Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Weso┼éych ┼Üwi─ůt
      Unimatrix Zero powr├│...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powr├│t do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiŕcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2002
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju┐ 6019 dni
 
 
28-04-2010 Osiem lat The BORG Collective Karbulot
11
11-01-2010 Wybory Sztabu na rok 2010 - wyniki Karbulot
21
13-01-2009 Wybory Sztabu na rok 2009 - wyniki Karbulot
11
18-10-2008 Reaktywacja strony Karbulot
19
17-12-2006 Sparring "Christmas interception" - sk... Mientus
24
 
Sparring "Duel On The Aim" - zapisy
Saturday, 26 June 2004 - 11:53
Karbulot
 
  Og┼éaszam zapisy na kolejny czwarty sparring zewn─Ötrzny o kryptonimie "Duel On The Aim". Jak wspomnia┼éem wcze┼Ťniej, walczymy tylko na mapkach deathmatchowych. Naszym przeciwnikiem, naturalnie misioo.com. Aby unikn─ů─ç zamieszania, jakie zazwyczaj jest na tego typ├│w mapkach, postanowi┼éem, ┼╝e serwer zostanie ustawiony w trybie "Friendly Fire OFF". Od razu informuj─Ö, wracamy do pierwotnego za┼éo┼╝enia, a mianowicie "Play For Fun". Nie wynik si─Ö liczy a dobra zabawa. Mapy s─ů szybkie, zatem zagramy ich a┼╝ sze┼Ť─ç, jednak bez zmiany team├│w. Mapy s─ů identyczne, lub niemal identyczne dla obu stron, zatem nie ma sensu dublowa─ç pojedynk├│w zmieniaj─ůc teamy w obr─Öbie jednej mapy. Trzy mapy wybra┼é AdiO, trzy ja. Poni┼╝ej tradycyjnie szczeg├│┼éowe informacje.

 
DUEL ON THE AIM
Niedziela, 4 lipiec 2004 r. godz. 20.00
jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix
213.208.119.69:27045
Karbulot
6 etap├│w (po 1 na map─Ö) - 31 rund na etap
Hasło zostanie ustalone na serwerze
18 os├│b
Misioo i Spoolka ::: The BORG Collective
[m&s|sq] ::: [BORG]
Protocol 47 ( Steam CS 1.6 )
 
fy crazy fy assault aim speedball
dm hellway ds ak-colt virtuascoutz
   
  AdiO wybra┼é dwie mapki typu "fy_" i jedn─ů "_aim". Je┼Ťli chodzi o mnie, to za bardzo nie stara┼éem si─Ö eksperymentowa─ç i wybra┼éem mapki, kt├│re ju┼╝ gdzie┼Ť tam by┼éy grane. Przetestowaem wszystkie na swoim komputerze , chodzi┼éy bez zarzutu. Jak si─Ö b─Öd─ů spisywa┼éy na serwerze, naprawd─Ö trudno mi powiedzie─ç. Nie wiem czy nie korzystaj─ů z jaki┼Ť tajemniczych plik├│w wycofanych po kolejnych update'ach Steama, nie wiem te┼╝ na ilu one s─ů w┼éa┼Ťciwie graczy. Z mapami deathmatchowymi jest ten problem, ┼╝e zazwyczaj sk┼éadaj─ů si─Ö tylko z pliku BSP i okrojonego TXT. Liczba graczy dopiero wychodzi w praniu w czasie gry na serwerze, kiedy kto┼Ť tam nie mo┼╝e wej┼Ť─ç do gry i siedzi na spectratorze. W razie problem├│w nie wiem co zrobimy, ale najprawdopodobniej taka mapa zostanie po prostu pomini─Öta. Wierzcie mi, ale zorganizowanie sparringu aimowego jest niesamowicie k┼éopotliwe. W razie co jedn─ů mapk─Ö mo┼╝emy zamieni─ç na fy_iceworld_frontier (link w serwisie serwer├│w, dzia┼é serwera Unimatrix). Reszt─Ö trzeba b─Ödzie na bie┼╝─ůco improwizowa─ç w czasie samego sparringu, tym bardziej, ┼╝e mo┼╝e si─Ö okaza─ç ┼╝e zagra mniejsza ilo┼Ť─ç graczy i ewentualny problem braku slot├│w rozwi─ů┼╝e si─Ö sam. Serdecznie zapraszam do zapis├│w, pami─Ötajcie ┼╝e sparring za tydzie┼ä, zatem prosz─Ö si─Ö ┼Ťpieszy─ç.  
 
 
::::: Komentarze [ 27 ] :::::
 
BORG na innych serwisach
Friday, 25 June 2004 - 15:49
Karbulot
 
Dzisiaj doda┼éem nasz serwis do dw├│ch korporacji internetowych, zajmuj─ůcych si─Ö rankingiem stron. W sumie "korporacje" to mo┼╝e zbyt wyg├│rowane okre┼Ťlenie, ale szczerze powiedziawszy nawet nie wiem jak je okresli─ç. Mianowicie chodzi o Counter Strike Favpage, oraz Counter Strike Top 100. Pierwsza z nich, to strona ulubionych link├│w, czyli po prostu odno┼Ťniki posegregowane odpowiednio co do ich profilu. Druga, to do┼Ť─ç s┼éynny zbi├│r 100 najlepszych stron poswi─Öconych CS-owi. Dosta─ç si─Ö na ┼éamy tych serwis├│w jest niezwykle trudno, ale spr├│bowa─ç nie zaszkodzi. Wotowanie na Top 100 odbywa si─Ö najprawdopodobniej poprzez klikanie na ich minibannerek na naszej stronie (macie je w serwisach Counterstrike i Map Niestandardowych). Link jest tak skonstruowany, ┼╝e ka┼╝dy klik i wej┼Ťcie na ich stron─Ö powoduje oddanie g┼éosu na nasz serwis. Dlatego gor─ůco polecam klikanie... ile wlezie :). Na potrzeby top 100 zmuszony by┼éem zrobi─ç dla nas banner reklamowy. Nie jest on zbyt ciekawy, ale chwilowo mo┼╝e by─ç. W przypadku je┼Ťli zajdzie konieczno┼Ť─ç, postaram si─Ö zmontowa─ç co┼Ť bardziej wystrza┼éowego.

 
 
::::: Komentarze [ 13 ] :::::
 
Sparring "Duel On The Aim" - ustalenia
Wednesday, 23 June 2004 - 01:36
Karbulot
 
Wczoraj odby┼éem rozmow─Ö na Gadu Gadu z Adiem, cz┼éonkiem klanu / stowarzyszenia / organizacji / sekty religijnej (niepotrzebne skresli─ç) misioo.com. Poruszy┼é on ze mn─ů spraw─Ö nast─Öpnego sparringu zewn─Ötrznego BORG vs. misioo.com. Niestety u misi├│w jest taka nieciekawa sytuacja, ┼╝e mimo mojej pro┼Ťby nadal nie maj─ů swojego szefa sparringowego, zatem jak to si─Ö m├│wi, kto pierwszy z nich zagada do mnie na priva z propozycj─ů sparringu - ten uk┼éada go razem ze mn─ů.

Ot├│┼╝ Adio wpad┼é na pomys┼é, aby nasz czwarty sparring odby┼é si─Ö na mapkach typu aim. Tutaj jednak ma┼éa sugestia, ot├│┼╝ aim, to nazwa umowna. Nim jednak okre┼Ťl─Ö typy mapek i spe┼éniane wymagania, musz─Ö was przed czym┼Ť przestrzec, a raczej poinformowa─ç. Dok┼éadniej chodzi o to, ┼╝e nieco trudno zorganizowa─ç sparring na tego typu mapach. S─ů one bardzo ma┼ée, zatem jedna runda trwa szybko. 60 standardowych rund p─Öknie dos┼éownie w p├│┼é godziny. Naturalnie mo┼╝na czas rozgrywki wyd┼éu┼╝y─ç, ale komu si─Ö chce biega─ç bit─ů godzin─Ö po jednej mapie, zw┼éaszcza ┼╝e mapy aimowe to zazwyczaj jaki┼Ť placyk z klockami oblepionymi tekstur─ů. Ponadto nale┼╝y zauwa┼╝y─ç, ┼╝e zmiana stron w obr─Öbie jednej mapy tak┼╝e mija si─Ö z celem, mapy s─ů zazwyczaj identyczne dla obu stron. Nawet po zmianie dru┼╝yn mapa jest po prostu powtarzana (pami─Ötacie sparring Rho Iota Phi)?.

Dlatego postanowi┼éem, ┼╝e zagramy nie dwie, ale sze┼Ť─ç map. Zar├│wno my jak i misie mog─ů wybra─ç po trzy mapki aimowe + jedna rezerwowa (na wypadek jak si─Ö oka┼╝e, ┼╝e mapa korzysta z jakiego┼Ť przestarza┼éego pliku "wad" lub ┼╝e liczba respawn├│w oka┼╝e si─Ö mniejsza ni┼╝ 18-┼Ťcie). Pominiemy tak┼╝e zmian─Ö dru┼╝yn w po┼éowie mapy, mapy musz─ů by─ç identyczne dla obu dru┼╝yn (Terro i CT), gramy ca┼é─ů map─Ö za jednym zamachem. Ile b─Ödzie rund na map─Ö, jeszcze nie wiem, to obgadamy w komentarzach. Musi to by─ç jednak liczba nieparzysta (np. 51), aby unikn─ů─ç remis├│w rundowych. Teraz troch─Ö informacji o samych mapach, a dok┼éadniej wymagania:
  • Mapy musz─ů by─ç identyczne dla obu dru┼╝yn.
  • Identyczne rodzaje broni dla obu team├│w (CT i T).
  • Dopuszczalna tylko jedna mapa snajperska (AWP lub Scout).
  • Minimalna liczba respawn├│w - 18 dla obu team├│w.
  • Tylko mapy z le┼╝─ůcymi bro┼ämi i restrykcj─ů na kupowanie.
Je┼Ťli chcecie zagra─ç ten sparring w najbi┼╝szym czasie, musicie si─Ö ┼Ťpieszy─ç. Nied┼éugo wyje┼╝d┼╝am do Polski, zatem najp├│┼║niejszy termin walki to ┼Ťroda 7 lipca 2004 (za dwa tygodnie). Je┼Ťli si─Ö nie wyrobicie z ustaleniami, sparring zostanie prze┼éo┼╝ony dopiero na po┼éow─Ö sierpnia. Macie czas do pi─ůtku nocy wybra─ç mapki i zg┼éosi─ç zainteresowanie. Je┼Ťli do pi─ůtku oka┼╝e si─Ö, ┼╝e wiecie i┼╝ chcecie gra─ç i b─Öd─ů propozycje map, w sobot─Ö rano pisz─Ö newsa ze szczeg├│┼éami i zapisami. Od razu informuj─Ö, ┼╝e Friendly Fire w czasie sparringu b─Ödzie raczej wy┼é─ůczony.

To by było na tyle, link do tego newsa puszczam na forum misiów. Czekam na zgłoszenia i propozycje map.
 
 
::::: Komentarze [ 23 ] :::::
 
Szef Sztabu do licytacji
Saturday, 19 June 2004 - 17:49
Karbulot
 
Tak wi─Öc moje "kochane" drony czas zako┼äczy─ç ca┼é─ů zabaw─Ö. Mnie ju┼╝ osobi┼Ťcie zbrzyd┼é ca┼éy BORG i istniejacy w nim ludzie. Pow├│d? Chyba nie musz─Ö t┼éumaczy─ç. Kompletny brak zainteresowania z waszej strony powoduje, ┼╝e si─Ö zniech─Öci┼éem i zrazi┼éem. Serwer stoi pusty, na sparringi przychodzi coraz mniej os├│b, na zorganizowane walki i testy tak┼╝e. Traktujecie to tylko od ┼Ťwi─Öta. Szkoda tylko mojego czasu, znajd─Ö sobie ciekawsze zaj─Öcie. Prosz─Ö wybra─ç mi─Ödzy wami nast─Öpce na moje miejsce i niech kto inny pcha ten kamie┼ä pod g├│r─Ö. Dostanie dost─Öp do strony, zrzekam si─Ö wszystkich swoich funkcji. Odno┼Ťnie spotkania w Szczecinie, to nie wiem czy b─Öd─Ö w nim uczestniczy┼é, m├│g┼ébym bowiem powiedzie─ç wam kilka przykrych s┼é├│w.
 
 
::::: Komentarze [ 79 ] :::::
 
Project Genesis - sprawozdanie
Saturday, 19 June 2004 - 17:30
Karbulot
 
PROJECT GENESIS
18 CZERWIEC 2004 (Pt - 22:00)
BORG Hub - UNIMATRIX
DE_TROY, DE_VANGOGH
KARBULOT, RYMEK
ELOYS (2,24) : MORLOKHS (2,36)
ZAPISANYCH 18, ZAGRAŁO 14
 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
Zasłużeni dla BORG
Friday, 18 June 2004 - 01:16
Karbulot
 
Deasymilacja za nami, jednak zosta┼é pewien niesmak. Czuj─ů go chyba wszyscy, nie jest bowiem przyjemnie usuwa─ç z Przymierza swoich koleg├│w. Ale niestety ┼╝ycie jest brutalne i pewne rzeczy musimy przeprowadza─ç, aby w BORG nie zapanowa┼é ba┼éagan. Zauwa┼╝yli┼Ťcie tak┼╝e, ┼╝e zacz─Öli┼Ťmy deasymilowa─ç drony z tak zwanej "ochronki", czyli osoby dotychczas nietykalne. Mam na my┼Ťli ludzi, kt├│rzy przyczynili si─Ö do rozwoju Przymierza b─ůd┼║ co┼Ť do niego wnie┼Ťli, a tak┼╝e nieaktywnych cz┼éonk├│w nietykalnych dotychczas os├│b z klan├│w za┼éo┼╝ycielskich (wtopa, STORM i XaNaX). Zauwa┼╝yli┼Ťcie, ┼╝e polecia┼é markoof - dotychczasowy Szef Personalny, oraz Dark Rael - kt├│ry zbudowa┼é dla nas pierwsze forum dyskusyjne. Niestety, ale inni te┼╝ najprawdopodobniej zostan─ů usuni─Öci, mysl─Ö o takich osobach jak Ciacho, SnipeR czy Walkie. Nie interesuj─ů si─Ö ju┼╝ oni ani BORG ani te┼╝ CS-em. Jednak nie mo┼╝emy tak po prostu ich usun─ů─ç i zapomnie─ç, przecie┼╝ to dzi─Öki nim mieli┼Ťmy te wszystkie wspania┼ée serwery i inne rzeczy. W┼éo┼╝yli oni bardzo du┼╝o w rozw├│j Kolektywu. Dlatego te┼╝ zamierzam za┼éo┼╝y─ç specjaln─ů podstron─Ö o nazwie "Zas┼éu┼╝eni dla BORG" i tam wrzuci─ç wszystkie osoby kt├│re co┼Ť dla nas zrobi┼éy wraz z ich zas┼éugami. Na tej li┼Ťcie b─Öd─ů zar├│wno obecnie przebywaj─ůce w BORG jak i zdeasymilowane. Obok ka┼╝dego nicka umieszcz─Ö kr├│tka notatk─Ö z zas┼éugami oraz zdj─Öcie, a tak┼╝e obecny statut przynale┼╝no┼Ťci. Kiedy wdro┼╝─Ö sw├│j plan - jeszcze nie wiem, na pewno jednak stanie si─Ö to niebawem.
 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Czwarta zbiorowa deasymilacja
Thursday, 17 June 2004 - 11:20
Karbulot
 
Od tygodnia w Komitecie Asymilacyjnym trwa debata odno┼Ťnie czwartej deasymilacji. Ju┼╝ kiedy┼Ť wspominaem, ┼╝e oko┼éo po dw├│ch miesi─ůcach od otrzymania serwera Unimatrix takowa b─Ödzie mia┼éa miejsce, za┼Ť wszelkie nieaktywne osoby b─Öd─ů mia┼éy jeszcze czas na swoj─ů popraw─Ö. Niestety start serwera przyci─ůgn─ů┼é tylko mal─ů grupk─Ö, w zwi─ůzku z czym Komitet postanowi┼é przeprowadzi─ç par─Ö zaleg┼éych deasymilacji. Pow├│d jak zwykle ten sam - brak aktywno┼Ťci. Co ciekawsze, tym razem najwi─Öcej do powiedzenia mieli w Komitecie ci, co zazwyczaj byli przeciwni usuwaniu cz┼éonk├│w BORG. Par─Ö os├│b zosta┼éo jeszcze nie wyja┼Ťnionych, ale podstawow─ů list─Ö mog─Ö ju┼╝ przedstawi─ç. Oto lista 31 zdeasymilowanych os├│b:

•┬á┬á^ae7#-quit:*•┬á┬áArth•┬á┬áAssimilated One•┬á┬áAzrael
•┬á┬ábieDRONka•┬á┬áBurek-Ania•┬á┬áCamel•┬á┬áCioTeK
•┬á┬ácoffin•┬á┬áCUDOTWORCA•┬á┬áDARK ANGEL•┬á┬ádrx
•┬á┬áKara•┬á┬áW@mpirek•┬á┬áeine_kfiatek•┬á┬áGandalf Bialy
•┬á┬áDark Rael•┬á┬áJud63m3nt•┬á┬áLeoh•┬á┬áTequas
•┬á┬ámalenstfooo•┬á┬á***q#soM^k•┬á┬áKerrigan•┬á┬áKoZaK
•┬á┬áMatt•┬á┬áLonik•┬á┬áNaKeD gUn•┬á┬áNielot
•┬á┬ápink•┬á┬áR463•┬á┬áSpaceMan┬á┬á

Osoby b─Öd─ůce na li┼Ťcie maj─ů dwa tygodnie na odwo┼éanie si─Ö od decyzji Komitetu. Jak zwykle, musz─ů przedstawi─ç naprawd─Ö wiarygodne wyt┼éumaczenie powod├│w swojej nieaktywno┼Ťci. Chwilowe granie na serwerze ani kilka szybko napisanych post├│w na boardzie wiosny nie uczyni─ů. To by by┼éo na tyle, czekam naturalnie na lawine komentarzy. Osoby zostan─ů usuni─Öci ze strony i wprowadzeni na list─Ö "kiedy┼Ť z nami grali" w ten weekend. Tofif mo┼╝e ju┼╝ si─Ö zaj─ů─ç sprawami boardowymi, czyli odebra─ç im dost─Öp do dzia┼é├│w zamkni─Ötych Przymierza. Tutaj nie b─Ödzie du┼╝o pracy, i tak wi─Ökszo┼Ť─ç z nich nie ma przywilej├│w po ostatnich przenosinach strony i boardu.
 
 
::::: Komentarze [ 18 ] :::::
 
Project Genesis - składy
Thursday, 17 June 2004 - 01:48
Karbulot
 
Dzisiaj zostały wybrane składy na jurzejszy sparring Project Genesis. Składy wybierałem ja z Rymkiem (niestety nie mogłem nikogo łapać na Gadu Gadu. Poniżej tradycyjnie przedstawiam drużyny i składy:

    Eloys     Morlokhs
    •  eloy | Karbulot     •  morlokh | Rymek
    •  eloy | tofif     •  morlokh | IronEd
    •  eloy | amigo     •  morlokh | Zszywa3
    •  eloy | GunloK     •  morlokh | AdiQ/Vigee
    •  eloy | koOmbinerQa     •  morlokh | !marysia!
    •  eloy | matisse     •  morlokh | Mientus^
    •  eloy | Gandalf Szary     •  morlokh | Czort
    •  eloy | VERNOM     •  morlokh | Ulan
    •  eloy | aCid     •  morlokh | Mario B.
    sk┼éad rezerwowy
    •  JaSiu
    •  Sledz98
    •  rain

Teraz taka sprawa, ot├│┼╝ na serwerze w czasie sparringu zostanie za┼éo┼╝one has┼éo. Has┼éo brzmi pajac. Zapewnie zastanawiacie si─Ö, dlaczego podaj─Ö has┼éo do publicznej wiadomo┼Ťci? Podaj─Ö, albowiem nie jest to has┼éo przeciw graczom z Przymierza, kt├│rzy czytaj─ů stron─Ö. Nawet jak si─Ö kto┼Ť w┼éaduje na serwer, wielkiej szkody nie b─Ödzie. Przede wszystkim chc─Ö ochroni─ç sparring przed graczami spoza BORG, kt├│rzy wr─Öcz nachalnie wpychaja si─Ö na serwer mimo i┼╝ widz─ů sk┼éady teamowe i na domiar z┼éego ┼Ťciagaja map─Ö. Kwitn─ů na spectratorze przez ca┼éy sparring i zajmuj─ů slota, nie mo┼╝na ich kickn─ů─ç ani z konsoli ani z HLSW. S─ů po prostu niewidoczni dla AMX-a. Par─Ö razy mieli┼Ťmy ju┼╝ takich "przeszkadzaczy" chc─Ö zatem tego unikn─ů─ç.

To na tyle ustaleń.
Do zobaczenia w celowniku.
 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
Zlot BORG w Szczecinie
Tuesday, 15 June 2004 - 01:54
Karbulot
 
Od jakiego┼Ť czasu na naszym boardzie dyskusyjnym toczy si─Ö dyskusja o zorganizowaniu zlotu cz┼éonk├│w Przymierza The BORG Collective w Szczecinie. Podobny minizlocik mia┼é miejsce latem ubieg┼éego roku, z sonda┼╝y wynika, ┼╝e w tym roku maj─ů zawita─ç Sze┼Ťciany z ca┼éej Polski. Trudno w obecnej chwili ustala─ç jakie┼Ť konkretne szczeg├│┼éy, nie wiadomo bowiem jak to si─Ö jeszcze potoczy, spr├│buj─Ö jednak podsumowa─ç to, co na razie wiemy. Zatem bezpo┼Ťrednimi organizatorami zlotu b─Öda bracia AdiQ i Vigee, u nich w domu jest punkt zborny. Pomaga─ç w organizowaniu b─Öd─ů, Czort i Sw@y oraz moja skromna osoba. Impreza b─Ödzie dwudniowa a mianowicie pi─ůtek i sobota 16-17-go lipca 2004 roku. Naturalnie spotkanie w piatek z rana, wst─Öpne poznanie, par─Ö piwek i rozmowy, wieczorem grill jak pogoda dopisze. Sobota to szlajanie si─Ö po Szczecinie i zwiedzanie, oczywi┼Ťcie z piwem pod pach─ů. Poniewa┼╝ wiele os├│b b─Ödzie spoza Szczecina, w planach jest pokazanie miasta. Niedziela to termin wyjazd├│w, chyba ┼╝e kto┼Ť b─Ödzie planowa┼é d┼éu┼╝szy pobyt. Od razu informuj─Ö, noclegi we w┼éasnym zakresie - tutaj prosz─Ö ustala─ç te sprawy z Adikiem i Vigeem, z pewno┼Ťci─ů b─Öd─ů s┼éu┼╝yli porad─ů. Naturalnie mowa o noclegach w akademikach, je┼Ťli jednak kto┼Ť b─Ödzie si─Ö chcia┼é szarpn─ů─ç, mo┼╝e przenocowa─ç w hotelu. Niestety panowie, ale takie s─ů realia, nikt z organizator├│w nie posiada w┼éasnej chaty, bo wtedy nie by┼éoby ┼╝adnego problemu. P├│ki co, do zjazdu jeszcze prawie 4 tygodnie, zatem zapraszam na board w celu dopieszczania szczeg├│┼éow.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Nocka Condition Zero
Wednesday, 9 June 2004 - 03:02
Karbulot
 
Poniewa┼╝ ostatnio niekt├│rzy z was prosili, aby kolejna nocka na serwerze Unimatrix obj─Ö┼éa mappack Condition Zero, postanowi┼éem spe┼éni─ç wasze pro┼Ťby. A ┼╝e w ostatnim tygodniu jest istna posucha nowych mapek, mo┼╝emy ┼Ťmia┼éo zagra─ç "przerobione" standardy. Dlatego najbli┼╝szy pi─ůtek rozpracujemy niekt├│re mapki ze wspania┼éego i popularnego mappacka CZ. Z g├│ry informuj─Ö, nie wiem jakie mapy zagramy, obecnie na serwerze jest wrzucony nasz "minimappack CZ" w liczbie siedmiu map. Co┼Ť tam z pewno┼Ťci─ů dojdzie, dlatego gor─ůco zalecane jest ┼Ťci─ůgni─Öcie pe┼énego mappacka Condition Zero. Naturalnie sk┼éonny jestem przypuszcza─ç, ┼╝e mi┼éo┼Ťnicy tych mapek ju┼╝ dawno maj─ů go na dyskach, jednak na wszelki wypadek podaj─Ö link. Pocz─ůtek nocki o godzinie 22.00. Kolejno┼Ť─ç mapek ustal─Ö przed graniem. Serdecznie wszystkich zapraszam, mam nadzieje, ┼╝e frekwencja lepiej dopisze ni┼╝ to by┼éo ostatnim razem.
 
 
::::: Komentarze [ 9 ] :::::
 
Gdzie mieszkaj─ů cz┼éonkowie BORG
Wednesday, 9 June 2004 - 02:52
Karbulot
 
Zastanawiali┼Ťcie si─Ö kiedy┼Ť, jak "porozmieszczani" s─ů cz┼éonkowie BORG na terenie ca┼éej Polski? Postanowi┼éem zaspokoi─ç ukryt─ů ciekawo┼Ť─ç i sporz─ůdzi─ç ma┼é─ů mapk─Ö obrazuj─ůc─ů graficznie, gdzie znajduj─ů si─Ö najwi─Öksze "skupiska" dron w kraju. Naturalnie pomin─ů┼éem pojedynczyncze osoby, a tak┼╝e dwie, aby si─Ö za┼éapa─ç na mapk─Ö, w danym mie┼Ťcie musz─ů mieszka─ç przynajmniej trzy osoby z The BORG Collective. Na poni┼╝szej mapie najmniejsze kropki to 3 osoby, nieco wi─Öksze 5, nast─Öpnie 8 i najwi─Öksze kropki to 11 os├│b mieszkaj─ůcych w jednym mie┼Ťcie:


Jak wida─ç, najwi─Öcej dron mieszka w Warszawie, Krakowie i Zakopanem, oraz okolicznych miejscowo┼Ťciach. Mo┼╝na zatem ┼Ťmia┼éo wysnu─ç wniosek, ┼╝e najwi─Öksze skupisko BORG to po┼éudniowy wsch├│d. Nic zatem dziwnego, ┼╝e z powodu do┼Ť─ç niedu┼╝ych odleg┼éo┼Ťci, wielu z was odwiedza si─Ö wzajemnie. Kolejne skupisko to p├│┼énoc i zach├│d, cho─ç nieco bardziej "rozstrzelone". Naturalnie stan ilo┼Ťciowy i zestawienie obowi─ůzuje na dzie┼ä pisania tego newsa, czyli 9 czerwca 2004 roku.
 
 
::::: Komentarze [ 19 ] :::::
 
Statystyki serwisu
Sunday, 6 June 2004 - 14:02
Karbulot
 
Na naszej stronie zosta┼éy stworzone takie ma┼ée statystyki. Na razie s─ů w fazie beta, osobi┼Ťcie marzy mi si─Ö tak┼╝e lista zarejestrowanych u┼╝ytkownik├│w wraz z liczb─ů komentarzy, ale Holy m├│wi ┼╝e to do┼Ť─ç k┼éopotliwe i pracoch┼éonne do wykonania. O tych statystykach wspomina┼éem ju┼╝ kiedy┼Ť, zabra┼é si─Ö za nie Mientus, jednak Holy w rozmowie ze mn─ů zastrzeg┼é sobie prawo pierwsze┼ästwa. Poniewa┼╝ pobieraja one dane z jego bazy danych, nie miaem nic w tej kwestii do gadania. Mientusikowi dzi─Ökuj─Ö jednak za ch─Öci i wst─Öpne prace. W obecnej chwili statystyki s─ů podlinkowane tylko w serwisie Przymierza, kiedy zostanie ustalony z Holym ich ko┼äcowy profil, zostan─ů zaimpletowane we wszystkich serwisach. Aby obejrze─ç statystyki strony, nale┼╝y klikn─ů─ç t─Ö ma┼é─ů kwadratow─ů ikonk─Ö z lewej strony stat4u, wyobra┼╝aj─ůc─ů wykres, na belce menu po lewej stronie na samym dole, w minisekcji statystyk.
 
 
::::: Komentarze [ 9 ] :::::
 
Sparring "Project Genesis" - zapisy
Sunday, 6 June 2004 - 13:37
Karbulot
 
  Og┼éaszam zapisy na kolejny szesnasty sparring wewn─Ötrzny (tylko cz┼éonkowie The BORG Collective) o kryptonimie "Project Genesis". Poniewa┼╝ ostatni sparring "The Great Barrier" nie doszed┼é do skutku, liczba szesnasta zostaje przypisana Projektowi Pocz─ůtku. Tym razem zagramy zupe┼énie nowe mapy, nigdy wcze┼Ťniej nie grywane. Poni┼╝ej tradycyjnie informacje szczeg├│┼éowe:

 
PROJECT GENESIS
Pi─ůtek, 18 czerwiec 2004 r. godz. 22.00
jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix
213.208.119.69:27045
Karbulot (gł), pomoc do ustalenia
4 etapy (po 2 na map─Ö) - 15 rund na etap
Gramy wstępnie bez hasła
Maksymalnie 18 os├│b, jednak nie mniej ni┼╝ 10
Eloys ::: Morloghs
eloy | nick ::: morlogh | nick
Protocol 47 ( Steam CS 1.6 )
 
de vangogh de troy de avalley
   
  Osobi┼Ťcie uwa┼╝am, ┼╝e mapki s─ů niesamowicie ciekawe. Rozgrzewka na mapce de_avalley to klimaty japo┼äskich map, zatem spodziewajmy si─Ö ┼éadnej oraz dopracowanej wschodniej architektury. W przypadku mapki de_troy, to mapa jest niesamowicie du┼╝a, ale ma te┼╝ rozleg┼ée przestrzenie. Chyba najlepiej por├│wna─ç j─ů do ogrod├│w Theed z The Phantom Menace. O mapce de_vangogh chyba nie musz─Ö pisa─ç, news o niej macie w serwisie map niestandardowych. Zapis├│w dokonujemy standardowo tutaj, oraz na naszym boardzie dyskusyjnym w zamkni─Ötym dziale walk wewn─Ötrznych. Poniewa┼╝ ostatnimi czasami sparringi wewn─Ötrzne nieco straci┼éy na popularno┼Ťci, w przypadku je┼Ťli do przysz┼éej niedzieli 13-go czerwca nie uda si─Ö zebra─ç pe┼énego sk┼éadu, na sparring mog─ů zapisywa─ç si─Ö tak┼╝e niezasymilowane osoby z misioo.com. Generalnie moga zapisywa─ç si─Ö ju┼╝ teraz, jednak ich zapisy b─Öd─ů brane pod uwag─Ö dopiero w przyszl─ů niedziel─Ö i to tylko pod warunkiem, kiedy nie zapisze si─Ö pe┼ény sk┼éad BORG. Serdecznie zapraszam wszystkich ch─Ötnych, co zapomnia┼éem albo wyjdzie w praniu naturalnie dopisz─Ö w komentarzach.  
 
 
::::: Komentarze [ 16 ] :::::
 
Kolejny wiecz├│r na Unimatrixie
Wednesday, 2 June 2004 - 01:46
Karbulot
 
Poniewa┼╝ nocka map niestandardowych zorganizowana w ubieg┼éy pi─ůtek wywo┼éa┼éa spore zainteresowanie, w najbli┼╝szy weekend zamierzam zrobi─ç kolejn─ů. Poniewa┼╝ kto┼Ť upierdliwy napisa┼é, ┼╝e co to za nocka, kt├│ra si─Ö dzieje wieczorem, postanowi┼éem zmieni─ç nazw─Ö na "Wiecz├│r na Unimatrixie". Jak go zwa┼é, tak go zwa┼é, grunt ┼╝e idea zostaje ta sama. Postanowi┼éem jednak wprowadzi─ç (zgodnie zreszt─ů z wcze┼Ťniejszymi zapowiedziami) pewne zmiany. Po pierwsze zaczynamy godzin─Ö wcze┼Ťniej ni┼╝ ostatnio, a zatem pocz─ůtek w piat─ůk 4-go czerwca o godzinie 21.00. Serwer naturalnie jolt.co.uk - BORG Hub Unimatrix. Druga zmiana, to ograniczenie liczby map do dziesi─Öciu. Pi─Ö─ç najciekawszych i najbardziej przez was uznanych za grywalne zostaje z poprzedniej "nocki", za┼Ť dodamy do nich pi─Ö─ç nowych. Za tydzie┼ä za┼Ť przeprowadzimy podobn─ů procedur─Ö. Niestety nie za du┼╝o os├│b wypowiedzia┼éo si─Ö na temat jakie mapy maj─ů zosta─ç, zatem zmuszony jestem oprze─ç si─Ö na tym, co zdo┼éa┼éem wywnioskowa─ç z waszych nastroj├│w. A oto lista map, kr├│re zagramy za dwa dni:


Jak zauwa┼╝yli┼Ťcie, mapa cs_pipeline jest niepodlinkowana, a to dlatego, ┼╝e wyst─Öpuje ona wsp├│lnie z de_dam w dwumapowym minimappacku. Z kolei mapa de_builder_yard to nic innego, jak finalna wersja recenzowanej niedawno de_suburbs_pre SyRuSa. Je┼Ťli chodzi o kolejno┼Ť─ç map, to jeszcze j─ů ustal─Ö, zatem prosz─Ö si─Ö nie sugerowa─ç uk┼éadem w tabelce. Jedno co mog─Ö zdradzi─ç to to, ┼╝e mapy stare i nowe b─Öd─ů grane naprzemian. Wi─Öcej o nowych mapach mo┼╝ecie sobie poczyta─ç w ostatnich newsach naszego serwisu map niestandardowych. To by by┼éo na tyle, sedecznie wszystkich zapraszam w pi─ůtek, wst─Öp oczywi┼Ťcie wolny, bez ┼╝adnego has┼éa.
 
 
::::: Komentarze [ 21 ] :::::
 
 

 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^