Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
   THE UNITED COLLECTIVE
   UNIMATRIX ZERO
   TWILIGHT ZONE
   TWILIGHT ZONE 2
 
 
 
BORG ma ju¿ 8034 dni
 
 
05-12-2010 Unimatrix Zero powrócił do domu Karbulot
49
03-01-2011 [PL] BORG Hub - Delta Quadrant FFA Karbulot
127
23-11-2008 Statystyki PsychoStats na serwerach Karbulot
6
27-10-2005 FTP - download map Karbulot
9
12-06-2004 Reaktywacja Unimatrixa - nowy mapcycle Karbulot
22
 
Czekaliśmy, czekaliśmy...
Wednesday, 28 April 2004 - 01:44
Karbulot
 
... i się doczekaliśmy. Panowie, dziś w końcu założono nam nasz upragniony serwer. Postanowiłem nieco zmienić nazwę, z zachowaniem wymaganej domeny. Nazwę zmieniłem na poprzednią, taką jaką ustaliliśmy kiedyś. Nazwa serwera to jolt.co.uk - BORG Hub - Unimatrix Zero zaś adres IP - 213.208.119.69:27045. Serwer został założony z hasłem, przed chwilą je zdjąłem. Można już spokojnie grać, w tej chwili jest ustawiony standardowy mapcycle. W tej chwili Holyboy instaluje oprogramowanie, czyli Meta Mod, AMX, Cheating Death i wpisuje adminów. Trochę to dziwne, że dali goły serwer, ale z drugiej strony dobrze, że dają wolną rękę w oprogramowaniu. Jeśli chodzi o adminów, to na razie dostałem siedem haseł od was, a dokładniej Gandalf Szary, matisse, Mientowy, rain, Rymek, Zszywa3 oraz ja. Inni za opieszałość będą teraz musieli poczekać, aż się wszystko zainstaluje. Limit gry, to 20 minut na mapę, tak jak było ustalone w ankietach. Wersja CS - 1.6, ale tego chyba nie muszę przypominać. To by było na tyle. Pamiętajcie, zapłaciliśmy za serwer dużo pieniędzy, niech zatem nie stoi pusty.
 
 
::::: Komentarze [ 11 ] :::::
 
Lista adminów borg^pl.jolt.co.uk
Thursday, 22 April 2004 - 02:30
Karbulot
 
Dwa dni temu przedstawiłem Radzie Serwera borg^pl.jolt.co.uk listę pretendentów do otrzymania adminów na naszym nowym serwerze, który lada dzień powinien wystartować. Po wnikliwej analizie Rada przyjęła listę bez większych zastrzeżeń, uważając że przydział jest jak najbardziej sprawiedliwy i zasłużony. Poza moją listą członkowie Rady mogli wystawić także swoje propozycje, jednak nie skorzystali z tego uważając najwidoczniej, że weryfikacja osób była jak najbardziej przeprowadzona przeze mnie prawidłowo. Tutaj z góry chcę oświadczyć, że przy wyborze pretendentów do głosowania absolutnie nie kierowałem się własnymi sympatiami czy antypatiami. Lista moja objęła jak się zapewnie domyślacie osoby, które dla BORG coś zrobiły i w pełni sobie zasłużyły na nagrodę w postaci admina na serwerze. Ponieważ adminów jest dość dużo, poprzestałem tylko na tych najważniejszych. Jeśli ktoś się czuje urażony, że admina nie dostał, ma prawo oczywiście ubiegać się o admina, podpierając się wyliczanką swoich zasług w budowie i prowadzeniu Przymierza BORG. Jeśli uważacie także, że niektóre osoby dostały admina niesłusznie, macie prawo domagać się informacji o ich zasługach, z chęcią je przedstawię. Może się zdażyć bowiem taka sytuacja, że kogoś po prostu pominąłem, zatem śmiało możecie postulować, o ile oczywiście macie ku temu powody. Poniżej lista "szczęśliwców":


* Karbulot (Rada Serwera) full, rcon, ftp, phpadm Adres IP
* !marysia! (Rada Serwera) full, rcon, ftp, phpadm SteamID
* Gandalf Szary (Rada S.) full SteamID
* matiisse (Rada Serwera) full SteamID
* tofif full SteamID
[BORG] TANKKILLER ograniczenia ** Nick
[BORG] aCid ograniczenia ** Nick
[BORG] Chakotay ograniczenia ** SteamID
[BORG] =Rymek= ograniczenia ** SteamID
[BORG] AdiQ ograniczenia ** Nick
[BORG] Vigee ograniczenia ** Nick
[BORG] Dragunov ograniczenia ** Nick
[BORG] Zszywa3 ograniczenia ** Nick
[BORG] Mientowy ograniczenia ** Nick
[BORG] Sledz98 ograniczenia ** Nick
[BORG] AHA ograniczenia ** Nick
[BORG] el sekatores nerQa ograniczenia ** Nick

* nick - admin na IP lub SteamIP, gracz nie traci uprawnień po zmianie nicka
ograniczenia ** - admin bez dostępu do komend cvar i sterowania serwerem

Świeżo upieczonych adminowych elektów chciałbym jednak z góry przestrzec. Adminy dostaliście, ponieważ sobie na nie zapracowaliście. Jednak od was będzie zależało, czy je utrzymacie. Rada położyła nacisk głownie na dwie sprawy, a mianowicie pisanie tsayem oraz restarty map, ja od siebie dodam tylko o nieuzasadnionych zmianach map. Zeby nie było niedomówień i niejasności, tsay służy do ogłasznia ważnych informacji, zwracania graczom uwagi, aby zorientowali się, że admin raczył się "zainteresować" ich niewłaściwym zachowaniem oraz rozmaitymi ogłoszeniami. Witanie się tsayem jest już mniej wskazane, zaś wszelkie czatowanie i pisanie za przeproszeniem o pierdołach może zakończyć się szybką utratą ciężko zapracowanego przywileju. Jeśli chodzi o restarty map, to sa one praktycznie zabronione dla wszystkich. Na serwerze będzie automatyczny restart i to powinno wystarczyć. W szczególnych przypadkach można go dać, jeśli gracze na czas nie wejdą na mapę. Admin, który daje restart tylko dlatego, że mu "słabo poszła" pierwsza runda może się uważać za exadmina. Trzecia sprawa to zmiana map, która na pewno nie spotka się z zachwytem Rady. Map po prostu nie zmieniamy, w szczególnych okolicznościach można dać wota, ale to już naprawdę ostateczność. Generalnie staramy się grać mappack.

Pragnę również przypomnieć o hierarchii adminów. Przy waszych nickach jest cyferka oznaczająca wasz priorytet ważności. Czym wyższa cyfra, tym "ważniejszy" admin. Pewnych rzeczy admini niżsi stopniem nie mają prawa robić w obecności admińow "starszych". Do tego głównie należy restart mapy czy woty, lub przedłużenie mapy. Jeśli na serwerze nie ma admina starszego, ale jest równy hierarchią, admini powinni wstępnie takie rzeczy konsultować ze sobą. Jeśli chodzi o rzeczy przyziemne takie jak kick, ban, torture itp., to tu nie obowiazuje hierachia, każdy ma prawo karać nawet w obecności admina wyższego. Co jest niedopuszczalne dla wszystkich bez wyjątku, to wyrzucanie gracza, aby zrobić miejsce dla kolegi. W przypadku, gdy graczy będzie zbyt dużo, a BORG-i nie będą się mogły dopchać na serwer, zaczniemy go hasłować udostępniając hasło tylko na naszym boardzie dyskusyjnym. Hasło ma jednak prawo zakładać tylko admin z priorytetem siódmym, czyli członek Rady.

To by było na tyle zasad. Proszę się z nimi zapoznać i je stosować. Hasła do RCONA nie dostanie nikt, ma je tylko !marysia! i ja. W przypadku nadużywania admina proszę o kontakt ze mną, a ja odpowiednio "porozmawiam" z delikwentem. Jest jeszcze kilka "funkcyjnych" adminów dla Sztabu, a mianowicie mam na myśli DiThora, Holy'ego, Snipera czy Ciacha. Chwilowo jednak nie birę ich pod uwagę, gdyż w CS-a nie grywają. Jak zaczną grać, to adminy dostaną. Na koniec gratuluję wszystkim adminow i teraz pozostaje nam tylko czekać na serwer, który się dziwnym trafem opóźnia. Swoje hasła proszę do mnie przesyłać na priva bądź na Gadu Gadu.
 
 
::::: Komentarze [ 14 ] :::::
 
106 plików map na stronie
Monday, 19 April 2004 - 10:06
Karbulot
 
Wczoraj trochę popracowałem w programach graficznych, czego efektem jest wymiana plików map na nowe, oraz dodanie nowych. Oczywiscie mam na myśli obrazki map w podglądzie serwerów. Poprzednie jak pamiętacie były mdłe i kiepskiej jakości. Poza tym było ich strasznie mało, co chwila serwery straszyły napisem "Miniscreen niedostępny". Plików sukcesywnie będzie przybywało wraz z rozwojem map na serwerach, nie ważą dużo, te 106 sztuk to tylko jeden megabajt. Przede wszystkim wśród nowości znalazły się mapki z mappacka Condition Zero oraz mapki grywane na A New World, Ohio i misioo.com, przy czym pewnych pliczków mi brakuje (mappack BORG grywany na Ohio), co jednak postaram się w miarę szybko nadrobić.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Deasymilacja serwerów na dniach
Monday, 19 April 2004 - 09:57
Karbulot
 
W najbliższym czasie zamierzam przeprowadzić deasymilację naszych dwóch serwerów, a dokładniej BORG Hub - [IB]#1 TP & WAr, oraz BORG Hub - New Annihilator Zone. Powód jest chyba logiczny, serwery praktycznie nie istnieją. Na moim HLSW [iB]#1 zmarł śmiercią naturalną 106 dni temu, czyli grubo ponad trzy miesiące. Kilkakrotnie rozmawiałem z Ciachem, kilkakrotnie rozmawiał z nim tofif, odpowiedź zawsze była taka sama. "Za kilka dni". Nie wiem, czy jest to zbywanie nas byle odpowiedzią, jednak nie satysfakcjonuje mnie ona. Jeśli przez 106 dni serwer nie stanął na nogi, to już raczej nie powstanie, a jak powstanie, to wróci spowrotem na stronę. Jeśli zaś chodzi o Annihilatora, to jego timeout na dzień dzisiejszy wynosi 44 dni, zatem także go pożegnamy. Piekiełko wyleciało kilka dni temu, jak zauważyłem że znowu zmieniło nazwę. Nie mam jednak o to pretensji do Kaysera, że zabrał serwer, w końcu nikt tam nie grywał. W ten sposób jedynym naszym serwerem CS-a pod wersję 1.5 zostanie na placu boju BORG Hub: Backspace TP.
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Wstępne podsumowanie ankiet
Sunday, 18 April 2004 - 19:48
Karbulot
 
Postanowiłem zrobić małe podsumowanie przeprowadzonych ankiet. Lada dzień !marysia! może do mnie napisać: "Mamy już serwer", i wtedy nie będzie czasu na rozległe debaty jak serwer będziemy prowadzić. Myślę zatem, że pewne sprawy można w oparciu o ankiety ustalić z góry, oczywiście Rada Serwera borg^pl.jolt.co.uk w składzie !marysie!, matisse i Gandalf Szary (plus moja skromna osoba) musi to jeszcze zatwierdzić. Odnośnie głosowania Rady, to zrzekam się swoich trzech głosów na rzecz jednego, podobnie obcinam głosy !marysi!. Uważam, że nie ma sensu teraz wyliczać kto ile dał pieniędzy, głosy będą zatem sprawiedliwe.

Sprawa pierwsza to mapcykl serwera. Jak widać, olbrzymia większość jest za mapami standardowymi i niestandardowymi w stosunku pół na pół. Tak zatem postąpimy z tym, że niestandardowe mapki będą z gatunku tych bardziej znanych, prawdopodobnie niektóre się załapią grane na sparringach wewnętrznych i co ciekawsze z testów map. Mapcykl będzie przeplatany, zaś download map z serwera (przynajmniej na początku) najprawdopodobniej włączony. Zachodnie serwery nie są takie ubogie w łącza internetowe, aby zamykać ściąganie mapek.

Sprawa następna, to typ rozgrywki. Ponad 60 procent opowiedziało się za FFA, jednak parę głosów padło na Team Play. Myślę zatem, że najrozsadniej będzie wprowadzić FFA z elementami TP. Pewnie zastanawiacie się co to takiego? Po prostu gramy jak chcemy, ale na pewne rzeczy zwracamy uwagę. Rasze i kampienie sa dozwolone, ale w granicach rozsądku. Jeśli ostatni z drużyny terrorystów zamiast podkładać bombę będzie siedział za skrzynką z AWM i czekał jak na zbawienie, z pewnością zostanie nagrodzony przez adminów paroma slapami .

Kolejna sprawa to pluginy. Nie wiem czy będzie wolno nam instalować co chcemy, zapewne niektóre pluginy będą wbudowane (np. statystyki) i od nas będzie zależało, czy je włączamy czy nie, jednak myślę że pewne rzeczy możemy ustalić już teraz, nawet jeśli nie będziemy w stanie wszystkich wyegzekwować. Z ankiet wynika, że najwięcej osób głosowało na autodeath za postrzelenie lub zabicie kolegi na respawnie. Dziwne to trochę, nie lubicie tego a jednak na serwerach strzelacie na respawnie do siebie jak głupi. No to teraz się od tego odzwyczaicie. Kolejne pluginy które się zakwalifikowały, to automatyczny restart na początku mapy i statystyki. Co do statystyk, to jak już wspomniałem, najprawdopodobnie jolt ma rozbudowana bazę statystych swoich serwerów, zatem tu nie powinno być żadnego problemu. Co do przeklinania na serwerze, to stosujemy nasza starą zasadę z iB. Za przeklinanie nie karzemy, jednak jak ktoś zbyt często lubi sobie porzucać mięskiem, to zostanie po prostu upomniany.

Co do antyczita, to widać że niemal jednoznacznie stawiacie na Cheating Death. Oczywiście mam nadzieję, że będzie można go zainstalować. Jeśli zaś chodzi o długość map, to tutaj zdania były raczej podzielone. Z niewielką przewagą wygrała długość mapy 20 minut. Przyznam szczerze, że sam także głosowałem na tę opcję. Mapy 30-minutowe niemiłosiernie się wloką. Ostatecznie będzie można zainstalowa vote extend, czyli gracze decydują, czy mapa będzie przedłużona, jednak z góry zaznaczam, że extend będzie tylko jeden na mapę i dziesięciominutowy. Pamiętam jednego azteka z Zakopanego, kiedy mapę graliśmy ponad dwie godziny.

To tyle na temat ustaleń. Oczywiście niezależnie od ankiet dyskusja trwa nadal. To są tylko takie wstępne prognozy przeprowadzone dzięki ankietom. Ostateczna decyzja dopiero zapadnie, możecie zatem vetować każdą opcję.
 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Lots.of.shellS zasymilowany
Saturday, 17 April 2004 - 23:29
Karbulot
 
Test o którym wspominałem wcześniej wyszedł raczej pozytywny. Nowy serwer może nie jest szczególnie rewelacyjny, ale na dzień dzisiejszy oferuje najbardziej komfortową rozgrywkę z wszystkich zasymilowanych serwerów. Poza tym wydaje mi się, że obniżenie liczby zainstalowanych pluginów (a jest ich 25) wpłynie poprawnie na grę. Zatem witam nowy serwer w Przymierzu BORG. Jego obecna nazwa, to: BORG Hub - Lots.of.shellS

IP - 82.160.3.100:27015


Jeden z Head Adminów serwera Tequas, nie ukrywa, że zainteresowany jest zwiększeniem popularności serwera poprzez asymilację do BORG. Myślę, że nie będzie tak źle. Serwer ma już jakiś swoich bywalców, jeśli dojdą tam jeszcze członkowie BORG, myslę że wszystko się mocno rozkręci. Gracze na serwerze są kulturalni, zatem proszę innych aby nie darli kotów ze starymi bywalcami, są bardzo uprzejmi.

Jeśli chodzi o zasady panujące na serwerze to w skrócie powiem tyle, że nie wolno przeklinać, za strzelanie na respawnie są autokille, antycheat będzie CD (obecnie nie ma nic), rodzaj gry to Free For All. Kwestia adminów do uzgodnienia z Tequasem. Ponieważ nie zna nas jeszcze, zatem zapytał mnie komu dać. Ja z kolei według starej teorii - przede wszystkim osobom które tam będą grały i dopiero wtedy czy sobie na admina zasłużą. Administracje jednak na razie proponuję pozostawić w spokoju, jedno co wam mogę obiecać, to na pewno jakieś będą, Tequas nie zamierza dusić adminów dla siebie. Oczywiście serwer ma też swoich starych adminów. Tequas z dniem dzisiejszym zostaje zasymilowany do BORG z pominięciem normalnej procedury na mocy specjalnej zasady - "Head Admin który wnosi serwer do BORG staje się automatycznie członkiem Kolektywu".

To by było na tyle. Proszę zacząć odwiedzać nowy serwer, gra się na nim nieźle, zaś jak czasem przylaguje... No cóż, ostatnio to się raczej rzadko spotyka serwery pod 1.6 w Polsce, które nie lagują.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Asymilacja nowego serwera?
Saturday, 17 April 2004 - 14:46
Karbulot
 
Dziś zgłosił się do mnie na Gadu Gadu osobnik o nicku Tequas z propozycją zasymilowania swojego serwera do The BORG Collective. Jak wiecie, ostatnio serwery nam niezbyt sprzyjają, zatem szczegółowo wypytałem go o sprawy techniczne. Serwer stoi na dwumegabitowym łączu radiowym, z informacji wynika, że pingi sa na nim dość znośne. Proponowałbym dziś o 20.00 przetestować serwerek. Z tego co widzę, grane są na nim obecnie mniej znane mapki, jednak na czas testu będzie "fabryczny" mapcykl, czyli po prostu standardy. Serwer jest postawiony pod wersję CS-a 1.6 (Protocol 47), zaś jego IP, to 82.160.3.100:27015. Obecna nazwa serwera to Lots.of.shellS ::: Public. Na serwer wchodzimy bez Cheating Deatha. W przypadku gdy serwerek okaże się znośny jeśli chodzi o pingi, zostanie zasymilowany. Z góry informuję, serwer nie jest w żaden sposób obiążony ani nie ma żadnych zobowiązań. Head Admin chce go po prostu zareklamować, stąd jego propozycja. W przypadku pomyślnego testu korzyści będą obopólne, serwer zyska graczy, BORG zaś kolejny serwer. Szczegóły techniczne i całą procedurę przedstawię Tequasowi po teście. Serdecznie zapraszam cały BORG na wieczorne granie.
 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Trzy pierwsze ankiety w serwisie
Thursday, 15 April 2004 - 03:14
Karbulot
 
Rozpoczynam zapowiedziany od dawna cykl ankiet w serwisach. Pierwsze trzy zostały dodane dzisiaj w serwisie serwerów. Dzięki nim, będziemy mogli sterować ustawieniami serwerów, a przede wszystkim zbliżającego się serwera z jolt.uk. Ankiet oczywiście będzie więcej, w każdym serwisie po kilka. Można je policzyć na konto zbliżającej się drugiej rocznicy naszego Przymierza, tak jak w zeszłym roku przygotowali dla nas ^Acrid z sadzikiem.

Jeśli chodzi o sprawy techniczne, informacje o ankietach zostaną niedługo wprowadzone na pasku menu we wszystkich newsach. Z góry jednak informuję, że będzie to jedynie nazwa ankiety, data i ewentualnie liczba oddanych głosów. Takie małe okienko informacyjne. Aby jednak wziąć udział w głosowaniu lub zobaczyć szczegółowe wyniki i tak trzeba będzie wejść do działu ankiet. Okno będzie obejmowało 3-5 ostatnio dodanych ankiet.
 
 
::::: Komentarze [ 12 ] :::::
 
Mappack CZ na misiu i A New World
Wednesday, 14 April 2004 - 02:29
Karbulot
 
Jak wiecie, na potrzeby CS 1.5 przerobiłem trochę mappack Condition Zero, o którym ostatnio jest u nas głośno. Mappack ten skrócony tylko do map standardowych, oraz wzbogacony o niezbędne pliki aby "poszedł" pod 1.5 przed chwilą został wrzucony na stronę zaprzyjaźnionego serwera misioo com. Head Admin serwera, Niedobry Kotek przed chwilą dodał mappack do mapcycle misia. Zwolennicy CS 1.5 mają zatem możliwość pogrania w nowe mapki. Serwera misioo nie muszę chyba nikomu rekomendować, wielu z członków BORG jest na nim stałymi bywalcami, niektórzy z misiów zasymilowali się do BORG, niektórzy z BORG zaś przystapili do klanu m&s|sq (Misioo i Spoolka Squad). W imieniu misiów, zapraszam wszystkich chętnych miłośników zarówno mappacka jak i CS-a w wersji 1.5 na wymieniony serwer. Dla przypomnienia, w dzień obowiązuje hasło które można uzyskać po zarejestrowaniu się na forum misia. Dla przypomnienia dodam, że od dwóch dni mappack ten jest w stałym mapcyklu naszego serwera A New World, gdzie z kolei zapraszam wszystkich zwolenników CS-a w wersji 1.6.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Powoli nadchodzi oczekiwany serwer
Tuesday, 6 April 2004 - 23:09
Karbulot
 
Dzisiaj został w końcu zamówiony nasz dawno oczekiwany serwer, jutro zostanie dokonany przelew pieniędzy na konto JOLT. Dziś z !marysią! dokonaliśmy ostatnich dopracowań jeśli chodzi o szczegóły. Niestety z pewnych rzeczy musieliśmy zrezygnować, brakowało trochę pieniędzy. Aby serwer był na cały rok, musieliśmy pewne rzeczy okroić. Po pierwsze slotów będzie 18-ście a nie jak planowaliśmy wcześniej 20-ścia. Musieliśmy także zrezygnować z własnej nazwy, gdyż jest ona stosunkowo kosztowna. Dlatego serwer nie będzie się nazywał Borg Hub - Unimatrix Zero, a borg^pl.jolt.co.uk. Niestety, ale administratorka z JOLTA powiedziała nam, że wpłaty możemy dokonywać tylko w funtach szterlingach, zaś z powodu dośc słabego przelicznika musieliśmy dokonać wyżej wymienionych zmian. Niestety nie wiem kiedy będziemy mieli wymarzony serwer. Jeśli dostaniemy go po otrzymaniu zapłaty przypuszczam, że sprawa zamknie się w przeciągu tygodnia do dziesięciu dni. Jeśli zaś JOLT preferuje rozliczanie miesięczne, dopiero na poczatku maja.

Jeśli chodzi o zasady, to Head Adminem nowego serwera będzie Rada Serwera. W jej skład wchodzą:
  • Karbulot - z prawem 3 gÅ‚osów
  • !marysia! - z prawem 2 gÅ‚osów
  • Gandalf Szary - z prawem 1 gÅ‚osu
  • matisse - z prawem 1 gÅ‚osu
Liczba głosów została ustalona proporcjonalnie co do wniesionej gotówki. Pieczę nad serwerem od strony technicznej prowadził będę ja, !marysia! i tofif, my też jako jedyni trzymamy hasło do rcona. Kwestie adminów do uzgodnienia przez Radę. Oczywiście członkowie Rady otrzymają adminy jako pierwsi + aCid. Adminy otrzymają także Head Admini pozostałych serwerów w ramach wymiany administracji. Czy ktoś jeszcze dostanie adminy, ustali Rada w trakcie użytkowania serwera. Ponieważ serwer jest płatny, znoszę w stosunku do niego wszelkie regulaminy i ustalenia, Radę Adminów oraz priorytety. Priorytety będą ustalane indywidualnie. Logiczne jest bowiem, że najwięcej do powiedzenia będą mieli ci, co wyłożyli pieniądze.

Jeśli chodzi o samo użytkowanie serwera, z góry oświadczam. Serwer raczej Team Play (co ustali Rada). Serwer nie jest na wynajem. Nie będą grane na nim żadne klanówki, jedyny wyjątek to codwutygodniowe sparringi wewnętrzne. Testy map niestety nie będą się na nim odbywały. Dostaniemy najprawdopodobniej ograniczone konto, które raczej nie wytrzyma wypełniania go wciąż nowymi mapami. Sprawy pluginów, sam jeszcze nie mogę na to odpowiedzieć. Jedno jest pewne, maksymalnie upraszczamy wszelkie dodatki. Download map wyłączony. Sloty rezerwowe jeden, maksymalnie dwa. Otrzymają je tylko członkowie Rady Serwera. Ponieważ serwer leży w Anglii, możemy spodziewać się napływu tamtejszych graczy. Staramy się zatem być dla nich mili i uprzejmi. Oczywiście w przypadku, gdy za dużo zaczną okupować serwer blokując sloty naszym graczom, wprowadzimy serwer zahasłowany, tylko dla czytelników boardu / strony, tak jak jest na serwerze misioo.com. My płacimy za serwer i mamy prawo prowadzić politykę jaką nam się podoba, ale wyrzucanie innych graczy poprzez kick nie jest zbyt ładnym rozwiązaniem.

Tyle spraw technicznych. Wszelkie pomniejsze szczegóły ustalimy w komentarzach, oraz w czasie użytkowania serwera.
 
 
::::: Komentarze [ 12 ] :::::
 
Kampania mappacka CZ - (Condition Zero)
Monday, 5 April 2004 - 09:53
Karbulot
 
Parę dni temu matisse napisał w serwisie map o zaadoptowaniu map z Condition Zero na potrzeby Counter Strike 1.6. Konkretnie chodzi tu o tak zwany mappack o niezbyt wyrafinowanej nazwie Condition Zero Map Pack. Wiedziony ciekawością ściągnąłem go i potestowałem mapki. Muszę przyznać, że gra w nie wprowadziła mnie w osłupienie i to bardzo miłe osłupienie. Mapki są niesamowicie ciekawe i doskonale dopracowane. Co więcej, sa to znane nam popularne dust, dust2, prodigy, militia, inferno, aztec, italy itp. Wyglądają jednak zupełnie inaczej, zostały dopieszczone nowymi idealnie wykonanymi teksturami, modelami, przedmiotami i oświetleniem. Wydają się także ostrzejsze i bardziej wyraziste. Część z nich takie jak cobble czy piranesi to wersje z 1.6, jednak inne są całkowicie przemodelowane. Mapki zawładnęły moim sercem, pokochałem je szczerze, po pograniu w nie wrzuciłem sobie standardowego dusta i azteca po czym głośno się roześmiałem i pomyślałem sobie "ja już w to grać nie będę". Nowe wersje są naprawdę ponadczasowe, stare były ciekawe może 5 lat temu, dziś rażą brzydotą, mierna grafiką i ogólnym niedopracowaniem.

Dlatego postanowiłem coś z tym zrobić. Moja propozycja jest taka, aby jeden z naszych serwerów przysposobić tylko i wyłącznie pod nowe mapki. Chciałbym, aby tutaj dać szansę naszym nowym niedocenianym serwerom, a mianowicie Ohio lub Piekiełko. Zainstalować mappack na nich i mapcycle ustawić tylko na niego. Jaka będzie frekwencja, nie wiem, ale ja będę grywał nawet we dwóch graczy. Mappack jest duży, spakowany waży 114 MB, ale warto, szczerze warto. Nie zamierzam przytaczać tutaj screenów, bo musiałbym chyba zrobić po kilkanaście z jednej mapki. Po prostu zaufajcie mi i zainteresujcie się tą sprawą. Dlatego chciałbym ogłosić wielką kampanię mappacka Condition Zero. Proszę Head Adminów o zainteresowanie się ta sprawą, oraz graczy o ściągnięcie mappacka do siebie. Kampanię zamierzam zareklamować gdzie tylko się da, np wśród znajomych na forum misioo.com. Zagrajcie w nowe mapy, zobaczycie że podzielicie moje uczucia.
 
 
::::: Komentarze [ 9 ] :::::
 
 

 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^