|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłaszam zapisy na kolejny czwarty sparring zewnętrzny o kryptonimie "Duel On The Aim". Jak wspomniałem wcześniej, walczymy tylko na mapkach deathmatchowych.
Naszym przeciwnikiem, naturalnie misioo.com. Aby uniknąć zamieszania, jakie zazwyczaj jest na tego typów mapkach, postanowiłem, że serwer zostanie ustawiony w trybie "Friendly
Fire OFF". Od razu informuję, wracamy do pierwotnego założenia, a mianowicie "Play For Fun". Nie wynik się liczy a dobra zabawa. Mapy są szybkie, zatem zagramy ich aż sześć, jednak bez
zmiany teamów. Mapy są identyczne, lub niemal identyczne dla obu stron, zatem nie ma sensu dublować pojedynków zmieniając teamy w obrębie jednej mapy. Trzy mapy wybrał AdiO, trzy ja.
Poniżej tradycyjnie szczegółowe informacje.
|
|
|
DUEL ON THE AIM |
|
Niedziela, 4 lipiec 2004 r. godz. 20.00 |
|
jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix |
|
213.208.119.69:27045 |
|
Karbulot |
|
6 etapów (po 1 na mapę) - 31 rund na etap |
|
Hasło zostanie ustalone na serwerze |
|
18 osób |
|
Misioo i Spoolka ::: The BORG Collective |
|
[m&s|sq] ::: [BORG] |
|
Protocol 47 ( Steam CS 1.6 ) |
|
|
|
|
|
|
|
AdiO wybrał dwie mapki typu "fy_" i jedną "_aim". Jeśli chodzi o mnie, to za bardzo nie starałem się eksperymentować i wybrałem mapki, które już gdzieś tam były grane. Przetestowaem wszystkie na swoim
komputerze , chodziły bez zarzutu. Jak się będą spisywały na serwerze, naprawdę trudno mi powiedzieć. Nie wiem czy nie korzystają z jakiś tajemniczych plików wycofanych po kolejnych update'ach Steama,
nie wiem też na ilu one są właściwie graczy. Z mapami deathmatchowymi jest ten problem, że zazwyczaj składają się tylko z pliku BSP i okrojonego TXT. Liczba graczy dopiero wychodzi w praniu w czasie gry na serwerze,
kiedy ktoś tam nie może wejść do gry i siedzi na spectratorze. W razie problemów nie wiem co zrobimy, ale najprawdopodobniej taka mapa zostanie po prostu pominięta. Wierzcie mi, ale zorganizowanie sparringu
aimowego jest niesamowicie kłopotliwe. W razie co jedną mapkę możemy zamienić na fy_iceworld_frontier (link w serwisie serwerów, dział serwera Unimatrix). Resztę trzeba będzie na bieżąco improwizować
w czasie samego sparringu, tym bardziej, że może się okazać że zagra mniejsza ilość graczy i ewentualny problem braku slotów rozwiąże się sam. Serdecznie zapraszam do zapisów, pamiętajcie że sparring za
tydzień, zatem proszę się śpieszyć.
|
| |
Dzisiaj dodałem nasz serwis do dwóch korporacji internetowych, zajmujących się rankingiem stron. W sumie "korporacje" to może zbyt wygórowane określenie, ale szczerze powiedziawszy nawet nie wiem jak je okreslić. Mianowicie chodzi o Counter Strike Favpage, oraz Counter Strike Top 100. Pierwsza z nich, to strona ulubionych linków, czyli po prostu odnośniki posegregowane odpowiednio co do ich profilu. Druga, to dość słynny zbiór 100 najlepszych stron poswięconych CS-owi. Dostać się na łamy tych serwisów jest niezwykle trudno, ale spróbować nie zaszkodzi. Wotowanie na Top 100 odbywa się najprawdopodobniej poprzez klikanie na ich minibannerek na naszej stronie (macie je w serwisach Counterstrike i Map Niestandardowych). Link jest tak skonstruowany, że każdy klik i wejście na ich stronę powoduje oddanie głosu na nasz serwis. Dlatego gorąco polecam klikanie... ile wlezie :). Na potrzeby top 100 zmuszony byłem zrobić dla nas banner reklamowy. Nie jest on zbyt ciekawy, ale chwilowo może być. W przypadku jeśli zajdzie konieczność, postaram się zmontować coś bardziej wystrzałowego.
|
Wczoraj odbyłem rozmowę na Gadu Gadu z Adiem, członkiem klanu / stowarzyszenia / organizacji / sekty religijnej (niepotrzebne skreslić) misioo.com. Poruszył on ze mną sprawę następnego sparringu zewnętrznego BORG vs. misioo.com. Niestety u misiów jest taka nieciekawa sytuacja, że mimo mojej prośby nadal nie mają swojego szefa sparringowego, zatem jak to się mówi, kto pierwszy z nich zagada do mnie na priva z propozycją sparringu - ten układa go razem ze mną.
Otóż Adio wpadł na pomysł, aby nasz czwarty sparring odbył się na mapkach typu aim. Tutaj jednak mała sugestia, otóż aim, to nazwa umowna. Nim jednak określę typy mapek i spełniane wymagania, muszę was przed czymś przestrzec, a raczej poinformować. Dokładniej chodzi o to, że nieco trudno zorganizować sparring na tego typu mapach. Są one bardzo małe, zatem jedna runda trwa szybko. 60 standardowych rund pęknie dosłownie w pół godziny. Naturalnie można czas rozgrywki wydłużyć, ale komu się chce biegać bitą godzinę po jednej mapie, zwłaszcza że mapy aimowe to zazwyczaj jakiś placyk z klockami oblepionymi teksturą. Ponadto należy zauważyć, że zmiana stron w obrębie jednej mapy także mija się z celem, mapy są zazwyczaj identyczne dla obu stron. Nawet po zmianie drużyn mapa jest po prostu powtarzana (pamiętacie sparring Rho Iota Phi)?.
Dlatego postanowiłem, że zagramy nie dwie, ale sześć map. Zarówno my jak i misie mogą wybrać po trzy mapki aimowe + jedna rezerwowa (na wypadek jak się okaże, że mapa korzysta z jakiegoś przestarzałego pliku "wad" lub że liczba respawnów okaże się mniejsza niż 18-ście). Pominiemy także zmianę drużyn w połowie mapy, mapy muszą być identyczne dla obu drużyn (Terro i CT), gramy całą mapę za jednym zamachem. Ile będzie rund na mapę, jeszcze nie wiem, to obgadamy w komentarzach. Musi to być jednak liczba nieparzysta (np. 51), aby uniknąć remisów rundowych. Teraz trochę informacji o samych mapach, a dokładniej wymagania:
- Mapy muszą być identyczne dla obu drużyn.
- Identyczne rodzaje broni dla obu teamów (CT i T).
- Dopuszczalna tylko jedna mapa snajperska (AWP lub Scout).
- Minimalna liczba respawnów - 18 dla obu teamów.
- Tylko mapy z leżącymi brońmi i restrykcją na kupowanie.
Jeśli chcecie zagrać ten sparring w najbiższym czasie, musicie się śpieszyć. Niedługo wyjeżdżam do Polski, zatem najpóźniejszy termin walki to środa 7 lipca 2004 (za dwa tygodnie). Jeśli się nie wyrobicie z ustaleniami, sparring zostanie przełożony dopiero na połowę sierpnia. Macie czas do piątku nocy wybrać mapki i zgłosić zainteresowanie. Jeśli do piątku okaże się, że wiecie iż chcecie grać i będą propozycje map, w sobotę rano piszę newsa ze szczegółami i zapisami. Od razu informuję, że Friendly Fire w czasie sparringu będzie raczej wyłączony.
To by było na tyle, link do tego newsa puszczam na forum misiów. Czekam na zgłoszenia i propozycje map. |
Tak więc moje "kochane" drony czas zakończyć całą zabawę. Mnie już osobiście zbrzydł cały BORG i istniejacy w nim ludzie. Powód? Chyba nie muszę tłumaczyć. Kompletny brak zainteresowania z waszej strony powoduje, że się zniechęciłem i zraziłem. Serwer stoi pusty, na sparringi przychodzi coraz mniej osób, na zorganizowane walki i testy także. Traktujecie to tylko od święta. Szkoda tylko mojego czasu, znajdę sobie ciekawsze zajęcie. Proszę wybrać między wami następce na moje miejsce i niech kto inny pcha ten kamień pod górę. Dostanie dostęp do strony, zrzekam się wszystkich swoich funkcji. Odnośnie spotkania w Szczecinie, to nie wiem czy będę w nim uczestniczył, mógłbym bowiem powiedzieć wam kilka przykrych słów.
|
|
18 CZERWIEC 2004 (Pt - 22:00)
BORG Hub - UNIMATRIX
DE_TROY, DE_VANGOGH
KARBULOT, RYMEK
ELOYS (2,24) : MORLOKHS (2,36)
ZAPISANYCH 18, ZAGRAŁO 14 |
|
|
|
|
Deasymilacja za nami, jednak został pewien niesmak. Czują go chyba wszyscy, nie jest bowiem przyjemnie usuwać z Przymierza swoich kolegów. Ale niestety życie jest brutalne i pewne rzeczy musimy przeprowadzać, aby w BORG nie zapanował bałagan. Zauważyliście także, że zaczęliśmy deasymilować drony z tak zwanej "ochronki", czyli osoby dotychczas nietykalne. Mam na myśli ludzi, którzy przyczynili się do rozwoju Przymierza bądź coś do niego wnieśli, a także nieaktywnych członków nietykalnych dotychczas osób z klanów założycielskich (wtopa, STORM i XaNaX). Zauważyliście, że poleciał markoof - dotychczasowy Szef Personalny, oraz Dark Rael - który zbudował dla nas pierwsze forum dyskusyjne. Niestety, ale inni też najprawdopodobniej zostaną usunięci, myslę o takich osobach jak Ciacho, SnipeR czy Walkie. Nie interesują się już oni ani BORG ani też CS-em. Jednak nie możemy tak po prostu ich usunąć i zapomnieć, przecież to dzięki nim mieliśmy te wszystkie wspaniałe serwery i inne rzeczy. Włożyli oni bardzo dużo w rozwój Kolektywu. Dlatego też zamierzam założyć specjalną podstronę o nazwie "Zasłużeni dla BORG" i tam wrzucić wszystkie osoby które coś dla nas zrobiły wraz z ich zasługami. Na tej liście będą zarówno obecnie przebywające w BORG jak i zdeasymilowane. Obok każdego nicka umieszczę krótka notatkę z zasługami oraz zdjęcie, a także obecny statut przynależności. Kiedy wdrożę swój plan - jeszcze nie wiem, na pewno jednak stanie się to niebawem. |
Od tygodnia w Komitecie Asymilacyjnym trwa debata odnośnie czwartej deasymilacji. Już kiedyś wspominaem, że około po dwóch miesiącach od otrzymania serwera Unimatrix takowa będzie miała miejsce, zaś wszelkie nieaktywne osoby będą miały jeszcze czas na swoją poprawę. Niestety start serwera przyciągnął tylko malą grupkę, w związku z czym Komitet postanowił przeprowadzić parę zaległych deasymilacji. Powód jak zwykle ten sam - brak aktywności. Co ciekawsze, tym razem najwięcej do powiedzenia mieli w Komitecie ci, co zazwyczaj byli przeciwni usuwaniu członków BORG. Parę osób zostało jeszcze nie wyjaśnionych, ale podstawową listę mogę już przedstawić. Oto lista 31 zdeasymilowanych osób:
• ^ae7#-quit:* | • Arth | • Assimilated One | • Azrael | • bieDRONka | • Burek-Ania | • Camel | • CioTeK | • coffin | • CUDOTWORCA | • DARK ANGEL | • drx | • Kara | • W@mpirek | • eine_kfiatek | • Gandalf Bialy | • Dark Rael | • Jud63m3nt | • Leoh | • Tequas | • malenstfooo | • ***q#soM^k | • Kerrigan | • KoZaK | • Matt | • Lonik | • NaKeD gUn | • Nielot | • pink | • R463 | • SpaceMan | |
Osoby będące na liście mają dwa tygodnie na odwołanie się od decyzji Komitetu. Jak zwykle, muszą przedstawić naprawdę wiarygodne wytłumaczenie powodów swojej nieaktywności. Chwilowe granie na serwerze ani kilka szybko napisanych postów na boardzie wiosny nie uczynią. To by było na tyle, czekam naturalnie na lawine komentarzy. Osoby zostaną usunięci ze strony i wprowadzeni na listę "kiedyś z nami grali" w ten weekend. Tofif może już się zająć sprawami boardowymi, czyli odebrać im dostęp do działów zamkniętych Przymierza. Tutaj nie będzie dużo pracy, i tak większość z nich nie ma przywilejów po ostatnich przenosinach strony i boardu. |
Dzisiaj zostały wybrane składy na jurzejszy sparring Project Genesis. Składy wybierałem ja z Rymkiem (niestety nie mogłem nikogo łapać na Gadu Gadu. Poniżej tradycyjnie przedstawiam drużyny i składy:
Eloys |
Morlokhs |
|
|
eloy | Karbulot |
morlokh | Rymek |
eloy | tofif |
morlokh | IronEd |
eloy | amigo |
morlokh | Zszywa3 |
eloy | GunloK |
morlokh | AdiQ/Vigee |
eloy | koOmbinerQa |
morlokh | !marysia! |
eloy | matisse |
morlokh | Mientus^ |
eloy | Gandalf Szary |
morlokh | Czort |
eloy | VERNOM |
morlokh | Ulan |
eloy | aCid |
morlokh | Mario B. |
|
|
|
skład rezerwowy |
|
JaSiu |
Sledz98 |
rain |
|
|
Teraz taka sprawa, otóż na serwerze w czasie sparringu zostanie założone hasło. Hasło brzmi pajac. Zapewnie zastanawiacie się, dlaczego podaję hasło do publicznej wiadomości? Podaję,
albowiem nie jest to hasło przeciw graczom z Przymierza, którzy czytają stronę. Nawet jak się ktoś właduje na serwer, wielkiej szkody nie będzie. Przede wszystkim chcę ochronić sparring
przed graczami spoza BORG, którzy wręcz nachalnie wpychaja się na serwer mimo iż widzą składy teamowe i na domiar złego ściagaja mapę. Kwitną na spectratorze przez cały sparring i zajmują slota, nie można
ich kicknąć ani z konsoli ani z HLSW. Są po prostu niewidoczni dla AMX-a. Parę razy mieliśmy już takich "przeszkadzaczy" chcę zatem tego uniknąć.
To na tyle ustaleń.
Do zobaczenia w celowniku. |
Od jakiegoś czasu na naszym boardzie dyskusyjnym toczy się dyskusja o zorganizowaniu zlotu członków Przymierza The BORG Collective w Szczecinie. Podobny minizlocik miał miejsce latem ubiegłego roku, z sondaży wynika, że w tym roku mają zawitać Sześciany z całej Polski. Trudno w obecnej chwili ustalać jakieś konkretne szczegóły, nie wiadomo bowiem jak to się jeszcze potoczy, spróbuję jednak podsumować to, co na razie wiemy. Zatem bezpośrednimi organizatorami zlotu będa bracia AdiQ i Vigee, u nich w domu jest punkt zborny. Pomagać w organizowaniu będą, Czort i Sw@y oraz moja skromna osoba. Impreza będzie dwudniowa a mianowicie piątek i sobota 16-17-go lipca 2004 roku. Naturalnie spotkanie w piatek z rana, wstępne poznanie, parę piwek i rozmowy, wieczorem grill jak pogoda dopisze. Sobota to szlajanie się po Szczecinie i zwiedzanie, oczywiście z piwem pod pachą. Ponieważ wiele osób będzie spoza Szczecina, w planach jest pokazanie miasta. Niedziela to termin wyjazdów, chyba że ktoś będzie planował dłuższy pobyt. Od razu informuję, noclegi we własnym zakresie - tutaj proszę ustalać te sprawy z Adikiem i Vigeem, z pewnością będą służyli poradą. Naturalnie mowa o noclegach w akademikach, jeśli jednak ktoś będzie się chciał szarpnąć, może przenocować w hotelu. Niestety panowie, ale takie są realia, nikt z organizatorów nie posiada własnej chaty, bo wtedy nie byłoby żadnego problemu. Póki co, do zjazdu jeszcze prawie 4 tygodnie, zatem zapraszam na board w celu dopieszczania szczegółow. |
Ponieważ ostatnio niektórzy z was prosili, aby kolejna nocka na serwerze Unimatrix objęła mappack Condition Zero, postanowiłem spełnić wasze prośby. A że w ostatnim tygodniu jest istna posucha nowych mapek, możemy śmiało zagrać "przerobione" standardy. Dlatego najbliższy piątek rozpracujemy niektóre mapki ze wspaniałego i popularnego mappacka CZ. Z góry informuję, nie wiem jakie mapy zagramy, obecnie na serwerze jest wrzucony nasz "minimappack CZ" w liczbie siedmiu map. Coś tam z pewnością dojdzie, dlatego gorąco zalecane jest ściągnięcie pełnego mappacka Condition Zero. Naturalnie skłonny jestem przypuszczać, że miłośnicy tych mapek już dawno mają go na dyskach, jednak na wszelki wypadek podaję link. Początek nocki o godzinie 22.00. Kolejność mapek ustalę przed graniem. Serdecznie wszystkich zapraszam, mam nadzieje, że frekwencja lepiej dopisze niż to było ostatnim razem. |
Zastanawialiście się kiedyś, jak "porozmieszczani" są członkowie BORG na terenie całej Polski? Postanowiłem zaspokoić ukrytą ciekawość i sporządzić małą mapkę obrazującą
graficznie, gdzie znajdują się największe "skupiska" dron w kraju. Naturalnie pominąłem pojedynczyncze osoby, a także dwie, aby się załapać na mapkę, w danym mieście muszą mieszkać
przynajmniej trzy osoby z The BORG Collective. Na poniższej mapie najmniejsze kropki to 3 osoby, nieco większe 5, następnie 8 i największe kropki to 11 osób mieszkających w jednym mieście:
Jak widać, najwięcej dron mieszka w Warszawie, Krakowie i Zakopanem, oraz okolicznych miejscowościach. Można zatem śmiało wysnuć wniosek, że największe skupisko BORG to południowy wschód.
Nic zatem dziwnego, że z powodu dość niedużych odległości, wielu z was odwiedza się wzajemnie. Kolejne skupisko to północ i zachód, choć nieco bardziej "rozstrzelone". Naturalnie stan ilościowy i zestawienie
obowiązuje na dzień pisania tego newsa, czyli 9 czerwca 2004 roku. |
Na naszej stronie zostały stworzone takie małe statystyki. Na razie są w fazie beta, osobiście marzy mi się także lista zarejestrowanych użytkowników wraz z liczbą komentarzy, ale Holy mówi że to dość kłopotliwe i pracochłonne do wykonania. O tych statystykach wspominałem już kiedyś, zabrał się za nie Mientus, jednak Holy
w rozmowie ze mną zastrzegł sobie prawo pierwszeństwa. Ponieważ pobieraja one dane z jego bazy danych, nie miaem nic w tej kwestii do gadania. Mientusikowi dziękuję jednak za chęci i wstępne prace. W obecnej chwili statystyki są podlinkowane tylko w serwisie Przymierza, kiedy zostanie ustalony z Holym ich końcowy profil, zostaną zaimpletowane we wszystkich serwisach. Aby obejrzeć statystyki strony, należy kliknąć tę małą kwadratową ikonkę z lewej strony stat4u, wyobrażającą wykres, na belce menu po lewej stronie na samym dole, w minisekcji statystyk. |
|
Ogłaszam zapisy na kolejny szesnasty sparring wewnętrzny (tylko członkowie The BORG Collective) o kryptonimie "Project Genesis". Ponieważ ostatni sparring "The
Great Barrier" nie doszedł do skutku, liczba szesnasta zostaje przypisana Projektowi Początku. Tym razem zagramy zupełnie nowe mapy, nigdy wcześniej nie grywane. Poniżej tradycyjnie
informacje szczegółowe:
|
|
|
PROJECT GENESIS |
|
Piątek, 18 czerwiec 2004 r. godz. 22.00 |
|
jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix |
|
213.208.119.69:27045 |
|
Karbulot (gł), pomoc do ustalenia |
|
4 etapy (po 2 na mapę) - 15 rund na etap |
|
Gramy wstępnie bez hasła |
|
Maksymalnie 18 osób, jednak nie mniej niż 10 |
|
Eloys ::: Morloghs |
|
eloy | nick ::: morlogh | nick |
|
Protocol 47 ( Steam CS 1.6 ) |
|
|
|
|
|
|
|
Osobiście uważam, że mapki są niesamowicie ciekawe. Rozgrzewka na mapce de_avalley to klimaty japońskich map, zatem spodziewajmy się ładnej oraz dopracowanej wschodniej architektury.
W przypadku mapki de_troy, to mapa jest niesamowicie duża, ale ma też rozległe przestrzenie. Chyba najlepiej porównać ją do ogrodów Theed z The Phantom Menace. O mapce de_vangogh chyba
nie muszę pisać, news o niej macie w serwisie map niestandardowych. Zapisów dokonujemy standardowo tutaj, oraz na naszym boardzie dyskusyjnym w zamkniętym dziale walk
wewnętrznych. Ponieważ ostatnimi czasami sparringi wewnętrzne nieco straciły na popularności, w przypadku jeśli do przyszłej niedzieli 13-go czerwca nie uda się zebrać pełnego składu,
na sparring mogą zapisywać się także niezasymilowane osoby z misioo.com. Generalnie moga zapisywać się już teraz, jednak ich zapisy będą brane pod uwagę dopiero w przyszlą niedzielę i to tylko
pod warunkiem, kiedy nie zapisze się pełny skład BORG. Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych, co zapomniałem albo wyjdzie w praniu naturalnie dopiszę w komentarzach.
|
|
|
Ponieważ nocka map niestandardowych zorganizowana w ubiegły piątek wywołała spore zainteresowanie, w najbliższy weekend zamierzam zrobić kolejną. Ponieważ
ktoś upierdliwy napisał, że co to za nocka, która się dzieje wieczorem, postanowiłem zmienić nazwę na "Wieczór na Unimatrixie". Jak go zwał, tak
go zwał, grunt że idea zostaje ta sama. Postanowiłem jednak wprowadzić (zgodnie zresztą z wcześniejszymi zapowiedziami) pewne zmiany. Po pierwsze zaczynamy
godzinę wcześniej niż ostatnio, a zatem początek w piatąk 4-go czerwca o godzinie 21.00. Serwer naturalnie jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix.
Druga zmiana, to ograniczenie liczby map do dziesięciu. Pięć najciekawszych i najbardziej przez was uznanych za grywalne zostaje z poprzedniej "nocki",
zaś dodamy do nich pięć nowych. Za tydzień zaś przeprowadzimy podobną procedurę. Niestety nie za dużo osób wypowiedziało się na temat jakie mapy mają zostać,
zatem zmuszony jestem oprzeć się na tym, co zdołałem wywnioskować z waszych nastrojów. A oto lista map, króre zagramy za dwa dni:
Jak zauważyliście, mapa cs_pipeline jest niepodlinkowana, a to dlatego, że występuje ona wspólnie z de_dam w dwumapowym minimappacku. Z kolei mapa de_builder_yard to nic innego, jak
finalna wersja recenzowanej niedawno de_suburbs_pre SyRuSa. Jeśli chodzi o kolejność map, to jeszcze ją
ustalę, zatem proszę się nie sugerować układem w tabelce. Jedno co mogę zdradzić to to, że mapy stare i nowe będą grane naprzemian. Więcej o nowych mapach możecie sobie
poczytać w ostatnich newsach naszego serwisu map niestandardowych. To by było na tyle, sedecznie wszystkich zapraszam w piątek, wstęp oczywiście wolny, bez żadnego hasła.
|
|
|
|
|