Chciałem poinformować, że nawiązałem dość owocną współpracę z Andrzejem jeśli chodzi o tworzenie naszej mapki. Zacząłem robić już pierwsze tekstury i przygotowania. Pracy jest od groma, najgorzej jest ułożyć plan mapki. Musi być ciekawa, aby poźniej nikt nie traktował jej jak zło konieczne. Niestety nie znam się na robieniu mapek, nie jestem też architektem. Ale... Wszystkiego się człowiek może nauczyć. W ten weekend będę miał więcej czasu, więc postaram się przygotować ogólny zarys rozkładu mapki. Jedno co już jest w zaawansowanej fazie to fabuła. Jeśli ktoś dysponuje linkiem skąd można ściągnąć sekwencje filmowe (lub cały film) gdzie są pokazane wnętrza Sześcianu BORG, byłoby to niezmiernie pomocne. Mapka nieco w klimatach as_oirlig, ale będzie typu defusion. Jak już wiecie, rozgrywać się będzie we wnętrzu Sześcianu BORG. Dość rozległe lokacje i uwaga... Mało podłogi. Mapka będzie dosłownie sześcianem z wieloma lokacjami ułożonymi... pionowo (na wzór de_rats 2001). Chodzenie po systemie drabinek i platform - wind. No i otwarte przestrzenie. Zabawa na pomostach i rozmaitych kładkach. Jak się spadnie... to na śmierć. Cele do wysadzenia to albo rdzeń Sześcianu, albo inkubatory asymilacyjne. Nieznana jest jeszcze nazwa mapki, najprawdopodobniej będzie to de_cube. To na razie tyle informacji, myślę że na początku przyszłego roku mapka będzie gotowa. Poświęce jej nawet osobny dział na stronie. |