|
|
|
|
|
Dzisiaj otrzymałem e-mail od Andrzeja który nam robi mapkę de_borg. Po obejrzeniu pierwszego roboczego screenu byłem... zaszokowany. Niestety nie był to szok w znaczeniu pozytywnym. Otóż okazao się, że Andrzej robi mapkę opartą na teksturach... azteka. Ale nie uprzedzajmy faktów, oto co napisał Andrzej (pisownia oryginalna):
No pomalu zabralem sie za robienie mapki. Podsylam ci pierwszy screenik. Czerwonymi strzalkami zaznaczylem miejsca gdzie beda
wejscia do szescianu borg. Bo ja sobie wymyslilem ze taki szescian
bedzie ukryty w aztekowych ruinach. Z tej strony co widac bedzie
staryowac druzyna counterow, a z drugiej strony szesciany bedzie
zaczynac przeciwna druzyna. Na screenie nie ma jeszcze swiatla, cieni
itd ale pozwala wstepnie zapoznac sie z klimatem. Zolta strzalka
zaznaczylem teksure ktora mozna by zamienic na jakas podobna, ale np
z logo borg albo z jakimis elementami kosmicznymi, jak zeby
nawiazywala do kontaktu aztekow z borgami. Jezeli moglbys wykonac
taka teksturke chociazby tylko z logo (tak jakby to byla plaskozezba
w kamieniu) to byloby super. Ja moge ci podeslac te tektury
oryginalne, zebys mial wzor, czy palete kolorow. Pozdrawiam i czekam
na twoje opinie i uwagi. Z tekturka to nie trzeba sie spieszyc, mozna
ja zawsze pod koniec tworzenia mapki zamienic.
Moja odpowiedz była następująca:
Eeeeh. Mam byc szczery? Kiepsko troche. Przykro mi pisac, ale... Aztek jest
u BORG-ow przeklety. Jakbys czasem poczytal nasze newsy i board to bys sie
dowiedzial, ze mapki aztekowe i dustowe sa u nas nielubiane. Nie watpie w
twoje kompetencje, ostatnio gralem na kingsajzie, ta mapka pieknie ci
wyszla. Ale aztec... To juz lepiej by przerobic oirlig, te mapke najlatwiej
zrobic w klimaty BORG. Poza tym na azteku jest za malo z BORG. Nie chce ci
nic pisac i tak ladnie dla nas poswiecasz swoj czas, co bardzo cenimy, ale
lojalnie mowie bo znam nastawienie BORG do aztekowych map. Nie przyjmie
sie...
BTW, cholera zebym mial wiecej czasu to bym popracowal nad teksturami. Ale
jestem cholernie zawalony robota :(((.
I odpowiedź Andrzeja:
Jedyne elementy azteckowe to te ktore widac na screenie, reszta to
juz bedzie szescian borg, jak cos zrobie wiecej to ci podzuce
sreeny.A tekturki to narazie sobie poczekaja :-)
Póki co jest co jest, a jak będzie dalej pokaże przyszłość. Jak to się mówi, darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby, ale z drugiej strony mapka mająca choć odrobinę aztekowego klimatu na wielu z nas działa jak przysłowiowa płachta na byka. Póki co, możecie obejrzeć pierwszy roboczy screen. Mnie on jakoś nie przypadł do gustu. Cenię Andrzeja za to co robi, ale widziałem też jego wspaniałą mapkę de_kingsajz. Zaś de_borg przypomina mi kolejnego de_aztec7 czy jeszcze inną wersję tej oklepanej mapki. No i co aztek ma wspólnego z BORG? |
|
|
|
|
|
|
Vigee
2003-01-24 18:29:25
Najlepszym przykladem do mapki de_borg jest de_osaka_beta1:
- zakrecona w poziomach
- nieda sie biegac z kampa
- ciezko sie kampi
- pelno zakamarkow i ciemnych miejsc
- na BSy mozna wejsc z 5 stron a nie jak na wiekszosci map z 1 albo 2
- KLIMAT :) |
|
|
|
|
|
sadzik
2003-01-23 20:33:36
no na razie to tylko tak wyglada miejsce startowe CT, zaraz maja wejsc do szzescianu, ktory pewnie wyladowal i wlasnie probuje asymilowac Majow, Inkow czy inne badziewie :> dajmy chlopakowi szanse, zobaczymy jak wyglada wnertze szescianu moze bedzie lepiej :> bo jesli tylko z takiego miejsca bedzie sie wchodzic to luz, bedziesz terro to nawet nie zobaczysz tego screenu :P
|
|
|
|
|
|
Karbulot
2003-01-23 15:48:51
Ja tez nie robilem wiec nawet nie bardzo wiem jak pomoc, choc bym chcial. Probowalem zrobic tekstury ale kiepsko mi szlo. Nie znam sie nma tym. Nie potrafie takze zaprojektowac wnetrza bo sie ani nie znam na architekturze ani nie mam zdolnosci tworzenia przestrzennych lokacji. Ale fakt zostaje faktem. Co ruiny Azteka moga miec do BORG. No chyba ze Andrzej robi mapke typu fun :))). |
|
|
|
|
|
Termofor
2003-01-22 20:02:24
jak to jest BORG to ja jestes czerwony kapturek... moze by zrobin od nowa mapke... wnętrze szescianu borg a nie jakis aztek przerobiony z dupy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|