Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2002
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8034 dni
 
 
Finał mapki de_borg
Friday, 21 March 2003 - 03:40
Karbulot

Czekaliśmy, czekaliśmy i się doczekaliśmy. Finalna wersja mapki de_borg została w końcu skompilowana. Adres do linku znajdziecie na boardzie dyskusyjnym, w dziale "Ogólne sprawy wewnętrzne". Jak na razie przez weekend będą trwały intensywne testy mapki z udziałem zainteresowanych członków Kolektywu. Jeśli nie będzie żadnych większych błędów, w poniedziałek news o mapce zostanie rozesłany na serwisy CS-a (polskie i zagraniczne). Mapka ma już finalną nazwę de_borg, żeby uniknąć kolejnych zmian jeśli okaże się bez bugów. Chciałem gorąco podziękować AHA za zrobienie tego wspaniałego dzieła z którego możemy być dumni. Jutro mapka zostanie zainstalowana na Hub 5 i przy wlączonym haśle będziemy ją testować do bólu. Hasło rownież zostanie później podane na boardzie w tym samym topiku.

 
 
  Karbulot

2003-03-21 12:52:43


Ja to widze tak. testowalismy mapke wiele godzin. Byly dwa testy. Po pierwszym znalezlismy jakies bugi, wiec o nich napisalismy. W drugiej wersji juz ich nie bylo, ale wyszedl problem windy i gdzie niegdzie oswietlenia. Wszystko zostalo poprawione. A poniewaz stare rzeczy nie byly ruszane, to sie nic nowego nie pojawilo. Nie ma faktycznie sensu testowac i testowac w kolko do upadlego, bo to nic nie da. A drobne ewentualne niedociagniecia nie wplywaja na grywalnosc mapy i z pewnoscia nie sa takie razace jak wskakiwanie do okienka przez podloge na italy czy na dach na assaulcie. Na wielu mapach mozna strzelac przez sciany. I co z tego? Mapy sa grane i sa grywalne. Bledy w grach beda zawsze, ale powiem wam, ze bylbym bardziej sklonny twierdzic ze wiele z nich jest spowodowana bledami w engine (przenikanie w teksturach). Bo pelnego beta testu nie da sie zrobic. Trzeba by sprawdzac kazdy milimetr i testowac, cy jak strzele w ten pixel pod kamieniem siodmym w podlodze w 245 rzedzie od roslinki, to spadnie mi zyrandol w domu. Mapa jest grywalna i to jest najwazniejsze. Drobne byki nie maja na nic wplywu. Bo albo sie gra na mapie albo lazi po katach i szuka do czego by sie tu przyczepic.
 
  Karbulot

2003-03-21 12:45:23


AHA nie jest Bogiem. On jest Borgiem :). A jesli chodzi o info, to AHA juz sie do ciebie odzywam na GG. Trza sklepac info i obmyslec jak napisac.
 
  Aboss

2003-03-21 12:22:16


Czas dac newsa na cs.pl :))))
 
  Brunon

2003-03-21 11:52:38


tylko, ze nie bede mogl z wami testowac ta mapke....Bardzo bym chcial, ale jade do domu na weekend...AHA jestes Bogiem, gratuluje Ci ukonczenia tego dzieła, Karbi Tobie tez gratuluje...Jestescie rox..
 
  AHA

2003-03-21 11:47:25


Ja myślę że info można dać prędzej wkońcu weekend to najlepszy okres na danie takiego info bo większość ludzi siedzi w sieci :) A archiwum już przepakowuje, więc będzie oki.
 
  xan.pl

2003-03-21 11:45:23


Bryknalem sie po mapce , ktora ma pare poprawek :) ( fajna opcja zamiast windy ;) . Oswietlenie jest idealne , na poczatku wszyscy mowili ze bedzie ciemno :), a okazalo sie ze jest bardzo dobrze oswietlone i super wyrazne . POzatym Karbi ,nie znalazlem zadnych Bugow .
 
  Rymek

2003-03-21 11:24:55


Karbi to perfekcjonista :) A co do mapki to mapka r0x - we wczesnych godzinach porannych (okolo 11:30 hyhyhyhyhy) dokonalem wnikliwego testu no i mapka r0x :) Znalazlem ukrytego kalacha :P
 
  Karbulot

2003-03-21 03:58:33


Trzeba bedzie przepakowac plik ZIP. Bo AHA spakowal folder de_borg do zipa. A powinny byc spakowane podfoldery, ze jako obiekt docelowy podaje sie od razu katalog cstrike. Tak jak jest teraz powoduje, ze pliki trzeba przenosic recznie.
 
  Karbulot

2003-03-21 03:51:56


Zreszta wydaje mi sie ze bedzie mozna przyspieszyc info. Wszelkie wczesniejsze bugi zostaly poprawione, nowe nie powstaly same z siebie, a drobniutkie niedociagniecia w stylu zaklinowania sie gdzies... To pryszcz. Nie znajdzie sie mapki w 100% perfekt, to jest niemozliwe.
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^