Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
   THE UNITED COLLECTIVE
   UNIMATRIX ZERO
   TWILIGHT ZONE
   TWILIGHT ZONE 2
 
 
 
BORG ma ju¿ 8046 dni
 
 
Kampania mappacka CZ - (Condition Zero)
Monday, 5 April 2004 - 09:53
Karbulot

Parę dni temu matisse napisał w serwisie map o zaadoptowaniu map z Condition Zero na potrzeby Counter Strike 1.6. Konkretnie chodzi tu o tak zwany mappack o niezbyt wyrafinowanej nazwie Condition Zero Map Pack. Wiedziony ciekawością ściągnąłem go i potestowałem mapki. Muszę przyznać, że gra w nie wprowadziła mnie w osłupienie i to bardzo miłe osłupienie. Mapki są niesamowicie ciekawe i doskonale dopracowane. Co więcej, sa to znane nam popularne dust, dust2, prodigy, militia, inferno, aztec, italy itp. Wyglądają jednak zupełnie inaczej, zostały dopieszczone nowymi idealnie wykonanymi teksturami, modelami, przedmiotami i oświetleniem. Wydają się także ostrzejsze i bardziej wyraziste. Część z nich takie jak cobble czy piranesi to wersje z 1.6, jednak inne są całkowicie przemodelowane. Mapki zawładnęły moim sercem, pokochałem je szczerze, po pograniu w nie wrzuciłem sobie standardowego dusta i azteca po czym głośno się roześmiałem i pomyślałem sobie "ja już w to grać nie będę". Nowe wersje są naprawdę ponadczasowe, stare były ciekawe może 5 lat temu, dziś rażą brzydotą, mierna grafiką i ogólnym niedopracowaniem.

Dlatego postanowiłem coś z tym zrobić. Moja propozycja jest taka, aby jeden z naszych serwerów przysposobić tylko i wyłącznie pod nowe mapki. Chciałbym, aby tutaj dać szansę naszym nowym niedocenianym serwerom, a mianowicie Ohio lub Piekiełko. Zainstalować mappack na nich i mapcycle ustawić tylko na niego. Jaka będzie frekwencja, nie wiem, ale ja będę grywał nawet we dwóch graczy. Mappack jest duży, spakowany waży 114 MB, ale warto, szczerze warto. Nie zamierzam przytaczać tutaj screenów, bo musiałbym chyba zrobić po kilkanaście z jednej mapki. Po prostu zaufajcie mi i zainteresujcie się tą sprawą. Dlatego chciałbym ogłosić wielką kampanię mappacka Condition Zero. Proszę Head Adminów o zainteresowanie się ta sprawą, oraz graczy o ściągnięcie mappacka do siebie. Kampanię zamierzam zareklamować gdzie tylko się da, np wśród znajomych na forum misioo.com. Zagrajcie w nowe mapy, zobaczycie że podzielicie moje uczucia.

 
 
  Vigee

2004-04-05 15:48:27


a czemu nie ??
jakby to byl exe to by bylo trudniej :)
 
  Karbulot

2004-04-05 14:40:56


Wrzucasz nierozpakowany? A da sie rozpakowac na serwie?
 
  Vigee

2004-04-05 13:21:01


wlasnie sie mapki targaja na NW :)
jak tylko juz bedzie caly to rozpakuje (mam nadzieje ze niebedzie z tym klopotow)
 
  Karbulot

2004-04-05 13:05:55


Pisz newsa, ja pogonie pajacow zarzadzajacych A New Worldem o wrzucenie mapek. Wczoraj podobno w czasie wrzucania serwer sie wysypal. Przed chwila bylem na serwie i probowalem zmienic na jakas, mapek jeszcze nie ma. Moze dzis wrzuca.
 
  tofif

2004-04-05 12:39:00


test z tych mapek robimy
 
  Karbulot

2004-04-05 12:13:36


Stare mapki swiecily triumfy 5 lat temu. Byly ladne, ciekawe itp. Ale od tego czasu technika gier poszla do przodu. Oczywiscie nie maja szans graficznie do najnowszych produkcji, ale spojrz na to od strony mozliwosci engine'u CS-a. Powiedzmy CS-a, bo ostatnio to juz nie wiadomo na jakim to tak naprawde engine pracuje. Niewazne, nie spierajmy sie o szczegoly, nie o to tu chodzi. Chodzi o to, ze przez 5 lat CS poszedl duzo do przodu. Kilka upgrade'ow HL-a, kilka CS-a, w koncu wersja 1.6. Doszlo pare nowych mozliwosci dla maperow (chocby slynna mozliwosc dodawania warunkow atmosferycznych takich jak deszcz i snieg, AHA o tym pisal). Innymi slowy teraz mapki do CS-a robi sie o wiele ciekawsze niz kiedys. Dlaczego zatem wciaz gramy starocie? Dobrze, zgodze sie. Milosnicy standardow nie lubieja nowych map. Ale przeciez mapki z mappacka to sa wlasnie standardy. Tyle ze nieco podrasowane. Czy ktos ma przeciwko nowemu aztekowi, piranesi, inferno czy cobble w 1.6? Nawet jak maja, to grajac w 1.6 musza grac w nowe czy im sie to podoba czy nie. Dlaczego jednak zmiany ogarnely tylko 4 mapy a nie wszystkie? Dlatego, ze ich tworcom nie chcialo sie ich przerabiac? Nie wiem. Ale tutaj nagle mamy niemal polowe standardowych mapek przerobionych jak tamte cztery. Dlaczego zatem nie skorzystac z tego? Taka zmiana zadowoli wszystkich. Zwolennicy standardow maja swoje mapki ktore lubia, zas zwolennicy niestandardow maja wprawdzie stare mapy i oklepane, ale w nowej oprawie. Nie znosze dusta, nie znosze azteka, nie znosze miliotii. A jednak w tych nowych sie zakochalem. Jedyny problem tylko w tym, zeby gracze chcieli sciagnac nowe mapki. Nie oszukujmy sie, 114 mega to szalenie duzo jak na mappack. Po rozpakowaniu mapki waza ponad 180 MB. I miejsce na dysku i czas w sciaganiu. Ale do cholery warto jak diabli. A ze uzylem okreslenia "ponadczasowe". Chodzilo mi o CS-a, a dokladniej o to, ze nie sadzilem ze z tego starego silnika gry mozna wycisnac jeszcze tak wiele.
 
  sadzik

2004-04-05 11:41:34


mi się tylko podoba stwierdzenie - nowe mapki są ponadczasowe - ciekawe czy będziesz tak dalej twierdził po 5 latach :P
 
  matisse

2004-04-05 11:19:36


przynajmniej nie bede musial grac z niemcami. Najgorsze jest jak zaczynaja spiewac.:D
 
  Sledz98

2004-04-05 10:42:20


Nowy Aztec to zupełnie nowa jakość. O wiele ładniejszy i lepszy. Inne mapki także mile zaskakują. Jestem za.
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^