|
|
 |
 |
|
Chyba najszybsze sprawozdanie jakie napisałem :). Od sparringu nie minęły jeszcze dwie godziny, a już jest gotowe. Serdecznie zapraszam do lektury. Nie jest to sprawozdanie szczególnie wysublimowane, ale cóż więcej można napisać oglądając mecz z pozycji spectratora. Myślę, że koledzy z BORG i misioo.com najlepiej to podsumują w komentarzach. Jeśli chodzi o zainstalowane HLTV, to w sprawozdaniu pod screenami podsumowującymi macie już wystawione demka do ściągnicia. Serdecznie dziękuję za sparring i do zobaczenia na czwartym spotkaniu BORG vs. misioo.com, które odbędzie się już niebawem, naturalnie według starego schematu map niestandardowych. |
Muszę przyznać, że wczorajsza nocka map niestandardowych na serwerze Unimatrix mile mnie zaskoczyła. Serwer był niemal pełny, przez kilka godzin granych map przebywało na nim 16-17 graczy. Bywały chwile słabsze gdzie było 14 osób i silne (np na cs_espana), gdzie serwer był całkowicie pełny - 18 ludzi. Bardzo mnie cieszy takie zainteresowanie, w końcu można było sobie pograć wiele map przy pełnym serwerze, a nie jak zazwyczaj 4-6 osób. Oczywiscie mam na mysli grę na mapach niestandardowych. Obserwują wczorajsze zmagania i nastroje ludzi (głównie BORG i misiów), pozwoliłem sobie wysnuć kilka konstruktywnych wniosków na przyszłość.
Po pierwsze nocka była nieco za długa. Ja osobiście "pękłem" w okolicach 11-tej mapy o godzinie 2 w nocy. Naprawdę trzeba mieć dużo silnej woli, aby wytrzymać na serwerze całe sześć godzin. Nie da się ukryć, ale wielu z graczy zaczynało już zasypiać przed komputerami. Przegrać 15 map bez przerwy wymaga naprawdę wiele samozaparcia i silnej woli. Dlatego wydaje mi się, że 10 map na nockę swobodnie wystarczy. Ponadto sądzę, że dobrze jest przesunąć nieco czas i zaczynać na przykład w okolicach 20.00-21.00, wtedy gra będzie trwała i tak do około dwunastej czy pierwszej w nocy.
Sprawa druga, to same zainteresowanie mapami. Zauważyem, że mapki typu hostages raczej nie cieszą się dużym wzięciem, wszyscy wolą szybkie mapy defusion niż wolne podchodzenie przeciwnika w celu uratowania zakładników. Nie ma sensu także wybierać map wypasionych z ciekawą grafiką i niezwykle rozbudowanych. Ciężko się je poznaje, ludzie się gubią a sama gra sprowadza się do ciągłego szukania przeciwnika. Mniejsze jasne mapki bez wodotrysków cieszą się większym powodzeniem, na takich zatem będziemy się teraz skupiać.
Ponieważ ograniczmy liczbę map, pierwsze sugestie przeprowadzimy w nieco inny sposób. Proszę o komentarze, jakie pięć map podobało się najbardziej i te zagramy za tydzień, zaś na kolejne pięć nowych oczekuję propozycji. Prawdopodobnie zagramy minimappack opisywany na stronie map niestandardowych zawierających de_dam i cs_pipeline (tę drugą jako mapę hostages w sumie można by sobie darować, ale skoro jest w mappacku)... Czekam na komentarze i naturalnie propozycje opisane wcześniej. |
|
Tak więc po burzliwej dyskusji i rekordowej liczbie komentarzy ustalam następujące szczegóły sparringu BORG vs misioo.com o kryptonimie
War Is Not A Dream (Wojna nie jest snem). Sparring niemal nie doszedł do skutku z powodu różnicy poglądów, jednak wszyscy się już wykrzyczeli i
uspokoili, zatem czas dopracować ostateczne szczegóły. Składy i mapy u misiów ustalił Latwy_Cel, u nas zaś Vernom. A oto wszelkie szczegóły:
|
|
 |
WAR IS NOT A DREAM |
 |
Niedziela, 29 maj 2004 r. godz. 20.00 |
 |
jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix |
 |
213.208.119.69:27045 |
 |
Karbulot (spectrator) |
 |
4 etapy (po 2 na mapÄ™) - 15 rund na etap |
 |
Hasło zostanie ustalone na serwerze |
 |
16 osób + 1 spectrator + HLTV |
 |
Misioo i Spoolka ::: The BORG Collective |
 |
[m&s|sq] ::: [BORG] |
 |
Protocol 47 ( Steam CS 1.6 ) |
|
Jako mapę misioo.com Latwy_Cel ustalił na de_nuke lub survivor (z przewagą nuke). Mapa The BORG Collective to de_dust2 (tak ustalił Vernom). Ponieważ gramy standardowe mapy,
jako rozgrzewkę także gramy standardową, tę wybrałem ja, a mianowicie de_torn. |
|
 |
misioo.com |
The BORG Collective |
 |
 |
Latwy_Cel [m&s|sq] |
[BORG] tofif |
LsD [m&s|sq] |
[BORG] Kermit |
JaSiu [m&s|sq] |
[BORG] Bohater |
Amigo [m&s|sq] |
[BORG] HadeS |
Companero [m&s|sq] |
[BORG] Zszywa3 |
Adio [m&s|sq] |
[BORG] =Rymek= |
win0 [m&s|sq] |
[BORG] GunloK |
Bolo lol [m&s|sq] |
[BORG] xan.pl |
 |
 |
|
|
|
Latwy_Cel wyznaczony przeze mnie do ustalenia składu misiów wytypował nieco więcej niż osiem osób. Jest jeszcze win0 i Debesciak, którzy byli ostatni na liście.
Składy wpisywałem w kolejności według listy. Jeśli chodzi o skład BORG, to tam sytuacja jest bardziej zagmatwana. Vernom odesłał mnie do komentarzy, zatem tutaj skład wybrałem nieco bardziej
intuicyjnie. Obaj jednak mogą dokonać zmian w składach, news zostanie wtedy zedytowany. Proszę jednak, aby wszelkie zmiany dokonać najpóźniej do soboty, do godziny 15.00 |
|
|
Jutro o 20 otwieramy nowy sezon walk BORG w CB Pierwszy mecz zagramy z egr.zip ip serwa:212.14.1.86:27015 [ZiP] ClanWar 1.6 tutaj prośba do adminow BORG o udostepnienie jednego serwa do meczy z ustawieniami CB haslo na serwer podam na gg przed meczem aha prosilmbym o zgloszenia |
Chciałbym ogłosić nockę na serwerze Unimatrix, która odbędzie się w najbliższy piątek 28-go maja 2004 roku. Zapraszam wszystkich chętnych (zarówno graczy z Przymierza BORG jak i spoza) do wspólnej gry na mapkach mniej popularnych. Gra rozpoczyna się o godzinie 22.00, zakończenie nocki, jak serwer zacznie pustoszeć, czyli po prostu do oporu. Jeśli chodzi o zasady, to nie ma żadnych. Gramy standardowo 20 minut + ewentualny extend, bez żadnego zwiedznia map i innych uprzykrzaczy rodem z testów map niestandardowych. Po prostu najzwyklejsza gra z tym wyjątkiem, że mapy spoza standardów. Na piątkową nockę proponuję następujący mapcycle:
cs_16figter |
de_volare |
cs_bikini |
de_heat |
de_roadhouse |
cs_espana |
de_osaka_beta1 |
de_centurion |
cs_shogun_final |
de_tides |
cs_waterside |
de_kabul |
de_sad_evening |
de_aztec_cz |
de_borg |
Jak widzicie, żadne nowości. Po prostu zagramy niestandardowe mapki jakie są już zainstalowane na serwerze. Mam nadzieję, że macie na dyskach odpowiedni mappack. Kto nie ma, proszę zasysać ze strony serwera - Mappack BORG v2. Pomysł takiego wieczoru to praktycznie żadna nowość. Ponieważ i tak serwer świeci pustkami, doszedłem zatem do wniosku, aby uatrakcyjnić go dla graczy lubiących mapy mniej znane. Podobne nocki zamierzam organizować co piątek, o ile oczywiście pomysł wypali. Naturalnie aby nie zapędzić się w stałe granie tego samego "repertuaru", po każdej nocce
będziemy wybierać 5 map które wylecą w przyszłym tygodniu i grać w zamian 5 nowych. Myślę, że 15 map na nockę z powodzeniem wystarczy, pomijając exted vote daje nam to około 5-ciu godzin gry, z czego szósta z pewnością będzie z przedłużeń. Innymi słowy rozrywka od 22.00 wieczorem, do 4.00 nad ranem, o ile znajdą się tak wytrwali. |
Jako, że ostatnie (i jedyne zresztą) sparringi zewnętrzne z misiami przegraliśmy, postanowiłem wspólnie z VERNOMEM zorganizować sparring rewanżowy, w dosłownym tego słowa znaczeniu. Mimo, iż to sparring towarzyski, tym razem naszym głównym celem będzie wygrać. Obserwując nasz board dyskusyjny i forum misiów zauważyłem, że obie strony szeroko rozpowiadają co to by było, gdyby nie to czy tamto. Postanowiłem uciąć głowę rozmaitym spekulacjom i za namową naszego War Arragera - VERNOMA zorganizować mecz, w której liczy się tylko wygrać albo przegrać. Oczywiście dobre zachowanie graczy i kultura osobista jest jak najbardziej pożądana.
Jeśli chodzi o sprawy organizacyjne, to trzeci sparring z misiami o kryptonimie War Is Not A Dream będzie się bardzo różnił od poprzednich. Przede wszystkim gramy mapy standardowe. Sprawa kolejna, to dobór składów. Gramy w teamach 8 on 8, jednak z góry informuję, nie ma zapisów. Tym razem walczymy o dobre imię naszego Przymierza i zagrają tylko najlepsi. Skład BORG dobierze VERNOM poprzez maile i Gadu Gadu. Jeśli chodzi o skład misiów, niech także wybiorą odpowiednią ekipę swoich wymiataczy. Graczy jest nieco mniej, zostają dwa sloty, jeden z pewnością dla mnie. Na sparringu chcę być obecny, tego wymaga napisanie podsumowania, z drugiej jednak strony nie czuję się dość silny, aby stanąć w jednym szeregu z ósemkką najlepszych graczy z The BORG Collective. Oczywiście gramy na serwerze Unimatrix.
To na razie tyle. Proszę o propozycję terminu oraz map. Na pewno w weekend i na pewno nie wcześniej niż za dwa tygodnie. Resztę ustalimy w komentarzach newsa. Walką z ramienia BORG i taktykami kierował będzie VERNOM. |
Właśnie zakończyłem opracowywanie sprawozdania ze sparringu rewanżowego z misiami o kryptonimie: "Deep Impact 2 - Revenge". Prace nad nim nieco się przedłużyły (choć bywałe większe poślizgi), z dość istotnego powodu. Jak niedawno wspominałem (patrz news z nową formą graficzną zapisów na sparringi), postanowiłem nieco przebudować graficznie sprawozdania sparringów. Chciałem to zrobić przy okazji opracowywania kolejnego sprawozdania - czyli według wszelkich prawideł właśnie sparringu z misiami. Nowa forma została już wykończona, sparring zaś opisany. Nie zamierzam pisać nic o samej walce, o niej możecie przeczytać sobie w pełnym sprawozdaniu. Chciałbym jednak skupić się nad zmianami dokonanymi w wymianie sprawozdań. Oczywiście stare opisy zostają, zmiany dotyczą tylko wszelkich walk, jakie będą opisywane w przyszłości, włącznie z ostatnim sparringiem.
Przede wszystkim została dodana możliwość komentowania przez was danego sparringu. Nie jest to nic wysublimowanego, to nic innego jak komentarze newsa o podsumowaniu, wyświetlane nieco inaczej (jak, przekonacie się sami kiedy zobaczycie sprawozdanie). Oczywiście można było to zrobć jako komentarz niezależny, ale po co. Nie ma sensu dublować swoich komentarzy. Poza tym news zostanie przykryty innymi, powędruje do archiwum i zawsze będzie łatwy dostęp do niego poprzez właśnie sprawozdania. Kolejną zmianą jest całkowicie nowa szata graficzna. Tabele są zrobione według wzorów z innych tabel naszego serwisu (pola z zaokrąglonymi ramkami). Składy i mapy oraz same informacje ogólne są teraz opatrzone komentarzami, zatem w sprawozdaniu możecie poczytać nie tylko o samej walce, ale o przebiegu zapisów na nią. Screeny z map zostały rozwiązane inaczej i estetyczniej, nie straszą już olbrzymimi grafikami. Jedyne co zostało usunięte, to "rozmaite ciekawostki". Straciły one szansę bytu, w sumie coraz mniej pomyśłów miałem aby coś tam wpisywać. Oczywiście jak zdarzyła się jakaś istotna ciekawostka, zostanie ona ujęta w samej treści opisu z walki. Na koniec dodam, że podobnie jak w serwisie map zrezygnowałem z fikuśnych ramek przy popupach ze screenami. Przyspieszą one samą pracę i nie będą już powodowały błędów w niektórych wersjach Windowsa XP.
Serdecznie zapraszam do komentowania sparringu oraz nowej formy sprawozdania. Może zasugerujecie coś, czego nie wziąłem pod uwagę. |
Dzisiaj podliczyłem wszystkie zgłoszenia na zbliżający się sparring rewanżowy BORG vs. misioo.com. Zgodnie z przewidywaniami, kto pierwszy ten lepszy. Tak jak już wspominałem, składy grają cały mecz.
Nie ma dzielenia się, że jeden gra jedną mapę, a drugi następną, ponieważ wszystko jest później podliczane w statystykach. Ponieważ sparringi będą częściej, nikt nie zbiednieje. Poniżej składy, w przypadku
braku gracza podstawowego, na jego miejsce wchodzi pierwszy z rezerwowych itd.
B O R G
| M I S I O O
|
Karbulot | Bolo lol |
=Rymek= | KileR |
Ak47/AwM.pl | JaSiu |
rain | Latwy_Cel |
koOmbinerQa | Cerebro |
!marysia! | win0 |
Zszywa3 | Amigo |
Gandalf Szary | Mlody[D.t.K] |
tofif | AdiO |
BORG REZERWA
|
MISIOO REZERWA
|
Brunon | Paisa |
matisse | Pumba |
AdiQ | |
Ponieważ nasza mapka de_odile okazała się z błędem, postanowiłem, że dizś dokonam zmiany. Niestety otrzymałem wiadomość, że de_veneto nie będzie gotowa,
zatem po krótkim namysle postanowiłem, że zagramy w zamian de_rats_attic. Mapę ściągamy
z tego linku. Mapka misiów de_roadhouse pozostaje bez zmian.To by było na tyle, co zapomniałem dopiszę w komentarzach. |
|
Ogłaszam zapisy na drugi sparring zewnętrzny o kryptonimie Deep Impact 2 - Revenge (Głębokie Uderzenie 2 - Zemsta).
Jak się zapenie domyślacie, jest to sparring rewanżowy z klanem misioo.com, a dokładniej Misioo i Spoolka Banditos Team. Poprzedni sparring sromotnie
przegraliśmy, myślę że rwanż pójfdzie nam lepiej. Nie jest to jednak aż tak istotne, najważniejsza jest bowiem dobra zabawa. Poniżej tradycyjne szczegóły.
|
|
 |
DEEP IMPACT 2 - REVENGE |
 |
PiÄ…tek, 14 maj 2004 r. godz. 20.00 |
 |
jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix |
 |
213.208.119.69:27045 |
 |
Karbulot (gł), pomoc do ustalenia |
 |
4 etapy (po 2 na mapÄ™) - 15 rund na etap |
 |
Gramy wstępnie bez hasła |
 |
Maksymalnie 18 osób, jednak nie mniej niż 10 |
 |
Misioo i Spoolka ::: The BORG Collective |
 |
[m&s|sq] ::: [BORG] |
 |
Protocol 47 ( Steam CS 1.6 ) |
|
Sparring, na który czekają wszyscy. Zarówno Misie, jak i Borgi. Czy Misie powtórzą swój sukces z poprzedniego sparringu? Mapki niesamowicie ciekawe, klimatyczne, słoneczne
i przede wszystkim zielone. Mapka de_roadhouse jest wyborem Misiów, ja wybraem dla nas mapę de_odile. Zapisów dokonujemy w komentarzach tego newsa, dotyczy to zarówno Misiów jak i Borgów. Dzięki temu unikniemy biegania po naszych boardach i forach dyskusyjnych.
Oczywiście pierwszeństwo mają ci, co grali pierwszy sparring. Serdecznie zapraszam. |
|
|
W związku ze startem nowego serwera (szczegóły w serwisie serwerów) zupełnie wyleciało mi i wam z głowy ważne wydarzenie. Ni mniej ni więcej, dwa dni temu obchodziliśmy drugą rocznicę założenia Przymierza Klanów Zaprzyjaźnionych The BORG Collective. Tak tak panowie, to już dwa lata minęły jak jestesmy razem. Jako prezent z tej okazji sprawililiśmy sobie coś wspaniałego. Nowy porządny serwer bez lagów i utrudnień, pierwszy od czasów pamiętnego i ukochanego ZAKOPANE.
Jako Szef Sztabu Przymierza chciałbym wszystkim życzyć kolejnego roku wspólnych zabaw i gry oraz spotkań w realu. Koniec drugiego roku był nieco zgrzytliwy dla niektórych z nas, oraz trochę stresujący. Mam nadzieję, że z okazji rocznicy wszystko pójdzie w niepamięć i dalej będziemy się bawili jak za starych dobrych czasów. |
|
|
 |
|