Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2002
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8035 dni
 
 
28-04-2010 Osiem lat The BORG Collective Karbulot
11
11-01-2010 Wybory Sztabu na rok 2010 - wyniki Karbulot
21
13-01-2009 Wybory Sztabu na rok 2009 - wyniki Karbulot
11
18-10-2008 Reaktywacja strony Karbulot
19
17-12-2006 Sparring "Christmas interception" - sk... Mientus
24
 
War Is Not A Dream - podsumowanie
Monday, 31 May 2004 - 00:03
Karbulot
 
Chyba najszybsze sprawozdanie jakie napisałem :). Od sparringu nie minęły jeszcze dwie godziny, a już jest gotowe. Serdecznie zapraszam do lektury. Nie jest to sprawozdanie szczególnie wysublimowane, ale cóż więcej można napisać oglądając mecz z pozycji spectratora. Myślę, że koledzy z BORG i misioo.com najlepiej to podsumują w komentarzach. Jeśli chodzi o zainstalowane HLTV, to w sprawozdaniu pod screenami podsumowującymi macie już wystawione demka do ściągnicia. Serdecznie dziękuję za sparring i do zobaczenia na czwartym spotkaniu BORG vs. misioo.com, które odbędzie się już niebawem, naturalnie według starego schematu map niestandardowych.
 
 
::::: Komentarze [ 22 ] :::::
 
Podsumowanie nocki na Unimatrixie
Saturday, 29 May 2004 - 10:59
Karbulot
 
Muszę przyznać, że wczorajsza nocka map niestandardowych na serwerze Unimatrix mile mnie zaskoczyła. Serwer był niemal pełny, przez kilka godzin granych map przebywało na nim 16-17 graczy. Bywały chwile słabsze gdzie było 14 osób i silne (np na cs_espana), gdzie serwer był całkowicie pełny - 18 ludzi. Bardzo mnie cieszy takie zainteresowanie, w końcu można było sobie pograć wiele map przy pełnym serwerze, a nie jak zazwyczaj 4-6 osób. Oczywiscie mam na mysli grę na mapach niestandardowych. Obserwują wczorajsze zmagania i nastroje ludzi (głównie BORG i misiów), pozwoliłem sobie wysnuć kilka konstruktywnych wniosków na przyszłość.

Po pierwsze nocka była nieco za długa. Ja osobiście "pękłem" w okolicach 11-tej mapy o godzinie 2 w nocy. Naprawdę trzeba mieć dużo silnej woli, aby wytrzymać na serwerze całe sześć godzin. Nie da się ukryć, ale wielu z graczy zaczynało już zasypiać przed komputerami. Przegrać 15 map bez przerwy wymaga naprawdę wiele samozaparcia i silnej woli. Dlatego wydaje mi się, że 10 map na nockę swobodnie wystarczy. Ponadto sądzę, że dobrze jest przesunąć nieco czas i zaczynać na przykład w okolicach 20.00-21.00, wtedy gra będzie trwała i tak do około dwunastej czy pierwszej w nocy.

Sprawa druga, to same zainteresowanie mapami. Zauważyem, że mapki typu hostages raczej nie cieszą się dużym wzięciem, wszyscy wolą szybkie mapy defusion niż wolne podchodzenie przeciwnika w celu uratowania zakładników. Nie ma sensu także wybierać map wypasionych z ciekawą grafiką i niezwykle rozbudowanych. Ciężko się je poznaje, ludzie się gubią a sama gra sprowadza się do ciągłego szukania przeciwnika. Mniejsze jasne mapki bez wodotrysków cieszą się większym powodzeniem, na takich zatem będziemy się teraz skupiać.

Ponieważ ograniczmy liczbę map, pierwsze sugestie przeprowadzimy w nieco inny sposób. Proszę o komentarze, jakie pięć map podobało się najbardziej i te zagramy za tydzień, zaś na kolejne pięć nowych oczekuję propozycji. Prawdopodobnie zagramy minimappack opisywany na stronie map niestandardowych zawierających de_dam i cs_pipeline (tę drugą jako mapę hostages w sumie można by sobie darować, ale skoro jest w mappacku)... Czekam na komentarze i naturalnie propozycje opisane wcześniej.
 
 
::::: Komentarze [ 12 ] :::::
 
War Is Not A Dream - ustalenia
Friday, 28 May 2004 - 02:16
Karbulot
 
  Tak wiÄ™c po burzliwej dyskusji i rekordowej liczbie komentarzy ustalam nastÄ™pujÄ…ce szczegóły sparringu BORG vs misioo.com o kryptonimie War Is Not A Dream (Wojna nie jest snem). Sparring niemal nie doszedÅ‚ do skutku z powodu różnicy poglÄ…dów, jednak wszyscy siÄ™ już wykrzyczeli i uspokoili, zatem czas dopracować ostateczne szczegóły. SkÅ‚ady i mapy u misiów ustaliÅ‚ Latwy_Cel, u nas zaÅ› Vernom. A oto wszelkie szczegóły:

 
WAR IS NOT A DREAM
Niedziela, 29 maj 2004 r. godz. 20.00
jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix
213.208.119.69:27045
Karbulot (spectrator)
4 etapy (po 2 na mapÄ™) - 15 rund na etap
Hasło zostanie ustalone na serwerze
16 osób + 1 spectrator + HLTV
Misioo i Spoolka ::: The BORG Collective
[m&s|sq] ::: [BORG]
Protocol 47 ( Steam CS 1.6 )
 
de nuke
de dust2
de torn
   
  Jako mapÄ™ misioo.com Latwy_Cel ustaliÅ‚ na de_nuke lub survivor (z przewagÄ… nuke). Mapa The BORG Collective to de_dust2 (tak ustaliÅ‚ Vernom). Ponieważ gramy standardowe mapy, jako rozgrzewkÄ™ także gramy standardowÄ…, tÄ™ wybraÅ‚em ja, a mianowicie de_torn.  

 
    misioo.com     The BORG Collective
    •  Latwy_Cel [m&s|sq]     •  [BORG] tofif
    •  LsD [m&s|sq]     •  [BORG] Kermit
    •  JaSiu [m&s|sq]     •  [BORG] Bohater
    •  Amigo [m&s|sq]     •  [BORG] HadeS
    •  Companero [m&s|sq]     •  [BORG] Zszywa3
    •  Adio [m&s|sq]     •  [BORG] =Rymek=
    •  win0 [m&s|sq]     •  [BORG] GunloK
    •  Bolo lol [m&s|sq]     •  [BORG] xan.pl
 
   
  Latwy_Cel wyznaczony przeze mnie do ustalenia skÅ‚adu misiów wytypowaÅ‚ nieco wiÄ™cej niż osiem osób. Jest jeszcze win0 i Debesciak, którzy byli ostatni na liÅ›cie. SkÅ‚ady wpisywaÅ‚em w kolejnoÅ›ci wedÅ‚ug listy. JeÅ›li chodzi o skÅ‚ad BORG, to tam sytuacja jest bardziej zagmatwana. Vernom odesÅ‚aÅ‚ mnie do komentarzy, zatem tutaj skÅ‚ad wybraÅ‚em nieco bardziej intuicyjnie. Obaj jednak mogÄ… dokonać zmian w skÅ‚adach, news zostanie wtedy zedytowany. ProszÄ™ jednak, aby wszelkie zmiany dokonać najpóźniej do soboty, do godziny 15.00  
 
 
::::: Komentarze [ 32 ] :::::
 
Nowy sezon w CB
Thursday, 27 May 2004 - 19:59
VERNOM
 
Jutro o 20 otwieramy nowy sezon walk BORG w CB Pierwszy mecz zagramy z egr.zip ip serwa:212.14.1.86:27015 [ZiP] ClanWar 1.6 tutaj prośba do adminow BORG o udostepnienie jednego serwa do meczy z ustawieniami CB haslo na serwer podam na gg przed meczem aha prosilmbym o zgloszenia
 
 
::::: Komentarze [ 12 ] :::::
 
Nocka na Unimatrixie
Tuesday, 25 May 2004 - 02:54
Karbulot
 
Chciałbym ogłosić nockę na serwerze Unimatrix, która odbędzie się w najbliższy piątek 28-go maja 2004 roku. Zapraszam wszystkich chętnych (zarówno graczy z Przymierza BORG jak i spoza) do wspólnej gry na mapkach mniej popularnych. Gra rozpoczyna się o godzinie 22.00, zakończenie nocki, jak serwer zacznie pustoszeć, czyli po prostu do oporu. Jeśli chodzi o zasady, to nie ma żadnych. Gramy standardowo 20 minut + ewentualny extend, bez żadnego zwiedznia map i innych uprzykrzaczy rodem z testów map niestandardowych. Po prostu najzwyklejsza gra z tym wyjątkiem, że mapy spoza standardów. Na piątkową nockę proponuję następujący mapcycle:

cs_16figter de_volare cs_bikini de_heat de_roadhouse
cs_espana de_osaka_beta1 de_centurion cs_shogun_final de_tides
cs_waterside de_kabul de_sad_evening de_aztec_cz de_borg

Jak widzicie, żadne nowości. Po prostu zagramy niestandardowe mapki jakie są już zainstalowane na serwerze. Mam nadzieję, że macie na dyskach odpowiedni mappack. Kto nie ma, proszę zasysać ze strony serwera - Mappack BORG v2. Pomysł takiego wieczoru to praktycznie żadna nowość. Ponieważ i tak serwer świeci pustkami, doszedłem zatem do wniosku, aby uatrakcyjnić go dla graczy lubiących mapy mniej znane. Podobne nocki zamierzam organizować co piątek, o ile oczywiście pomysł wypali. Naturalnie aby nie zapędzić się w stałe granie tego samego "repertuaru", po każdej nocce będziemy wybierać 5 map które wylecą w przyszłym tygodniu i grać w zamian 5 nowych. Myślę, że 15 map na nockę z powodzeniem wystarczy, pomijając exted vote daje nam to około 5-ciu godzin gry, z czego szósta z pewnością będzie z przedłużeń. Innymi słowy rozrywka od 22.00 wieczorem, do 4.00 nad ranem, o ile znajdą się tak wytrwali.
 
 
::::: Komentarze [ 20 ] :::::
 
War Is Not A Dream - sparring z [m&s|sq]
Sunday, 23 May 2004 - 00:04
Karbulot
 
Jako, że ostatnie (i jedyne zresztą) sparringi zewnętrzne z misiami przegraliśmy, postanowiłem wspólnie z VERNOMEM zorganizować sparring rewanżowy, w dosłownym tego słowa znaczeniu. Mimo, iż to sparring towarzyski, tym razem naszym głównym celem będzie wygrać. Obserwując nasz board dyskusyjny i forum misiów zauważyłem, że obie strony szeroko rozpowiadają co to by było, gdyby nie to czy tamto. Postanowiłem uciąć głowę rozmaitym spekulacjom i za namową naszego War Arragera - VERNOMA zorganizować mecz, w której liczy się tylko wygrać albo przegrać. Oczywiście dobre zachowanie graczy i kultura osobista jest jak najbardziej pożądana.

Jeśli chodzi o sprawy organizacyjne, to trzeci sparring z misiami o kryptonimie War Is Not A Dream będzie się bardzo różnił od poprzednich. Przede wszystkim gramy mapy standardowe. Sprawa kolejna, to dobór składów. Gramy w teamach 8 on 8, jednak z góry informuję, nie ma zapisów. Tym razem walczymy o dobre imię naszego Przymierza i zagrają tylko najlepsi. Skład BORG dobierze VERNOM poprzez maile i Gadu Gadu. Jeśli chodzi o skład misiów, niech także wybiorą odpowiednią ekipę swoich wymiataczy. Graczy jest nieco mniej, zostają dwa sloty, jeden z pewnością dla mnie. Na sparringu chcę być obecny, tego wymaga napisanie podsumowania, z drugiej jednak strony nie czuję się dość silny, aby stanąć w jednym szeregu z ósemkką najlepszych graczy z The BORG Collective. Oczywiście gramy na serwerze Unimatrix.

To na razie tyle. Proszę o propozycję terminu oraz map. Na pewno w weekend i na pewno nie wcześniej niż za dwa tygodnie. Resztę ustalimy w komentarzach newsa. Walką z ramienia BORG i taktykami kierował będzie VERNOM.
 
 
::::: Komentarze [ 114 ] :::::
 
Deep Impact 2 - Revenge - sprawozdanie
Tuesday, 18 May 2004 - 10:54
Karbulot
 
Właśnie zakończyłem opracowywanie sprawozdania ze sparringu rewanżowego z misiami o kryptonimie: "Deep Impact 2 - Revenge". Prace nad nim nieco się przedłużyły (choć bywałe większe poślizgi), z dość istotnego powodu. Jak niedawno wspominałem (patrz news z nową formą graficzną zapisów na sparringi), postanowiłem nieco przebudować graficznie sprawozdania sparringów. Chciałem to zrobić przy okazji opracowywania kolejnego sprawozdania - czyli według wszelkich prawideł właśnie sparringu z misiami. Nowa forma została już wykończona, sparring zaś opisany. Nie zamierzam pisać nic o samej walce, o niej możecie przeczytać sobie w pełnym sprawozdaniu. Chciałbym jednak skupić się nad zmianami dokonanymi w wymianie sprawozdań. Oczywiście stare opisy zostają, zmiany dotyczą tylko wszelkich walk, jakie będą opisywane w przyszłości, włącznie z ostatnim sparringiem.

Przede wszystkim została dodana możliwość komentowania przez was danego sparringu. Nie jest to nic wysublimowanego, to nic innego jak komentarze newsa o podsumowaniu, wyświetlane nieco inaczej (jak, przekonacie się sami kiedy zobaczycie sprawozdanie). Oczywiście można było to zrobć jako komentarz niezależny, ale po co. Nie ma sensu dublować swoich komentarzy. Poza tym news zostanie przykryty innymi, powędruje do archiwum i zawsze będzie łatwy dostęp do niego poprzez właśnie sprawozdania. Kolejną zmianą jest całkowicie nowa szata graficzna. Tabele są zrobione według wzorów z innych tabel naszego serwisu (pola z zaokrąglonymi ramkami). Składy i mapy oraz same informacje ogólne są teraz opatrzone komentarzami, zatem w sprawozdaniu możecie poczytać nie tylko o samej walce, ale o przebiegu zapisów na nią. Screeny z map zostały rozwiązane inaczej i estetyczniej, nie straszą już olbrzymimi grafikami. Jedyne co zostało usunięte, to "rozmaite ciekawostki". Straciły one szansę bytu, w sumie coraz mniej pomyśłów miałem aby coś tam wpisywać. Oczywiście jak zdarzyła się jakaś istotna ciekawostka, zostanie ona ujęta w samej treści opisu z walki. Na koniec dodam, że podobnie jak w serwisie map zrezygnowałem z fikuśnych ramek przy popupach ze screenami. Przyspieszą one samą pracę i nie będą już powodowały błędów w niektórych wersjach Windowsa XP.

Serdecznie zapraszam do komentowania sparringu oraz nowej formy sprawozdania. Może zasugerujecie coś, czego nie wziąłem pod uwagę.
 
 
::::: Komentarze [ 16 ] :::::
 
Deep Impact 2 - składy
Sunday, 9 May 2004 - 02:08
Karbulot
 
Dzisiaj podliczyłem wszystkie zgłoszenia na zbliżający się sparring rewanżowy BORG vs. misioo.com. Zgodnie z przewidywaniami, kto pierwszy ten lepszy. Tak jak już wspominałem, składy grają cały mecz. Nie ma dzielenia się, że jeden gra jedną mapę, a drugi następną, ponieważ wszystko jest później podliczane w statystykach. Ponieważ sparringi będą częściej, nikt nie zbiednieje. Poniżej składy, w przypadku braku gracza podstawowego, na jego miejsce wchodzi pierwszy z rezerwowych itd.

B O R G

M I S I O O

• Karbulot• Bolo lol
• =Rymek=• KileR
• Ak47/AwM.pl• JaSiu
• rain• Latwy_Cel
• koOmbinerQa• Cerebro
• !marysia!• win0
• Zszywa3• Amigo
• Gandalf Szary• Mlody[D.t.K]
• tofif• AdiO
 

BORG REZERWA

 

MISIOO REZERWA

• Brunon• Paisa
• matisse• Pumba
• AdiQ 

Ponieważ nasza mapka de_odile okazała się z błędem, postanowiłem, że dizś dokonam zmiany. Niestety otrzymałem wiadomość, że de_veneto nie będzie gotowa, zatem po krótkim namysle postanowiłem, że zagramy w zamian de_rats_attic. Mapę ściągamy z tego linku. Mapka misiów de_roadhouse pozostaje bez zmian.To by było na tyle, co zapomniałem dopiszę w komentarzach.
 
 
::::: Komentarze [ 27 ] :::::
 
Rewanżowy sparring z Misiami
Sunday, 2 May 2004 - 14:37
Karbulot
 
  OgÅ‚aszam zapisy na drugi sparring zewnÄ™trzny o kryptonimie Deep Impact 2 - Revenge (GÅ‚Ä™bokie Uderzenie 2 - Zemsta). Jak siÄ™ zapenie domyÅ›lacie, jest to sparring rewanżowy z klanem misioo.com, a dokÅ‚adniej Misioo i Spoolka Banditos Team. Poprzedni sparring sromotnie przegraliÅ›my, myÅ›lÄ™ że rwanż pójfdzie nam lepiej. Nie jest to jednak aż tak istotne, najważniejsza jest bowiem dobra zabawa. Poniżej tradycyjne szczegóły.

 
DEEP IMPACT 2 - REVENGE
PiÄ…tek, 14 maj 2004 r. godz. 20.00
jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix
213.208.119.69:27045
Karbulot (gł), pomoc do ustalenia
4 etapy (po 2 na mapÄ™) - 15 rund na etap
Gramy wstępnie bez hasła
Maksymalnie 18 osób, jednak nie mniej niż 10
Misioo i Spoolka ::: The BORG Collective
[m&s|sq] ::: [BORG]
Protocol 47 ( Steam CS 1.6 )
 
de roadhouse de odile cs bikini
   
  Sparring, na który czekajÄ… wszyscy. Zarówno Misie, jak i Borgi. Czy Misie powtórzÄ… swój sukces z poprzedniego sparringu? Mapki niesamowicie ciekawe, klimatyczne, sÅ‚oneczne i przede wszystkim zielone. Mapka de_roadhouse jest wyborem Misiów, ja wybraem dla nas mapÄ™ de_odile. Zapisów dokonujemy w komentarzach tego newsa, dotyczy to zarówno Misiów jak i Borgów. DziÄ™ki temu unikniemy biegania po naszych boardach i forach dyskusyjnych. OczywiÅ›cie pierwszeÅ„stwo majÄ… ci, co grali pierwszy sparring. Serdecznie zapraszam.  
 
 
::::: Komentarze [ 40 ] :::::
 
Druga rocznica BORG bez echa
Saturday, 1 May 2004 - 15:09
Karbulot
 
W związku ze startem nowego serwera (szczegóły w serwisie serwerów) zupełnie wyleciało mi i wam z głowy ważne wydarzenie. Ni mniej ni więcej, dwa dni temu obchodziliśmy drugą rocznicę założenia Przymierza Klanów Zaprzyjaźnionych The BORG Collective. Tak tak panowie, to już dwa lata minęły jak jestesmy razem. Jako prezent z tej okazji sprawililiśmy sobie coś wspaniałego. Nowy porządny serwer bez lagów i utrudnień, pierwszy od czasów pamiętnego i ukochanego ZAKOPANE.

Jako Szef Sztabu Przymierza chciałbym wszystkim życzyć kolejnego roku wspólnych zabaw i gry oraz spotkań w realu. Koniec drugiego roku był nieco zgrzytliwy dla niektórych z nas, oraz trochę stresujący. Mam nadzieję, że z okazji rocznicy wszystko pójdzie w niepamięć i dalej będziemy się bawili jak za starych dobrych czasów.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
 

 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^