Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2002
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8031 dni
 
 
Nieudany test de_borg
Sunday, 9 March 2003 - 04:38
Karbulot

Dzisiaj (a raczej wczoraj) odbył się test finalnej bety mapki de_borg. Niestety, nieudany. Oczywiście nie chodzi tu o samą mapę, ta wyszła dobrze (pomijając spowalniacz w stylu roślinki w 3D). Chodzi mi o waszą aktywność. Mapę testowało dosłownie 6, 7 osób. Mimo wysłanego info, nikt prawie się nie zjawił. Mapka testowana była wcześniej, ale długo. O 22.00 czasu zapowiedzianoego nikt nowy praktycznie nie przybył. W takim przypadku jestem zmuszony uznać mapkę za poprawną i poprosić AHA o ostateczną wersję. I niech Niebiosa się modlą aby nie było większych bugów.

 
 
  Karbulot

2003-03-11 17:00:17


Juz nie trzeba, w piatek ma byc wersja finalna. A oto kolejne szczegoly:

***********************************************

Witam

Juz poprawilem te miejsca co mozna bylo sie zablokowac tzn. te w bombsicie niebieskim i to z ta rurka kolo startu CT.

Roslinek narazie nie wywalilem, dla mnie jest ok, i jak narazie nie ma rzeczowych glosow zeby je wywalic, wiec najprawdopodobniej zostana.

Winda to temat zagadka, ja jakos nie moge sie zablokowac, bo to wychodzi podczas testu w necie, wiec nie wiem co poprawiac. Duzo osob pisze ze im nic sie nie dzialo popczas testu, ja tez podczas testu ciagle bylem po stronie CT i jezdzilem ta winda, nawet z kilkoma osobami i nie udalo mi sie na niej zablokowac. Moge zmienic ze winda nie bedzie odejmowac HP tylko czy wtedy jak ktos sie zablokuje czy wtedy wyjdzie? to uz chyba lepiej jak go zabije :) przeciez to uszkodzony statek ;) i moga sie zdarzac wypaki :)

Wiesz ja chce ta mapke juz finalnie skonczyc do piatku (w zasadzie do czwartku wieczorem), bo prawdopodobnie mnie nie bedzie przez weekend.Wiesz moze jutro czy pojutrze bym podeslal kolejna wersje beta, juz taka finalna i jakby bylo oki to robiny oficjalna premiere. Co o tym wszystkim sadzisz?

Pozdrawiam

AHA

ps.mozesz umiescic ten liscik w komentarzach
 
  Holyboy

2003-03-11 15:01:37


a mowilem pajacowi zeby po pijaku newsa nie pisal to mi wciskal scieme ze jest trzezwy :PP co do windy - jest ok - kampic przynajmiej nie beda tam za czesto - a juz mnie jeden cwaniak tak ubil... generalnie mapka jest ok ale trzeba bedzie udostepnic publiczna bete do zassania przez kazdego...
 
  Karbulot

2003-03-11 12:39:46


Winda to jednaz dwoch drog CT. Jak odpadnie zostanie tylko jedna.
 
  markooff

2003-03-11 11:57:05


uwazam ze winda jest super (niech zabija nam dlugo :) tzn mozna by tak przestawic czas zeby sie 3ech CT kow zmiescilo i nie wiecej. A niech sa loodziska podnasz kondycje w biegach :P
 
  Vigee

2003-03-11 02:49:01


Motyw z krysztalkiem znalazlem podczas testowania mapy. Mam na to swiadkow (AdiQ i jeszcze jeden koles ktory sie zalapal na ogladanie mapki siedzac mi za plecami).
Pozatym "podgazowalem kilka osob na servie :P
Mapa fajna, mam nadzieje ze sie przyjmie.
 
  volcano

2003-03-10 19:53:22


...wiecej nie powiem :P jeszcze jedno miejsce jest gdzie mozna sie zablokowac, tylko nie wiem jak wytlumaczyc gdzie o jest..Sledz mnie wyslapowywal z tamtad ;)
 
  Karbulot

2003-03-10 13:00:24


Ale wypilem i bylem niekomunikatywny. Nawet nie pamietam kto gral, a kto nie :PPP. Na pewno pamietam Holy'ego, bo gral od poczatku, a ja na poczatku bylem jeszcze w stanie kojarzyc :))). A pozniej to juz pajacowalem na maxa :PP. A jesli chodzi o mapke to jest lepiej, duzo lepiej. Jesli roslinki nie zwalniaja to spoko, ale AHA pisze ze w tym miejscu deko spadaja fps. Troche z;e, a co jak bedzie pelen serwer? Res Terro tez jest wazny mimo ze sie tam malo akcji bedzie dzialo. Ale, nie czepiajmy sie szczegolow. A zamiast windy ktora zabija moze drabine? No nic, dzidsiaj pobiegam po tej mapie na lanie i sie jej przyjrze na trzezwo. Wtedy napisze swoje zdanie.
 
  markooff

2003-03-10 10:59:16


mialem powazny pad kompa i przez pare dni sie w sieci nie pokazywalem (zanim doprowadzilem wszystko do porzadku) Stad pewne opoznienia w odbieraniu :)) i wysylaniu wiwadomosci, pracy itp itd... Zreszta powysylalem juz zainteresowanym na gg info :)
 
  Ciacho

2003-03-10 08:42:14


ja jakos po 22 sie pojawilem (bo tak do mnei dotarlo,z e bedzie test o 22.. patrze w majla "o 19 rozpoczecie" qna... wlazic nie wlazic.. dobra.. zassalem mapke (troche to trwalo) i wlazlem.. nawet lolku ze mna gadales wiec nie marudz, ze nikt nie przyszedl potem! wrrr
 
  sadzik

2003-03-10 06:44:33


szukaj ukrytej broni i to juz i ani sie waz odzywac na forum czy pokazywac na serwie zanim jej nie znajdziesz :PPP
 
  QueeN

2003-03-09 23:39:17


to jest mapa na 30 luda :D ale krysztalek mi sie podoba szczegolnie jak sie go rozwali jak ktos jest w srodku :P
 
  Azi

2003-03-09 22:22:00


Przepraszam was panowie ze mnie nie bylo na tym tescie ale qrcze zalozylem sobie nowÄ… poczte (uxer@op.pl) i tamtej starej jush nie sprawdzam nawet ... ale zassalem sobie mapke po testowalem sobie sam niestety ;/ no ale szczeze mowiÄ…c de_borg jest bardzo fajnom mapko i jestem ciekaf jak bedzie wyglodala koncowa wersja... pozdrawiam Pana co robil to mapke ;] yhyhy naprawde qool mapka jush nie moge sie doczekac jak bede na niej sobie pomykal na zakopcu ;] sorx jeszcze raz ze mnie nie bylo ;(((
 
  Gandalf Szary

2003-03-09 15:43:23


lolq tylko ja :P . Ty to chciales sobie dac spokuj. A po powrocie do openGL byl spokuj do zminy mapy i znowu wwcl nas wywalilo. Sux. Mapka spoko poza tym ze sie zablokowalem na samym poczatku przy bombsicie to nie mialem zadnych akcji z winda itp.
 
  tofif

2003-03-09 14:49:25


niwiem czy to normalne ale nie moglem wlezc na serwer przez te powalone wwcl i zmienilem w opcjach grafiki w cs na software zamiast open gla i wtedy wwcl przyjmowal ale na software nie dalo sie grac wogole bo wszystkie sciany lataly jak glupie i sie nakladaly na siebie
 
  Karbulot

2003-03-09 13:56:49


Niestety AHA nie moze napisac komentarza, bo nie moze sie zarejestrowac. Prosil mnie, abym umiecil jego maila w komentarzach:

*******************************************************

Dzieki za testowanie mapki, ja uwaznie sledzilem poczynania mojego brata jak z wami testowal i gral. Ja zrezygnowalem bo nie chcialem Wam nic pokazywac, chcialem zobaczyc jak szybko odkryjecie np to ze po rozbiciu krysztalu mozna sie troche podgazowac :) i musze powiedziec ze ukrytej broni nikt nie znalazl, co mnie cieszy :)

Sprawa overview
Dopiero po tym jak wyszedlem z gry zobaczylem ze jeden katalog w archiwum nazywa sie "overview" a powinien sie nazywac "overviews" wiec zeby ten widok dzialal nalezy albo zmienic nzwe, albo przekopiowac pliki z katalogu overview do overviews

Sprawa roslinek 3D
Karbi czy rzeczywiscie znaczaco one zwalniaja komputer czy tylko sie tego uczepiliscie, bo u mnie nie widac znaczacego zwolnienia komputera, tak samo Åšledz nie zauwazyl zwolnienia.Wiesz tam nie rozgrywa sie glowna wlka, to jest tylko miejsce startowo, wiec chyba nie musi tam byc zajebista szybkosc. Ja w zadnym miejscu na mapie nie przekroczylem liczby polygonow, jak sobie wlaczysz r_speeds to sie przekonasz ze wszedzie jest oki. Podczas testu wlaczylem net_graph i pokazywal mi predkosc oscylujaca kolo 72 klatek na sek. przy roslinkach bylo 40 ale tylko przez moment (zreszta nie jestem pewien czy to roslinki czy to woda tak zwalnia), tak ze ja nawet tego zwolnienia nie czulem.

Winda
Ja juz nie wiem dlaczego ona zabija, chyba przez lagi tak sie dzieje, bo ja podczas wielokrotnych testow na LANie nie zauwazylem zeby mnie zabijalo, nie zdazylo mi sie to ani razu.Dobrze ze byl ten test w necie bo to pokazalo ze jednak cos z ta winda jest. Postaram sie to rozwiazac, a jak juz sie zdenerwuje to ja wywale a zamiast nich dam teleporty.

Zablokowanie
Widzialem ze na tym niebieskim bombsicie pare razy sie ktos zablokowal przy tym podescie, poprawie to, wstawie tam jakies kraty, czy cos zeby tam player nie wpadal.

Fabula
Nie wiem czy ktos przeczytal fabule przed gra, wiec jesli nie to prosze to uczunic i mi przekazac czy taka fabula jest oki, czy moze cos jeszcze dopisac. A swoja droga to moze ktos by to przetlumaczyl na angielski, bo na az tak dobrze nie wladam tym jezykiem.

Podsumowanie
Jezeli macie jeszcze jakies uwagi to mi je przekazujcie.Dozo na mapie juz nie mozna zmienic bo jest na granicy dozwolonych blokow, ale drobne poprawki mozna jeszcze robic.

Karbi jesli mozesz to umiesc te fragmenty listu w komentarzach do testu,bo ja nie moge komentowac, a chcialbym zeby te informacje dotarly do tych ludzi co testowali, zeby przekazali mi jakies uwagi, jesli takie beda. No i oczywiscie mam nadzieje ze zrobisz jakas tekturke na panel do otwierania drzwi :)
 
  Sledz98

2003-03-09 10:57:30


I stwierdzam, ze ta mapka bedzie swiatowym hiciorem :)
 
  VERNOM

2003-03-09 10:45:58


mialem mecz
 
  KILIK

2003-03-09 10:37:23


Ja zapomnialem rzeczywiscie dopero jak zobaczlem u Holego opis na GG to sobie przypomnialem i looknolem w maila (myslalem ze znowu bedzie na GG ale maila sprawdzilem) patrze ze test o 19 ... to bylo kolo 21 ... no to zaczynam sciagac ... sciaga sie do polowy i koniec ... no to jeszzcze raz znowu to samo dopiero za 3 razem sie sciagnela mapka. Mnie sie wydawalo ze test bedzie o 22 i ze spoko zdaze czy cos ... Pozniej po sciagnieciu mapy wlazlem patrze jest paru BORGow i jacys spoza ... Karbi na serwie jest ale ani nic nie gada ani nic nie pisze ... Serwer bez passa ...
 
  monika

2003-03-09 10:15:17


Ja tam z wrocka ze zjazdu wrocilem dopiero po 20 ... ale pierwsze co glodny i wymeczony zainstalowalem mapke ... i troszku pogralem ... jeszcze sie niewypowiadalem na temat mapki, wiec zrobie to teraz: mapka fajna, pomysl z aztecem czad na maxa, jednak chodzenie mi sie cos niepodoba - niewiem od czego to zalezy ale jest jakies nienaturalne ... chodzac mam takie wrazenie jakby postac przesuwała sie tak dziwnie do przodu (jakby ja zabardzo wciagalo) lub sie slizgala ... niewiem jak to opisac ale jakos tak jest
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^