|
|
|
|
|
|
DS |
0 |
3 |
19 |
65 |
0 |
TNO |
2 |
1 |
50 |
31 |
4 |
BORG |
1 |
2 |
27 |
60 |
2 |
XaNaX |
3 |
0 |
75 |
15 |
6 | tr>
|
|
3.12, 22:00
3.12, 19:00
9.12, 20:30
9.12, 20:30
11.12, 21:30
11.12, 18:30 |
TnO
Xanax
TnO
DS
TnO
DS B |
|
DS
Borg
Xanax
Borg
Borg
Xanax |
|
19 : 05
25 : 05
05 : 25
09 : 21
26 : 01
05 : 25 |
|
|
MISIOO |
3 |
0 |
58 |
32 |
6 |
FOD |
0 |
2 |
8 |
52 |
0 |
ZASTAVA |
1 |
1 |
40 |
20 |
2 |
STORM |
0 |
1 |
14 |
16 |
0 |
|
|
14.12, xx:xx
5.12, 20:00
5-7.12, xx:xx
8.12, 20:00
11.12, 20:30
11.12, 21:00 |
STORM
fod
STORM
Zastava
STORM
Zastava |
|
Zastava
Misioo
fod
Misioo
Misioo
fod |
|
-- : --
04 : 26
-- : --
14 : 16
14 : 16
26 : 04 |
|
walka o trzecie miejsce |
xx.xx,xx.xx |
xxxxxxxxx vs xxxxxxxxx |
-- : -- |
mecz finaĆowy |
xx.xx,xx.xx |
xxxxxxxxx vs xxxxxxxxx |
-- : -- |
zasady ogolne
- Udzial w turnieju brac moga tylko zaproszone skĆady
- Minimalna liczba teamow to 6, maksimum 10
- Termin rozegrania meczu ustala miedzy soba dwa zaiteresowane klany w ramach wyznaczonych widelek czasowych.
- gracze nie moga sie dublowac - jeden gracz moze grac tylko w jednym teamie (gdy zostanie wykryty "dubel" obydwa klany zostaja natychmiastowo zdyskwalifikowane)
- dopuszczalne jest posiadanie 5 rezerwowych zawodnikow (czyli sklad 5+5)
- terminy meczow musza byc przez klany ogloszone w tym topicu oraz wyslane przez PM do mnie to jest do [BORG] Boq'ta (Jury)
system nagrod
- za pierwsze miejsce usmiech Karbiego odcisniety w betonie
- za drugie miejsce kask z avatara Latwego_cela
- za trzecie miejsce prawa reka Zszywa3a
- a tak na serio to nagrod nie ma (choc nie wykluczam ze cos sie pojawi ) gramy 4 Fun dla dobrej zabawy a nie o nagrody
sÄdziowie turniejowi
- 1 [BORG] Chef O'Brien
- 2 [BORG] Mider
- 3 [BORG] Boq'ta
faza grupowa
- wszystkie mecze w tej fazie rozgrywane sa systemie MR15 (jedna mapka z de_dust2, de_inferno, de_train, de_nuke)
- grupy sa dwie
- o zapisie do grup decyduje losowanie
- mecze rozgrywane "kazdy z kazdym"
- za wygrana w meczu grupowym otrzymujemy 2pkt, za remis 1pkt, za przegrana 0pkt
- z kazdej grupy awansuja 2 zespoly.
polfinaly
- oba mecze w tej fazie rozgrywane sa systemie MR15 (jedna mapka z de_dust2, de_inferno, de_train, de_nuke)
- zwyciezca grupy A gra z druga druzyna grupy B i druga druzyna grupy A ze zwyciezca grupy B.
- zwyciezcy polfinalow awansuja do ?duzego? finalu, a przegrani graja o trzecie miejsce w ?malym? finale
finaly
- oba mecze w tej fazie rozgrywane sa systemie MR12 (dwie mapki z de_dust2, de_inferno, de_train, de_nuke)
- wygrany ?duzego? finalu zwycieza turniej, przegrany zajmuje 2 miejsce
- wygrany ?malego? finalu zajmuje 3 miejsce, przegrany miejsce 4
mecze
- mapki do fazy grupowej zostana tak ustawione by zadnen team nie gral jednej mapki wiecej niz raz
- mapka do polfinalu zostanie wylosowana
- mapki do finaĆu wybiora finalisci
- w przypadku remisu w fazach niegrupowych nastapi dogrywka w systemie MaxRounds7 z mp_startmoney 4500
- czas rundy 2 minuty
- tarcza zabroniona
- o wyborze strony rozpoczynajacej decyduje runda na noze
- nie mozna wykorzystywac bugow w mapach (bugi podane w FAQ ClanBase'a)
- na kazdym meczu obecny jest sedzia turnieju (patrz ponizej kto jest sedzia)
- sedzia ma zawsze racje i jego decyzja jest ostateczna
- na mecze stawiamy sie w ustalonym wczesniej terminie, tolerujemy max 5min spoznienia, po tym czasie mecz konczy sie walkowerem na rzecz druzyny "kompletnej"
- gdy steam_id gracza nie bedzie sie zgadzal z podanym na forum, druzyna automatycznie przegrywa dany mecz przez walkower (niech zawodnicy skontroluja prawidlowosc podanego w profilu forum numeru STEAMID
- mecz rozpoczynamy po tym jak druzyny stwierdza gotowosc (wpisujac ready)
- wpisanie ready przez kogokolwiek z teamu jest uznawane za gotowosc calej druzyny
- na kazdym meczu bedzie HLTV, jednak nagrywanie demek automatycznie bedzie niemozliwe)*
- mecze rozgrywamy na serwerach:
- BORG Hub - Dominion Wars
- BORG Hub - Ferengi Contribution (jako serwer zapasowy)
- gracze ktorzy posiadaja adminy na w/w serwerach beda mieli je wylaczone na czas meczu**
- ustawienia serwera na mecze:
pausable 1
allow_spectators 2 // (sedzia + HLTV)
mp_buytime 0.25
mp_startmoney 800 // (w przypadku dogrywki mp_startmoney 4500)
mp_roundtime 2
mp_friendlyfire 1
mp_c4timer 35
mp_freezetime 6
mp_forcechasecam 2
mp_forcecamera 2
mp_fadetoblack 0
mp_footsteps 1
mp_flashlight 1
mp_autocrosshair 0
mp_limitteams 0
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_autoteambalance 0
mp_autokick 0
mp_tkpunish 0
mp_hostagepenalty 0
sv_aim 0
sv_cheats 0
sv_maxspeed 320
sv_gravity 800
sv_clienttrace 1
sv_allowdownload 0
mp_timelimit 0
| |
|
|