fazie rozgrywane sa systemie MR15 (jedna mapka z de_dust2, de_inferno, de_train, de_nuke)
  • zwyciezca grupy A gra z druga druzyna grupy B i druga druzyna grupy A ze zwyciezca grupy B.
  • zwyciezcy polfinalow awansuja do ?duzego? finalu, a przegrani graja o trzecie miejsce w ?malym? finale
finaly
  • oba mecze w tej fazie rozgrywane sa systemie MR12 (dwie mapki z de_dust2, de_inferno, de_train, de_nuke)
  • wygrany ?duzego? finalu zwycieza turniej, przegrany zajmuje 2 miejsce
  • wygrany ?malego? finalu zajmuje 3 miejsce, przegrany miejsce 4
mecze
  • mapki do fazy grupowej zostana tak ustawione by zadnen team nie gral jednej mapki wiecej niz raz
  • mapka do polfinalu zostanie wylosowana
  • mapki do finaƂu wybiora finalisci
  • w przypadku remisu w fazach niegrupowych nastapi dogrywka w systemie MaxRounds7 z mp_startmoney 4500
  • czas rundy 2 minuty
  • tarcza zabroniona
  • o wyborze strony rozpoczynajacej decyduje runda na noze
  • nie mozna wykorzystywac bugow w mapach (bugi podane w FAQ ClanBase'a)
  • na kazdym meczu obecny jest sedzia turnieju (patrz ponizej kto jest sedzia)
  • sedzia ma zawsze racje i jego decyzja jest ostateczna
  • na mecze stawiamy sie w ustalonym wczesniej terminie, tolerujemy max 5min spoznienia, po tym czasie mecz konczy sie walkowerem na rzecz druzyny "kompletnej"
  • gdy steam_id gracza nie bedzie sie zgadzal z podanym na forum, druzyna automatycznie przegrywa dany mecz przez walkower (niech zawodnicy skontroluja prawidlowosc podanego w profilu forum numeru STEAMID
  • mecz rozpoczynamy po tym jak druzyny stwierdza gotowosc (wpisujac ready)
  • wpisanie ready przez kogokolwiek z teamu jest uznawane za gotowosc calej druzyny
  • na kazdym meczu bedzie HLTV, jednak nagrywanie demek automatycznie bedzie niemozliwe)*
  • mecze rozgrywamy na serwerach:
  • BORG Hub - Dominion Wars
  • BORG Hub - Ferengi Contribution (jako serwer zapasowy)
  • gracze ktorzy posiadaja adminy na w/w serwerach beda mieli je wylaczone na czas meczu**
  • ustawienia serwera na mecze:
          pausable 1
          allow_spectators 2 // (sedzia + HLTV)
          mp_buytime 0.25
          mp_startmoney 800 // (w przypadku dogrywki mp_startmoney 4500)
          mp_roundtime 2
          mp_friendlyfire 1
          mp_c4timer 35
          mp_freezetime 6
          mp_forcechasecam 2
          mp_forcecamera 2
          mp_fadetoblack 0
          mp_footsteps 1
          mp_flashlight 1
          mp_autocrosshair 0
          mp_limitteams 0
          mp_logfile 1
          mp_logmessages 1
          mp_autoteambalance 0
          mp_autokick 0
          mp_tkpunish 0
          mp_hostagepenalty 0
          sv_aim 0
          sv_cheats 0
          sv_maxspeed 320
          sv_gravity 800
          sv_clienttrace 1
          sv_allowdownload 0
          mp_timelimit 0


 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^