|   
 | 
  | 
  
 
|   | 
 
 Czekaliśmy, czekaliśmy i się doczekaliśmy. Finalna wersja mapki de_borg została w końcu skompilowana. Adres do linku znajdziecie na boardzie dyskusyjnym, w dziale "Ogólne sprawy wewnętrzne". Jak na razie przez weekend będą trwały intensywne testy mapki z udziałem zainteresowanych członków Kolektywu. Jeśli nie będzie żadnych większych błędów, w poniedziałek news o mapce zostanie rozesłany na serwisy CS-a (polskie i zagraniczne). Mapka ma już finalną nazwę de_borg, żeby uniknąć kolejnych zmian jeśli okaże się bez bugów. Chciałem gorąco podziękować AHA za zrobienie tego wspaniałego dzieła z którego możemy być dumni. Jutro mapka zostanie zainstalowana na Hub 5 i przy wlączonym haśle będziemy ją testować do bólu. Hasło rownież zostanie później podane na boardzie w tym samym topiku. |  
 
	 
 | 
  | 
 
 
 
  | 
 
 
|   | 
 
  | 
 
|   | 
Karbulot
   2003-03-21 12:52:43
  
  Ja to widze tak. testowalismy mapke wiele godzin. Byly dwa testy. Po pierwszym znalezlismy jakies bugi, wiec o nich napisalismy. W drugiej wersji juz ich nie bylo, ale wyszedl problem windy i gdzie niegdzie oswietlenia. Wszystko zostalo poprawione. A poniewaz stare rzeczy nie byly ruszane, to sie nic nowego nie pojawilo. Nie ma faktycznie sensu testowac i testowac w kolko do upadlego, bo to nic nie da. A drobne ewentualne niedociagniecia nie wplywaja na grywalnosc mapy i z pewnoscia nie sa takie razace jak wskakiwanie do okienka przez podloge na italy czy na dach na assaulcie. Na wielu mapach mozna strzelac przez sciany. I co z tego? Mapy sa grane i sa grywalne. Bledy w grach beda zawsze, ale powiem wam, ze bylbym bardziej sklonny twierdzic ze wiele z nich jest spowodowana bledami w engine (przenikanie w teksturach). Bo pelnego beta testu nie da sie zrobic. Trzeba by sprawdzac kazdy milimetr i testowac, cy jak strzele w ten pixel pod kamieniem siodmym w podlodze w 245 rzedzie od roslinki, to spadnie mi zyrandol w domu. Mapa jest grywalna i to jest najwazniejsze. Drobne byki nie maja na nic wplywu. Bo albo sie gra na mapie albo lazi po katach i szuka do czego by sie tu przyczepic. | 
  | 
 
 
 | 
 
  | 
 
 
 
  | 
 
|   | 
Karbulot
   2003-03-21 12:45:23
  
  AHA nie jest Bogiem. On jest Borgiem :). A jesli chodzi o info, to AHA juz sie do ciebie odzywam na GG. Trza sklepac info i obmyslec jak napisac.  | 
  | 
 
 
 | 
 
  | 
 
 
 
  | 
 
|   | 
Aboss
   2003-03-21 12:22:16
  
  Czas dac newsa na cs.pl :)))) | 
  | 
 
 
 | 
 
  | 
 
 
 
  | 
 
|   | 
Brunon
   2003-03-21 11:52:38
  
  tylko, ze nie bede mogl z wami testowac ta mapke....Bardzo bym chcial, ale jade do domu na weekend...AHA jestes Bogiem, gratuluje Ci ukonczenia tego dzieła, Karbi Tobie tez gratuluje...Jestescie rox.. | 
  | 
 
 
 | 
 
  | 
 
 
 
  | 
 
|   | 
AHA
   2003-03-21 11:47:25
  
  Ja myślę że info można dać prędzej wkońcu weekend to najlepszy okres na danie takiego info bo większość ludzi siedzi w sieci :) A archiwum już przepakowuje, więc będzie oki. | 
  | 
 
 
 | 
 
  | 
 
 
 
  | 
 
|   | 
xan.pl
   2003-03-21 11:45:23
  
  Bryknalem sie po mapce  , ktora  ma pare poprawek :) (  fajna opcja zamiast windy ;) .  Oswietlenie jest idealne , na poczatku wszyscy mowili ze bedzie ciemno :), a okazalo sie ze jest  bardzo dobrze  oswietlone  i super wyrazne . 
POzatym Karbi ,nie znalazlem  zadnych Bugow .  | 
  | 
 
 
 | 
 
  | 
 
 
 
  | 
 
|   | 
Rymek
   2003-03-21 11:24:55
  
  Karbi to perfekcjonista :)
A co do mapki to mapka r0x - we wczesnych godzinach porannych (okolo 11:30 hyhyhyhyhy) dokonalem wnikliwego testu no i mapka r0x :)
Znalazlem ukrytego kalacha :P | 
  | 
 
 
 | 
 
  | 
 
 
 
  | 
 
|   | 
Karbulot
   2003-03-21 03:58:33
  
  Trzeba bedzie przepakowac plik ZIP. Bo AHA spakowal folder de_borg do zipa. A powinny byc spakowane podfoldery, ze jako obiekt docelowy podaje sie od razu katalog cstrike. Tak jak jest teraz powoduje, ze pliki trzeba przenosic recznie. | 
  | 
 
 
 | 
 
  | 
 
 
 
  | 
 
|   | 
Karbulot
   2003-03-21 03:51:56
  
  Zreszta wydaje mi sie ze bedzie mozna przyspieszyc info. Wszelkie wczesniejsze bugi zostaly poprawione, nowe nie powstaly same z siebie, a drobniutkie niedociagniecia w stylu zaklinowania sie gdzies... To pryszcz. Nie znajdzie sie mapki w 100% perfekt, to jest niemozliwe. | 
  | 
 
 
 | 
 
  | 
 
 
  |  
  |  
 
  | 
 
 
 | 
 
 
 | 
 
 
  
 |