Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Weso┼éych ┼Üwi─ůt
      Unimatrix Zero powr├│...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powr├│t do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiŕcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2002
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju┐ 5899 dni
 
 
28-04-2010 Osiem lat The BORG Collective Karbulot
11
11-01-2010 Wybory Sztabu na rok 2010 - wyniki Karbulot
21
13-01-2009 Wybory Sztabu na rok 2009 - wyniki Karbulot
11
18-10-2008 Reaktywacja strony Karbulot
19
17-12-2006 Sparring "Christmas interception" - sk... Mientus
24
 
War Is Not A Dream - podsumowanie
Monday, 31 May 2004 - 00:03
Karbulot
 
Chyba najszybsze sprawozdanie jakie napisa┼éem :). Od sparringu nie min─Ö┼éy jeszcze dwie godziny, a ju┼╝ jest gotowe. Serdecznie zapraszam do lektury. Nie jest to sprawozdanie szczeg├│lnie wysublimowane, ale c├│┼╝ wi─Öcej mo┼╝na napisa─ç ogl─ůdaj─ůc mecz z pozycji spectratora. My┼Ťl─Ö, ┼╝e koledzy z BORG i misioo.com najlepiej to podsumuj─ů w komentarzach. Je┼Ťli chodzi o zainstalowane HLTV, to w sprawozdaniu pod screenami podsumowuj─ůcymi macie ju┼╝ wystawione demka do ┼Ťci─ůgnicia. Serdecznie dzi─Ökuj─Ö za sparring i do zobaczenia na czwartym spotkaniu BORG vs. misioo.com, kt├│re odb─Ödzie si─Ö ju┼╝ niebawem, naturalnie wed┼éug starego schematu map niestandardowych.
 
 
::::: Komentarze [ 22 ] :::::
 
Podsumowanie nocki na Unimatrixie
Saturday, 29 May 2004 - 10:59
Karbulot
 
Musz─Ö przyzna─ç, ┼╝e wczorajsza nocka map niestandardowych na serwerze Unimatrix mile mnie zaskoczy┼éa. Serwer by┼é niemal pe┼ény, przez kilka godzin granych map przebywa┼éo na nim 16-17 graczy. Bywa┼éy chwile s┼éabsze gdzie by┼éo 14 os├│b i silne (np na cs_espana), gdzie serwer by┼é ca┼ékowicie pe┼ény - 18 ludzi. Bardzo mnie cieszy takie zainteresowanie, w ko┼äcu mo┼╝na by┼éo sobie pogra─ç wiele map przy pe┼énym serwerze, a nie jak zazwyczaj 4-6 os├│b. Oczywiscie mam na mysli gr─Ö na mapach niestandardowych. Obserwuj─ů wczorajsze zmagania i nastroje ludzi (g┼é├│wnie BORG i misi├│w), pozwoli┼éem sobie wysnu─ç kilka konstruktywnych wniosk├│w na przysz┼éo┼Ť─ç.

Po pierwsze nocka by┼éa nieco za d┼éuga. Ja osobi┼Ťcie "p─Ök┼éem" w okolicach 11-tej mapy o godzinie 2 w nocy. Naprawd─Ö trzeba mie─ç du┼╝o silnej woli, aby wytrzyma─ç na serwerze ca┼ée sze┼Ť─ç godzin. Nie da si─Ö ukry─ç, ale wielu z graczy zaczyna┼éo ju┼╝ zasypia─ç przed komputerami. Przegra─ç 15 map bez przerwy wymaga naprawd─Ö wiele samozaparcia i silnej woli. Dlatego wydaje mi si─Ö, ┼╝e 10 map na nock─Ö swobodnie wystarczy. Ponadto s─ůdz─Ö, ┼╝e dobrze jest przesun─ů─ç nieco czas i zaczyna─ç na przyk┼éad w okolicach 20.00-21.00, wtedy gra b─Ödzie trwa┼éa i tak do oko┼éo dwunastej czy pierwszej w nocy.

Sprawa druga, to same zainteresowanie mapami. Zauwa┼╝yem, ┼╝e mapki typu hostages raczej nie ciesz─ů si─Ö du┼╝ym wzi─Öciem, wszyscy wol─ů szybkie mapy defusion ni┼╝ wolne podchodzenie przeciwnika w celu uratowania zak┼éadnik├│w. Nie ma sensu tak┼╝e wybiera─ç map wypasionych z ciekaw─ů grafik─ů i niezwykle rozbudowanych. Ci─Ö┼╝ko si─Ö je poznaje, ludzie si─Ö gubi─ů a sama gra sprowadza si─Ö do ci─ůg┼éego szukania przeciwnika. Mniejsze jasne mapki bez wodotrysk├│w ciesz─ů si─Ö wi─Ökszym powodzeniem, na takich zatem b─Ödziemy si─Ö teraz skupia─ç.

Poniewa┼╝ ograniczmy liczb─Ö map, pierwsze sugestie przeprowadzimy w nieco inny spos├│b. Prosz─Ö o komentarze, jakie pi─Ö─ç map podoba┼éo si─Ö najbardziej i te zagramy za tydzie┼ä, za┼Ť na kolejne pi─Ö─ç nowych oczekuj─Ö propozycji. Prawdopodobnie zagramy minimappack opisywany na stronie map niestandardowych zawieraj─ůcych de_dam i cs_pipeline (t─Ö drug─ů jako map─Ö hostages w sumie mo┼╝na by sobie darowa─ç, ale skoro jest w mappacku)... Czekam na komentarze i naturalnie propozycje opisane wcze┼Ťniej.
 
 
::::: Komentarze [ 12 ] :::::
 
War Is Not A Dream - ustalenia
Friday, 28 May 2004 - 02:16
Karbulot
 
  Tak wi─Öc po burzliwej dyskusji i rekordowej liczbie komentarzy ustalam nast─Öpuj─ůce szczeg├│┼éy sparringu BORG vs misioo.com o kryptonimie War Is Not A Dream (Wojna nie jest snem). Sparring niemal nie doszed┼é do skutku z powodu r├│┼╝nicy pogl─ůd├│w, jednak wszyscy si─Ö ju┼╝ wykrzyczeli i uspokoili, zatem czas dopracowa─ç ostateczne szczeg├│┼éy. Sk┼éady i mapy u misi├│w ustali┼é Latwy_Cel, u nas za┼Ť Vernom. A oto wszelkie szczeg├│┼éy:

 
WAR IS NOT A DREAM
Niedziela, 29 maj 2004 r. godz. 20.00
jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix
213.208.119.69:27045
Karbulot (spectrator)
4 etapy (po 2 na map─Ö) - 15 rund na etap
Hasło zostanie ustalone na serwerze
16 os├│b + 1 spectrator + HLTV
Misioo i Spoolka ::: The BORG Collective
[m&s|sq] ::: [BORG]
Protocol 47 ( Steam CS 1.6 )
 
de nuke
de dust2
de torn
   
  Jako map─Ö misioo.com Latwy_Cel ustali┼é na de_nuke lub survivor (z przewag─ů nuke). Mapa The BORG Collective to de_dust2 (tak ustali┼é Vernom). Poniewa┼╝ gramy standardowe mapy, jako rozgrzewk─Ö tak┼╝e gramy standardow─ů, t─Ö wybra┼éem ja, a mianowicie de_torn.  

 
    misioo.com     The BORG Collective
    •  Latwy_Cel [m&s|sq]     •  [BORG] tofif
    •  LsD [m&s|sq]     •  [BORG] Kermit
    •  JaSiu [m&s|sq]     •  [BORG] Bohater
    •  Amigo [m&s|sq]     •  [BORG] HadeS
    •  Companero [m&s|sq]     •  [BORG] Zszywa3
    •  Adio [m&s|sq]     •  [BORG] =Rymek=
    •  win0 [m&s|sq]     •  [BORG] GunloK
    •  Bolo lol [m&s|sq]     •  [BORG] xan.pl
 
   
  Latwy_Cel wyznaczony przeze mnie do ustalenia sk┼éadu misi├│w wytypowa┼é nieco wi─Öcej ni┼╝ osiem os├│b. Jest jeszcze win0 i Debesciak, kt├│rzy byli ostatni na li┼Ťcie. Sk┼éady wpisywa┼éem w kolejno┼Ťci wed┼éug listy. Je┼Ťli chodzi o sk┼éad BORG, to tam sytuacja jest bardziej zagmatwana. Vernom odes┼éa┼é mnie do komentarzy, zatem tutaj sk┼éad wybra┼éem nieco bardziej intuicyjnie. Obaj jednak mog─ů dokona─ç zmian w sk┼éadach, news zostanie wtedy zedytowany. Prosz─Ö jednak, aby wszelkie zmiany dokona─ç najp├│┼║niej do soboty, do godziny 15.00  
 
 
::::: Komentarze [ 32 ] :::::
 
Nowy sezon w CB
Thursday, 27 May 2004 - 19:59
VERNOM
 
Jutro o 20 otwieramy nowy sezon walk BORG w CB Pierwszy mecz zagramy z egr.zip ip serwa:212.14.1.86:27015 [ZiP] ClanWar 1.6 tutaj pro┼Ťba do adminow BORG o udostepnienie jednego serwa do meczy z ustawieniami CB haslo na serwer podam na gg przed meczem aha prosilmbym o zgloszenia
 
 
::::: Komentarze [ 12 ] :::::
 
Nocka na Unimatrixie
Tuesday, 25 May 2004 - 02:54
Karbulot
 
Chcia┼ébym og┼éosi─ç nock─Ö na serwerze Unimatrix, kt├│ra odb─Ödzie si─Ö w najbli┼╝szy pi─ůtek 28-go maja 2004 roku. Zapraszam wszystkich ch─Ötnych (zar├│wno graczy z Przymierza BORG jak i spoza) do wsp├│lnej gry na mapkach mniej popularnych. Gra rozpoczyna si─Ö o godzinie 22.00, zako┼äczenie nocki, jak serwer zacznie pustosze─ç, czyli po prostu do oporu. Je┼Ťli chodzi o zasady, to nie ma ┼╝adnych. Gramy standardowo 20 minut + ewentualny extend, bez ┼╝adnego zwiedznia map i innych uprzykrzaczy rodem z test├│w map niestandardowych. Po prostu najzwyklejsza gra z tym wyj─ůtkiem, ┼╝e mapy spoza standard├│w. Na pi─ůtkow─ů nock─Ö proponuj─Ö nast─Öpuj─ůcy mapcycle:

cs_16figter de_volare cs_bikini de_heat de_roadhouse
cs_espana de_osaka_beta1 de_centurion cs_shogun_final de_tides
cs_waterside de_kabul de_sad_evening de_aztec_cz de_borg

Jak widzicie, ┼╝adne nowo┼Ťci. Po prostu zagramy niestandardowe mapki jakie s─ů ju┼╝ zainstalowane na serwerze. Mam nadziej─Ö, ┼╝e macie na dyskach odpowiedni mappack. Kto nie ma, prosz─Ö zasysa─ç ze strony serwera - Mappack BORG v2. Pomys┼é takiego wieczoru to praktycznie ┼╝adna nowo┼Ť─ç. Poniewa┼╝ i tak serwer ┼Ťwieci pustkami, doszed┼éem zatem do wniosku, aby uatrakcyjni─ç go dla graczy lubi─ůcych mapy mniej znane. Podobne nocki zamierzam organizowa─ç co pi─ůtek, o ile oczywi┼Ťcie pomys┼é wypali. Naturalnie aby nie zap─Ödzi─ç si─Ö w sta┼ée granie tego samego "repertuaru", po ka┼╝dej nocce b─Ödziemy wybiera─ç 5 map kt├│re wylec─ů w przysz┼éym tygodniu i gra─ç w zamian 5 nowych. My┼Ťl─Ö, ┼╝e 15 map na nock─Ö z powodzeniem wystarczy, pomijaj─ůc exted vote daje nam to oko┼éo 5-ciu godzin gry, z czego sz├│sta z pewno┼Ťci─ů b─Ödzie z przed┼éu┼╝e┼ä. Innymi s┼éowy rozrywka od 22.00 wieczorem, do 4.00 nad ranem, o ile znajd─ů si─Ö tak wytrwali.
 
 
::::: Komentarze [ 20 ] :::::
 
War Is Not A Dream - sparring z [m&s|sq]
Sunday, 23 May 2004 - 00:04
Karbulot
 
Jako, ┼╝e ostatnie (i jedyne zreszt─ů) sparringi zewn─Ötrzne z misiami przegrali┼Ťmy, postanowi┼éem wsp├│lnie z VERNOMEM zorganizowa─ç sparring rewan┼╝owy, w dos┼éownym tego s┼éowa znaczeniu. Mimo, i┼╝ to sparring towarzyski, tym razem naszym g┼é├│wnym celem b─Ödzie wygra─ç. Obserwuj─ůc nasz board dyskusyjny i forum misi├│w zauwa┼╝y┼éem, ┼╝e obie strony szeroko rozpowiadaj─ů co to by by┼éo, gdyby nie to czy tamto. Postanowi┼éem uci─ů─ç g┼éow─Ö rozmaitym spekulacjom i za namow─ů naszego War Arragera - VERNOMA zorganizowa─ç mecz, w kt├│rej liczy si─Ö tylko wygra─ç albo przegra─ç. Oczywi┼Ťcie dobre zachowanie graczy i kultura osobista jest jak najbardziej po┼╝─ůdana.

Je┼Ťli chodzi o sprawy organizacyjne, to trzeci sparring z misiami o kryptonimie War Is Not A Dream b─Ödzie si─Ö bardzo r├│┼╝ni┼é od poprzednich. Przede wszystkim gramy mapy standardowe. Sprawa kolejna, to dob├│r sk┼éad├│w. Gramy w teamach 8 on 8, jednak z g├│ry informuj─Ö, nie ma zapis├│w. Tym razem walczymy o dobre imi─Ö naszego Przymierza i zagraj─ů tylko najlepsi. Sk┼éad BORG dobierze VERNOM poprzez maile i Gadu Gadu. Je┼Ťli chodzi o sk┼éad misi├│w, niech tak┼╝e wybior─ů odpowiedni─ů ekip─Ö swoich wymiataczy. Graczy jest nieco mniej, zostaj─ů dwa sloty, jeden z pewno┼Ťci─ů dla mnie. Na sparringu chc─Ö by─ç obecny, tego wymaga napisanie podsumowania, z drugiej jednak strony nie czuj─Ö si─Ö do┼Ť─ç silny, aby stan─ů─ç w jednym szeregu z ├│semkk─ů najlepszych graczy z The BORG Collective. Oczywi┼Ťcie gramy na serwerze Unimatrix.

To na razie tyle. Prosz─Ö o propozycj─Ö terminu oraz map. Na pewno w weekend i na pewno nie wcze┼Ťniej ni┼╝ za dwa tygodnie. Reszt─Ö ustalimy w komentarzach newsa. Walk─ů z ramienia BORG i taktykami kierowa┼é b─Ödzie VERNOM.
 
 
::::: Komentarze [ 114 ] :::::
 
Deep Impact 2 - Revenge - sprawozdanie
Tuesday, 18 May 2004 - 10:54
Karbulot
 
W┼éa┼Ťnie zako┼äczy┼éem opracowywanie sprawozdania ze sparringu rewan┼╝owego z misiami o kryptonimie: "Deep Impact 2 - Revenge". Prace nad nim nieco si─Ö przed┼éu┼╝y┼éy (cho─ç bywa┼ée wi─Öksze po┼Ťlizgi), z do┼Ť─ç istotnego powodu. Jak niedawno wspomina┼éem (patrz news z now─ů form─ů graficzn─ů zapis├│w na sparringi), postanowi┼éem nieco przebudowa─ç graficznie sprawozdania sparring├│w. Chcia┼éem to zrobi─ç przy okazji opracowywania kolejnego sprawozdania - czyli wed┼éug wszelkich prawide┼é w┼éa┼Ťnie sparringu z misiami. Nowa forma zosta┼éa ju┼╝ wyko┼äczona, sparring za┼Ť opisany. Nie zamierzam pisa─ç nic o samej walce, o niej mo┼╝ecie przeczyta─ç sobie w pe┼énym sprawozdaniu. Chcia┼ébym jednak skupi─ç si─Ö nad zmianami dokonanymi w wymianie sprawozda┼ä. Oczywi┼Ťcie stare opisy zostaj─ů, zmiany dotycz─ů tylko wszelkich walk, jakie b─Öd─ů opisywane w przysz┼éo┼Ťci, w┼é─ůcznie z ostatnim sparringiem.

Przede wszystkim zosta┼éa dodana mo┼╝liwo┼Ť─ç komentowania przez was danego sparringu. Nie jest to nic wysublimowanego, to nic innego jak komentarze newsa o podsumowaniu, wy┼Ťwietlane nieco inaczej (jak, przekonacie si─Ö sami kiedy zobaczycie sprawozdanie). Oczywi┼Ťcie mo┼╝na by┼éo to zrob─ç jako komentarz niezale┼╝ny, ale po co. Nie ma sensu dublowa─ç swoich komentarzy. Poza tym news zostanie przykryty innymi, pow─Ödruje do archiwum i zawsze b─Ödzie ┼éatwy dost─Öp do niego poprzez w┼éa┼Ťnie sprawozdania. Kolejn─ů zmian─ů jest ca┼ékowicie nowa szata graficzna. Tabele s─ů zrobione wed┼éug wzor├│w z innych tabel naszego serwisu (pola z zaokr─ůglonymi ramkami). Sk┼éady i mapy oraz same informacje og├│lne s─ů teraz opatrzone komentarzami, zatem w sprawozdaniu mo┼╝ecie poczyta─ç nie tylko o samej walce, ale o przebiegu zapis├│w na ni─ů. Screeny z map zosta┼éy rozwi─ůzane inaczej i estetyczniej, nie strasz─ů ju┼╝ olbrzymimi grafikami. Jedyne co zosta┼éo usuni─Öte, to "rozmaite ciekawostki". Straci┼éy one szans─Ö bytu, w sumie coraz mniej pomy┼Ť┼é├│w mia┼éem aby co┼Ť tam wpisywa─ç. Oczywi┼Ťcie jak zdarzy┼éa si─Ö jaka┼Ť istotna ciekawostka, zostanie ona uj─Öta w samej tre┼Ťci opisu z walki. Na koniec dodam, ┼╝e podobnie jak w serwisie map zrezygnowa┼éem z fiku┼Ťnych ramek przy popupach ze screenami. Przyspiesz─ů one sam─ů prac─Ö i nie b─Öd─ů ju┼╝ powodowa┼éy b┼é─Öd├│w w niekt├│rych wersjach Windowsa XP.

Serdecznie zapraszam do komentowania sparringu oraz nowej formy sprawozdania. Mo┼╝e zasugerujecie co┼Ť, czego nie wzi─ů┼éem pod uwag─Ö.
 
 
::::: Komentarze [ 16 ] :::::
 
Deep Impact 2 - składy
Sunday, 9 May 2004 - 02:08
Karbulot
 
Dzisiaj podliczy┼éem wszystkie zg┼éoszenia na zbli┼╝aj─ůcy si─Ö sparring rewan┼╝owy BORG vs. misioo.com. Zgodnie z przewidywaniami, kto pierwszy ten lepszy. Tak jak ju┼╝ wspomina┼éem, sk┼éady graj─ů ca┼éy mecz. Nie ma dzielenia si─Ö, ┼╝e jeden gra jedn─ů map─Ö, a drugi nast─Öpn─ů, poniewa┼╝ wszystko jest p├│┼║niej podliczane w statystykach. Poniewa┼╝ sparringi b─Öd─ů cz─Ö┼Ťciej, nikt nie zbiednieje. Poni┼╝ej sk┼éady, w przypadku braku gracza podstawowego, na jego miejsce wchodzi pierwszy z rezerwowych itd.

B O R G

M I S I O O

• Karbulot• Bolo lol
• =Rymek=• KileR
• Ak47/AwM.pl• JaSiu
• rain• Latwy_Cel
• koOmbinerQa• Cerebro
• !marysia!• win0
• Zszywa3• Amigo
• Gandalf Szary• Mlody[D.t.K]
• tofif• AdiO
 

BORG REZERWA

 

MISIOO REZERWA

• Brunon• Paisa
• matisse• Pumba
• AdiQ 

Poniewa┼╝ nasza mapka de_odile okaza┼éa si─Ö z b┼é─Ödem, postanowi┼éem, ┼╝e diz┼Ť dokonam zmiany. Niestety otrzyma┼éem wiadomo┼Ť─ç, ┼╝e de_veneto nie b─Ödzie gotowa, zatem po kr├│tkim namysle postanowi┼éem, ┼╝e zagramy w zamian de_rats_attic. Map─Ö ┼Ťci─ůgamy z tego linku. Mapka misi├│w de_roadhouse pozostaje bez zmian.To by by┼éo na tyle, co zapomnia┼éem dopisz─Ö w komentarzach.
 
 
::::: Komentarze [ 27 ] :::::
 
Rewan┼╝owy sparring z Misiami
Sunday, 2 May 2004 - 14:37
Karbulot
 
  Og┼éaszam zapisy na drugi sparring zewn─Ötrzny o kryptonimie Deep Impact 2 - Revenge (G┼é─Öbokie Uderzenie 2 - Zemsta). Jak si─Ö zapenie domy┼Ťlacie, jest to sparring rewan┼╝owy z klanem misioo.com, a dok┼éadniej Misioo i Spoolka Banditos Team. Poprzedni sparring sromotnie przegrali┼Ťmy, my┼Ťl─Ö ┼╝e rwan┼╝ p├│jfdzie nam lepiej. Nie jest to jednak a┼╝ tak istotne, najwa┼╝niejsza jest bowiem dobra zabawa. Poni┼╝ej tradycyjne szczeg├│┼éy.

 
DEEP IMPACT 2 - REVENGE
Pi─ůtek, 14 maj 2004 r. godz. 20.00
jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix
213.208.119.69:27045
Karbulot (gł), pomoc do ustalenia
4 etapy (po 2 na map─Ö) - 15 rund na etap
Gramy wstępnie bez hasła
Maksymalnie 18 os├│b, jednak nie mniej ni┼╝ 10
Misioo i Spoolka ::: The BORG Collective
[m&s|sq] ::: [BORG]
Protocol 47 ( Steam CS 1.6 )
 
de roadhouse de odile cs bikini
   
  Sparring, na kt├│ry czekaj─ů wszyscy. Zar├│wno Misie, jak i Borgi. Czy Misie powt├│rz─ů sw├│j sukces z poprzedniego sparringu? Mapki niesamowicie ciekawe, klimatyczne, s┼éoneczne i przede wszystkim zielone. Mapka de_roadhouse jest wyborem Misi├│w, ja wybraem dla nas map─Ö de_odile. Zapis├│w dokonujemy w komentarzach tego newsa, dotyczy to zar├│wno Misi├│w jak i Borg├│w. Dzi─Öki temu unikniemy biegania po naszych boardach i forach dyskusyjnych. Oczywi┼Ťcie pierwsze┼ästwo maj─ů ci, co grali pierwszy sparring. Serdecznie zapraszam.  
 
 
::::: Komentarze [ 40 ] :::::
 
Druga rocznica BORG bez echa
Saturday, 1 May 2004 - 15:09
Karbulot
 
W zwi─ůzku ze startem nowego serwera (szczeg├│┼éy w serwisie serwer├│w) zupe┼énie wylecia┼éo mi i wam z g┼éowy wa┼╝ne wydarzenie. Ni mniej ni wi─Öcej, dwa dni temu obchodzili┼Ťmy drug─ů rocznic─Ö za┼éo┼╝enia Przymierza Klan├│w Zaprzyja┼║nionych The BORG Collective. Tak tak panowie, to ju┼╝ dwa lata min─Ö┼éy jak jestesmy razem. Jako prezent z tej okazji sprawilili┼Ťmy sobie co┼Ť wspania┼éego. Nowy porz─ůdny serwer bez lag├│w i utrudnie┼ä, pierwszy od czas├│w pami─Ötnego i ukochanego ZAKOPANE.

Jako Szef Sztabu Przymierza chcia┼ébym wszystkim ┼╝yczy─ç kolejnego roku wsp├│lnych zabaw i gry oraz spotka┼ä w realu. Koniec drugiego roku by┼é nieco zgrzytliwy dla niekt├│rych z nas, oraz troch─Ö stresuj─ůcy. Mam nadziej─Ö, ┼╝e z okazji rocznicy wszystko p├│jdzie w niepami─Ö─ç i dalej b─Ödziemy si─Ö bawili jak za starych dobrych czas├│w.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
 

 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^