Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2002
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8033 dni
 
 
Sparring "Duel On The Aim" - ustalenia
Wednesday, 23 June 2004 - 01:36
Karbulot

Wczoraj odbyłem rozmowę na Gadu Gadu z Adiem, członkiem klanu / stowarzyszenia / organizacji / sekty religijnej (niepotrzebne skreslić) misioo.com. Poruszył on ze mną sprawę następnego sparringu zewnętrznego BORG vs. misioo.com. Niestety u misiów jest taka nieciekawa sytuacja, że mimo mojej prośby nadal nie mają swojego szefa sparringowego, zatem jak to się mówi, kto pierwszy z nich zagada do mnie na priva z propozycją sparringu - ten układa go razem ze mną.

Otóż Adio wpadł na pomysł, aby nasz czwarty sparring odbył się na mapkach typu aim. Tutaj jednak mała sugestia, otóż aim, to nazwa umowna. Nim jednak określę typy mapek i spełniane wymagania, muszę was przed czymś przestrzec, a raczej poinformować. Dokładniej chodzi o to, że nieco trudno zorganizować sparring na tego typu mapach. Są one bardzo małe, zatem jedna runda trwa szybko. 60 standardowych rund pęknie dosłownie w pół godziny. Naturalnie można czas rozgrywki wydłużyć, ale komu się chce biegać bitą godzinę po jednej mapie, zwłaszcza że mapy aimowe to zazwyczaj jakiś placyk z klockami oblepionymi teksturą. Ponadto należy zauważyć, że zmiana stron w obrębie jednej mapy także mija się z celem, mapy są zazwyczaj identyczne dla obu stron. Nawet po zmianie drużyn mapa jest po prostu powtarzana (pamiętacie sparring Rho Iota Phi)?.

Dlatego postanowiłem, że zagramy nie dwie, ale sześć map. Zarówno my jak i misie mogą wybrać po trzy mapki aimowe + jedna rezerwowa (na wypadek jak się okaże, że mapa korzysta z jakiegoś przestarzałego pliku "wad" lub że liczba respawnów okaże się mniejsza niż 18-ście). Pominiemy także zmianę drużyn w połowie mapy, mapy muszą być identyczne dla obu drużyn (Terro i CT), gramy całą mapę za jednym zamachem. Ile będzie rund na mapę, jeszcze nie wiem, to obgadamy w komentarzach. Musi to być jednak liczba nieparzysta (np. 51), aby uniknąć remisów rundowych. Teraz trochę informacji o samych mapach, a dokładniej wymagania:
  • Mapy muszÄ… być identyczne dla obu drużyn.
  • Identyczne rodzaje broni dla obu teamów (CT i T).
  • Dopuszczalna tylko jedna mapa snajperska (AWP lub Scout).
  • Minimalna liczba respawnów - 18 dla obu teamów.
  • Tylko mapy z leżącymi broÅ„mi i restrykcjÄ… na kupowanie.
Jeśli chcecie zagrać ten sparring w najbiższym czasie, musicie się śpieszyć. Niedługo wyjeżdżam do Polski, zatem najpóźniejszy termin walki to środa 7 lipca 2004 (za dwa tygodnie). Jeśli się nie wyrobicie z ustaleniami, sparring zostanie przełożony dopiero na połowę sierpnia. Macie czas do piątku nocy wybrać mapki i zgłosić zainteresowanie. Jeśli do piątku okaże się, że wiecie iż chcecie grać i będą propozycje map, w sobotę rano piszę newsa ze szczegółami i zapisami. Od razu informuję, że Friendly Fire w czasie sparringu będzie raczej wyłączony.

To by było na tyle, link do tego newsa puszczam na forum misiów. Czekam na zgłoszenia i propozycje map.

 
 
  xan.pl

2004-06-25 09:23:40


Chetnie zagram . Mam nadzieje ze mi nic nie wypadnie.
 
  [BUC]Latwy_Cel

2004-06-25 09:18:19


ja tez wchodze .... dalem ciala i wpisalem sie na forum misioowym
 
  sadzik

2004-06-25 09:00:35


nie wiem jak ty czytasz, ale na mój gust planowane rundy są nie na 15, czy nawet 30, ale na 51 :D
 
  Companero

2004-06-24 23:52:42


Pomimo, ze pewnie będę miał milion spraw na głowie - wchodzę w to. Relax się też należy. Dlaczego wszyscy tak na NIE? Smutasy. nie chcą w pupe dostać :P
 
  Adio

2004-06-24 23:06:40


po ilu i do ilu gramy?

zastanawiam sie, bo 8 na 8 to straszna masakra nawet na sredniej wielkosci aimach.. ale jesli bedzie zainteresowanie, to czemu nie? masakra to moje drugie imie ;)

no i moglibysmy grac powiedzmy do 30 a nie do 15, bo mapki nam przeleca zanim je obczaimy ^.^

co do mapek, to proponuje aim_speedball. opis tej mapy znajdziecie na http://forum.misioo.com w dziale "ma(p)cyc(l)e"
 
  Jury

2004-06-24 22:51:38


w sprawie mapek zdam sie na was
 
  Vigee

2004-06-24 19:37:46


Ale ja sie zglaszam - teraz nie przewiduje klopotow z kompem i bede strzelal :D

/AdiQ
 
  UÅ‚an

2004-06-24 11:15:30


Bleeee...zionÄ™ ogniem…pluje jadem...aimmap to ja nie trawie :D
 
  amigo

2004-06-24 10:36:20


to nie jest tak do konca ob np. juz na aim_mapie tero skin nr. 2 (ten zielony w okularkach) jest znacznie mniej widoczyny niz inne skiny na tej mapie... ale dobra jak ustalicie tak bedzie ;]

ja oczywiscie z dzika radoscia zjawie sie na sprarringu ;] tym razem nie ma sily zeby ominac pewnien bardzo wazny elemeNt :P /===

co nie adio :]
 
  al!eneq

2004-06-23 23:06:22


o ile steam mnie polubi i da na sobie grac :F dam znac jeszcze Karbiemu na PM albo cosik czy doszedlem do ladu ze steamem aha i jeszcze jedno ja lamie :D:D:D w 1.6 :F
 
  Debesciak

2004-06-23 21:58:20


panowie nie plakac to tylko znowu towarzyska zabawa moze byc AIM ja sie pisze :)
 
  Gandalf Szary

2004-06-23 16:51:21


odpadam, nie lubie tego typu map a na pale sie nie bede zapisywal.
 
  Pumba[m&s|sq]

2004-06-23 15:34:00


Hmm niezły pomysł z tym "aim sparem ". Odrazu pisze się na to :)
 
  koOmbinerQa

2004-06-23 15:23:37


czemu mapki typu aim ? :(((( nie lubie ich, tam nie można kombinować, skradać się itd. i jeszcze najgorsze jak się "rodzisz" i od razu na starcie dostajesz kulke w łeb to jest żenujące na maksa, zero gry, to już nie jest cs :( dlatego jak nigdy ale na ten spar się nie pisze (wielu będzie happy heh).
Życze powodzenia oczywiście zarówno BORG jak i misioo.
Have fun :)
 
  Zszywa3

2004-06-23 12:40:58


na takiego spara. Moje trzy typy mapek to:
- awp_map2000 (czy 2002, nie pamietam numerka) - ta, na ktorej respy sa w rowach/dolach; nie ma tam problemu spawn-killow
- aim_fixit_deagle
- aim_ak-colt albo aim_sig-aug - tu jest problem broni, bo terro i ct maja rozne, wiec trzeba by robic zmiane stron (wiem, ze ma nie byc zmian, ale moze jednak... :D)
- aim_headshot - jak nie ak-colt czy sig-aug to moze ta
 
  VERNOM

2004-06-23 12:27:28


chcialbym zagrac mimo wszystko - czesc juz wie a czesc sie dowie :D
 
  Brunon

2004-06-23 10:46:33


pas...wyjezdzam za kilka dni...ale zycze udanej zabawy..wygra ten, co nei przegra:-]
 
  VERNOM

2004-06-23 08:54:38


ja sie pisze na spara
 
  sadzik

2004-06-23 08:42:09


mnie raczej nie będzie, no chyba że to będzie jakiś dzień weekendu, to kto wie
 
  LsD

2004-06-23 04:40:50


ja odpadam...tym razem sobie popatrze
 
  Pomix

2004-06-23 03:25:49


Karbi skad bierzesz te nazwy sparingów? Naczytales sie "tygrysów" w mlodosci?
 
  Cerebro [m&s|sq]

2004-06-23 02:38:53


Znowu mnie nie będzie... nie pokaże swojego mrocznego skilla :(
 
  KileR [emendesesku]

2004-06-23 02:05:36


No to ja pierwszy.
Moja propozycja trech map aim:

  • aim_map

  • aim_mp5

  • aim_sig-aug


  • OczywiÅ›cie zgÅ‚aszam siÄ™ na ochotnika :D
     
     
       
     
     
    The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
    BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
    WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^