Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2002
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8031 dni
 
 
Mapki typu aim i awp
Wednesday, 15 January 2003 - 03:36
Karbulot

Jak już jesteśmy w klimatach nowych map, to niedawno Sw@y mi podesłał maila następującej treści:

[...] Dość popularne stały się mapy typu aim i awp, można coś zrobić w stylu forntalne starcie czy bezpośrednie starcie (co do nazwy ;)), grać po 24 rundy w jednym teamie bo to bez różnicy z reguły te same bronie są dostępne. Zagrać z 3 mapy bo szybko idą takie bezpośrednie. A będzie odmiana bo będzie po prostu rzeźnia :P. Tylko jeszcze freeztime na 0 i będzie już ok do końca :).

Jeśli chodzi o mnie, to muszę powiedzieć że czytałem o nowym typie mapek i nawet coś tam testowaem kiedy szukałem mapek na sparring "The Unknown Worlds". Wygląda dość ciekawie, mapki cieszą się sporym powodzeniem. Może Head Admini serwerów przemyślą tę kwestię. Powraca historia sprzed trzech miesięcy na temat wieczorów z mapkami niestandardowymi. Wtedy nie wypaliło, więc może teraz... Chciałem zauważyć, że na Hub 1 często gracze proszą o mapki awp, a my ich niestety nie mamy.

 
 
  KILIK

2003-01-16 13:12:32


musze sie tym pobawic bo w sumie kiedys jak gralismy z kumplami po lanie to szlo mi tak jak w CS'a :) wiec z mila checia bym sobie powymiatal
 
  Karbulot

2003-01-16 12:59:55


Nigdy nie cierpialem tej mapy. Zwlaszcza jej pierwszej czesci z czerwonym niebem. No i ten wyjacy arab muzein mnie doprowadzal do obledu. Co innego arabstreets, chodz to kolejna kamperska mapka typu militia czy assault.

KILIK do Unreala i Unreala Tournament nie musisz miec oryginalnej plytki, moze byc pirat. Nie wymaga CD keya jak CS czy Quake III.
 
  Vigee

2003-01-16 12:41:38


de_bahrain - fajnie by ja bylo znowu zobaczyc bo mapka naprawde dobra jest. Niedawno na jakims servie sobie na niej pobiegalem. de_simpsons - ehmm fajna. Tylko ta mapka na 217.113.224.18:27015 TOY@:net [worldgame] powodowala kilkosekundowe zwiechy na servie az pokazywalo sie warning connection problem. de_arabstreet - na wyzejwymienionym servie grana dosyc czesto. Jak zreszta wiele nowych map. Dlatego bardzo lubie tan serv.
 
  KILIK

2003-01-16 11:50:13


sobie zagral po sieci w Unreala ale cholera nie mam orginala :P i nie wiem jak sie polaczyc ;[
 
  Karbulot

2003-01-16 00:52:45


Nie sadze aby to byla wina konfigow. Nie oszukujmy sie panowie, ale coraz to nowsze mapki sa coraz bardziej pamieciozerne. A jesli sa jeszcze duze i kiepsko zoptymalizowane textury (Andrzej mi pisal ze duze tekstury sa ladne ale zasobozerne). No i tak jest. Mapki typu storm, havana czy chateau na starym VooDoo 3 3000 strasznie chodzily. Wymiana na Radeonka duzo dala, ale zostaje jeszcze procek. Mam tylko Athlona 800. Generalnie to ja nie kumam tych map w CS-ie. Wiele nowych jest brzydkich i chodza sux na maxa. Ladowanie gry sux na maxa. Odpalam Unreal Tournament i z serwerem mnie laczy w 10 sekund. Zmiana mapki i ladowanie nowej 5 sekund. Efekty swietlne 20 razy wyzsze a mapki chodza jak burza. A przeciez engine CS-a i HL-a to tylko podrasowany Quake II. Naprawde nie wiem co sie zaczyna dziac.
 
  Sledz98

2003-01-15 22:21:19


ja gralem swego czasu na PIII 450 i 128 + Diamond Viper V550 (TNT2 16MB) i jakos nie narzekalem na fpsy. Poprawcie sobie konfigi.
 
  KILIK

2003-01-15 21:36:01


riva 16mb, cel 600, 256 ramu
 
  QueeN

2003-01-15 21:34:21


a ja mam jebane lagi i kurwa policzcie sobie jakie fps moge miec na durniu 800 tnt1 i 128MB ramu... choc ciute wieksze niz kilika :D
 
  KILIK

2003-01-15 19:59:30


Szawel narzeka na lagi a ja przestalem na lagi (bo juz sa zajete) to narzekam na fps tak bylo jest i wyglada na to ze bedzie :PP
 
  Sledz98

2003-01-15 19:11:44


kurwa kup sobie nowa karte, dorzuc ramu, podkrec procesor i przestan pierdolic w kolko o tych swoich FPSach. To sie robi tak samo nudne jak lagi Szawla. McQrwa
 
  KILIK

2003-01-15 17:19:57


ze mapki w ktore kiedys (jak wchodzila wersja 1.4) gralo sie dosc czesto i w sumie po mojej 3 miesiecznej przerwie gralem w nie moze 1-2 ... to de_bahrain, cs_arabstreet i de_village moze by tak je wrzucic do mapcykla ?? do tego znam jeszcze fajna mapke w ktora nigdy nie gralem na necie z kims i fajnie by bylo ja sprawdzic to : de_simpsons
 
  Aboss

2003-01-15 17:19:00


Sledz na servie ma bardzo duzo mapek typu aim :D wiec tam mozna walczyc :D
 
  Azi

2003-01-15 16:04:51


Co prawda ja bardzo duzo spedzilem czasu na mapach typu aim_map awp_map itd. itp. Na tych mapach fajnie sie gra bo sszybko sie ginie i nie trzeba dlugo czekac az sie powybijajo. Ostatnio w swieta bylem sobie w niemczech i tam np. caly czas grali na takich mapach ciekawie bylo jak jakis koles wloczyl cos takiego ze mozna bylo wchodzic na skrzynki bez skakania i wybiegac za mape. Ubawilem sie wtedy jak trzeba.Mysle ze mozna bylo by chociaz dodac pare takich malych mapek bo dosyc sie ciekawie gra moim zdaniem ale to nie ja jestem od tego :PP. dzialajcie panowie dzialajcie ]:->...
 
  KILIK

2003-01-15 11:48:52


pwiem tyle :P 5-10 fps podczas strzelania :) na aim_map tym podstawowym a na awp_train czy cos takiego to cholernie trudno sie celuje z 10-15 fps ;P to sa moje doswiadczenia z tych mapek
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^