|
|
|
Panowie, w świetle problemu braku posiadania wasnego serwera jestem zmuszony zaproponować wam pewne tymczasowe rozwiązanie. To, że nie mamy serwera gdzie możemy grać wspólnie nie oznacza, że nie możemy ze sobą wspólnie grywać. Dzięki Steamowi i naszym wspólnym listom kontaktów jesteśmy bardzo łatwo w stanie zlokalizować się gdzie kto gra. Znalezienie pustego serwera gdzie nikt nie gra jest sprawą łatwą, większość serwerów i tak świeci pustkami. Dlatego naprawdę nie jest problemem skrzyknąć się w kilku na Steamie i zagrać na jednym z nich, inni później nas łatwo znajdą. Wiem, że nie jest to luksusowe rozwiązanie, ale dzięki temu możemy dalej wspólnie grywać. Proponuję nawet utworzyć listę pięciu serwerów i każdy doda je do ulubionych. Serwerów zazwyczaj opustoszałych. Oczywiście niemal na pewno nasza ekipa ściągnie innych graczy, ale ma to też swoje zalety. Czasem może to być klan będący właścicielem serwera, który widząc graczy z tym samym tagiem wpadnie zaproponować małą klanóweczkę. Dlatego szczególną uwagę zwracajmy na serwery klanowe. Innym razem to będzie zbieranina, która zaproponuje nam granie BORG vs reszta graczy. Jeśli znajdziemy jakiś serwer i będziemy go w kółko okupować, istnieje możliwość napisania maila do jego HA w celu przyznania z dwóch adminów, abyśmy mieli możliwość zmian map i usuwania naprzykrzających się chamskich graczy. Przemyślcie moją propozycję.
Druga sprawa to to, że warto by było rozejrzeć się za jakimś własnym serwerem. Panowie, jest nas ponad setka, poruszcie swoje kontakty, poszukajcie, poszperajcie, a nuż się uda coś wygrzebać. Jestem gotowy nawet (choć tego nie lubię, zwasza jeśli posiadam własny serwer i nie muszę tego robić) zamieścić banner jakiejś firmy, która da nam w dzierżawę serwer CS-a. Strona BORG jest poczytna, zatem propozycja z naszej strony jest również atrakcyjna dla innych. Z góry jednak informuję, abyście raczej rozglądali się za nowymi serwerami a nie asymilowali inne. Asymilacja serwera który ma już swoich bywalców to tylko kłopoty i niesnaski. Mało komu się podoba, jak wśród własnych graczy zaczynają się nagle szwendać obcy gracze zajmując miejsca, a serwer zmienia nazwę (tak było w przypadku Bakspace). Oczywiście wyjątkiem jest tutaj dogadanie się z jakimś klanem, który posiada na przykład dwa serwery gdzie jeden zazwyczaaj stoi pusty. Jest nawet możliwość zasymilowania takiego klanu w zamian za możliwość gry, adminowania i zmiany nazwy. To także proszę przemyśleć. I naprawdę pomyślcie o tym, co wam piszę. Czy naprawdę tylko ja, Holy i tofif musimy wszystko za was robić a inni tylko siedzą i czekają na gotowe? |
|
|
|
|
|
|
Adio
2006-05-07 22:38:36
óda sie piśe pśez 'ó' cimniokó |
|
|
|
|
|
globo
2006-03-03 07:16:51
ale ja np. chce zamotac swuj serwer do CS-a ale niewiem jak to zamotac czekam na odp. morze uda mi sie zrobic 1 serwer w rzuciu kontakt gg 1814882 e-mail klopusek15@wp.pl odpisz
|
|
|
|
|
|
Gandalf Szary
2003-10-29 11:17:51
To gdzie robimy ta liste ? Ja w "ulubionych" znalazlbym ze 2 takie serwerki, ktore stoja puste. Czekam na odpowiedz :D |
|
|
|
|
|
Karbulot
2003-10-25 22:20:43
To ja zamierzam podjac pewne kroki. Rozesle maile do ludzi o ktorych sie juz zapomnialo z zapytaniem. Jesli nic nie odpowiedza, albo beda metnie krecic wystosuje w Komitecie projekt deasymilacji. |
|
|
|
|
|
Rymek
2003-10-25 19:49:39
pisze z konta Rymka, bo moj komp jest w tym momencie zajęty...Karbi masz rację zgadzam sie z Tobą, ale weź pod uwagę fakt, iż jest nas dużo, ale niewielka część jest aktywna(w sensie grania w CS-a oraz formy aktywności na boardzie, czy chociażby zaglądania na strone Borga)..Ja zdaje sobie sprawę z tego, ze jest Nas dużo, ale ile osób tak naprawde interesuje sie tym, ze BORG nie ma serwera reprezentacyjnego..Sorki, ze mam takie podejscie, ale pomimo tego, ze jestem w Kolektywie od niedawna, zauwazyłem pewne rzeczy, pewne mentalności Dron...ja rozumiem, ze mozecie sie ze mną nie zgadzac, po to wlasnie sa komentarze..Takie jest moje zdanie..po prostu staram sie podchodzic do tego w miare sceptycznie...POZDRAWIAM |
|
|
|
|
|
Karbulot
2003-10-25 14:17:25
Kupe klanow zaklada serwery klanowe. Myslisz ze w kazdym klanie znajduje sie jakas szycha majaca dostep do tych spraw? Nie sadze. Oni po prostu kombinuja i tyle. Z racji tego, ze u nas jest 10 razy wiecej ludzi niz w przecietnym klanie powinnismy miec 10 razy wieksze szanse zalatwic jakis serwer. Przeciez nie musimy miec tych serwerow dziesiec. Jeden w zupelnosci wystarczy. Byle tylko byl dobry, bo mam juz dosc serwerow w BORG liczonych na ilosc a nie jakosc. |
|
|
|
|
|
Brunon
2003-10-25 13:52:47
jestem jak najbardziej ZA tym, by stworzyc taka liste serwerów..Byc moze tak, jak niapisal Karbi, udaloby sie zdobyc adminy, a potem, zasymilowac klan, ktory posiada takowy serwer. Jezeli chodzi o druga sprawe, to nie wiem, czy to ma sens. Sam nie mam takich znajomosci w swiecie CS-owym :P i zaloze sie, ze duzo osób, tez ich nie ma, ale moge sie mylic. Moim zdaniem, pierwsza propozycja jest bardziej praktyczna..To tyle..Narazie |
|
|
|
|
|
|
|
|