Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2002
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8033 dni
 
 
Mapa de_borg jest obowiÄ…zkowa
Tuesday, 1 April 2003 - 13:18
Karbulot

Chciałbym wszystkim przypomnieć, że mapka de_borg jest OBOWIĄZKOWA dla wszystkich graczy na naszych serwerach. Wszystkich, to znaczy wszystkich, nie tylko BORG-ów. Wczoraj na Hub 1 SnipeR dał wota na jakąś mapę, po wocie okazało się że kolejna będzie mapa sprzed godziny. W porozumieniu z nim dałem wota na de_borg, aby przyzwyczaić graczy do tej mapki. Wot wprawdzie nie przeszedł, zatem zmieniłem mapę ręcznie. Zmieniłem, ponieważ większość chciała grać de_borg, zaś przeciwnicy to osoby z klanu EBOM i jeszcze jakiś dwóch przeciwników.

Drodzy przyjaciele. Piszę do was wszystkich, nie tylko do graczy z BORG ale do wszystkich graczy na naszych serwerach. Nie po to AHA się męczył z naszą mapką, żeby spoczęła w serwerowym lamusie jako ciekawostka. Nie interesuje mnie też czy się mapka tam komuś nie podoba. BORG-om się podoba, a ponieważ Huby są serwerami Przymierza, nie zamierzam ulegać prośbom gości na serwerach i omijać tę mapkę. Mnie też się wiele mapek nie podoba, ale gram wszystkie. Proszę aby wszyscy sobie wzięli do serca mojego newsa i raczyli łaskawie ściągnąć mapkę ze stron a nie z serwera. Mapka waży bardzo dużo i większość po prostu nie zdąży jej zassać z serwera w czsie limitu mapowego. Proszę także powiadomić waszych przyjaciół nie czytających naszej strony o mapie, bo Bóg mi świadkiem nie ulegnę żadnym naciskom. Holy, jeśli mógłbyś to dodaj mapę do mapcykla, aby była grana normalnie a nie poprzez woty czy ręczne zmiany.

 
 
  [EBOM] KALLER

2003-04-06 17:11:47


memral w sumie to mash racje pefnie ze za 4 miechy ebdziesh mail te 16 lat ale wtedy to za dupy czas sie brac a nie rozmyslalnie... za 4 miechy to jush na pewno nie zrozumiesz o co chodzi bo ci hormony do dupy uderza :)
 
  [EBOM] Nermal ] I [

2003-04-06 13:29:07


noooooooooooooo . Nareszcie pojałem o co w tym chodzi - [ metoda flaszkowego spajania przyjazni serwerowych ] , moze jak bede miau 16 lat [ za jakieś 4 miechy ] to zlozumie to plose sanownego pane kalera
 
  [EBOM] KALLER

2003-04-06 13:20:34


karbi ja tesh z topa lupie grac a nermal sie wrabal miedzy woodke a zakaske :) Nie wie o co leci a btw jestesmy banda mulowatych cziterow, wypraszam sopie zeby to dementowac ;d no a czity mamy gramy nogami noooo ja nawet nosem probowalem szyc ale nie wyszlo :) Nermal my sopie tak dogryzamy caly czas jak bedziesz mial 16 lat zrozumiesz ;d
 
  Karbulot

2003-04-06 10:52:11


Zawsze sie z wami witam i lubie grac. Ewendualne texty w stylu "KALLER wylacz te czity", czy "Sand pajacu, jakie masz OGC?", sa na porzadku dziennym i wszyscy wiedza, ze sa pisane zartami. Jesli ktos ich nie kuma, znaczy malo grywa z nami. Poza tym jakos nie moge sie doczytac w tym newsie ani komentarzach zadnych podkontekstow odnosnie tego, ze EBOM to muly czy cziterzy. Jest troche sarkazmu, ale to wszystko. Zreszta ja nigdy nie twierdzilem ze EBOM to muly czy cziterzy. Ja nie DoDo ktory szuka czitow u kazdego, kto gra lepiej od niego :).
 
  sadzik

2003-04-04 22:01:07


ani nie slyszalem, ani nie widzialem, ani nie czytalem zeby kiedykolwiek Karbi sie tak o EBOMie wyrazal, Nermal
 
  [EBOM] Nermal ] I [

2003-04-04 16:34:48


Jak pa3e na to wszystko to wydaje mi sie że uszczęśliwianie ludzi na siłę - [ mapą de_borg ] może skończyć się różnie . BTW karbulot , czemu zawsze przez Ciebie EBOM postrzegany jest jako banda cheaterów , mułów , itp ?? ?? ??
 
  drv

2003-04-03 15:11:48


tam de_borg bedzie all the time... az mi sie znudzi :P [szkoda jedynie, ze lagi mi sie juz znudzily]
 
  koOmbinerQa

2003-04-03 10:33:51


Widać nie wszyscy grają "for fun". A co do szkolenie to na de_borg doskonale można sobie poćwiczyć tylko trzeba umieć :D i chcieć. Widać iż niektórych nie przekona się do niestadartowych mapek zresztą i może lepiej, przynajmniej tacy kolesie wyjdą z serwa i będzie można popykać w borga z ludźmi kochającymi tę mapkę :D Mapki niestandartowe rox dusty i azteki sux :)
 
  sadzik

2003-04-02 22:53:08


to byl sarkazm w odpowiedzi na sarkazm.. :P
nie odpowiadam tak na powazne posty :P

Peace
 
  [EBOM] KALLER

2003-04-02 21:28:07


koOmbinerQa - co do twojego txtu ze gram jak graja gdzie indziej to najwyrazniej nie zrozumiales o co mi chodzi... wiec kto tu zamiast musku ma siano nie powiem... KARBI - karbi nie zrozum mnie zle to tyklo po 1sze ironia. po 2gie sprawa sie ma tak ze przez 2 osoby vote nie moze nie przejsc a jesli oddziałujemy w jakikolwiek sposob na innych graczy nie nasza wina 3cia sprawa ze moze masz racje ale gram dla jaj nie staram sie wiec na pewno mi sie nie chce uczyc nowych map.. SADZIU - co do akcji ze to sarkazm byl... a myslisz ze co moj txt byl na powaznie tak?moj komentarz to tesh nie jest ironia na sile tylko polemika do sandmana :) dla mnie ufoludek moze grac czegokolowiek wisi mi to :) wlasnie obecnosc policjantow wsrod kupy kurzu da sie latwo wyjasnic: sa to palistynscy komandosi przebranic za policjantow w celu zajazdu na zydow w izraelu... po co terro wysadzaja paczki? jak to po co to sa ludzie z greenpeace i chca zniszczy bron (ktora znajduje sie w paczkach) przeznaczona do odstrzalu ( i nie tylko) cudownych zydowskich stworzen ;d REASUMUJAC chlopaki to wasz serv klanowy. ja tu tylko wystepuje goscinnie dzieki uprzejmosci pana Snipera i tyle. grajcie co chcecie ja podczas gry na de_boprg moge zmieniac serv... podszkole sie troche wpadajac znuf na herrlika Pozdrawiam all
 
  xan.pl

2003-04-02 18:09:52


Po pierwsze komu nie pokazuje mapki to mowi ze jest extra ( bo jest :) . ) Tyle ze jak przyjdzie do gry to zaraz wymowki ze za duza , ze nie wie gdzie Bs i tak dalej . A jak ktos pozna mapke zna wszystkie korytarze to zaczyna sie gra ( a prawda jest taka ze de_borg nie jest taki duzy ) . Zobaczcie jak malo nowych map pojawilo sie w csie na stale od dwoch lat , co wlaczysz nowa mape volarke czy jakas inna , to sie odzywa lama co niezna mapy i wyje zeby zmienic . A wystarczy sie mapki nauczyc i sie zaczyna inna gra . Ile mozna grac Italke albo dusta 2 ??? te mapy maja wedlug mnie , duza gorsza grywalnosc niz de_borg .
 
  Karbulot

2003-04-02 18:00:04


Grasz mape ktora ci sie podoba czy mape ktora jest popularna? Bo to mi przypomina damska mode, niewazne czy to mi sie podoba czy nie, grunt ze jest modne wiec i ja to musze nosic. I nie gadaj glupot ze serwer opustoszal przez mapke, bo gralismy na niej uczciwie do konca w 14 osob, tylko ze po mapce poszlismy grac sparring z klanem SORT. Bzdura tez jest ze 75% glosowalo na nie, bo bylo poprcie wiekszosci. Zabraklo jednego glosu aby wot przeszedl. A poniewaz wszesniej ebomiaki krzyczeli "nie dawaj wota na te mape" wiec wiem ze wot nie przeszedl przez was. Moze i bym wzial to pod uwage, ale doskonale mi sa znane wasze poglady, co druga mapka sie wam nie podoba, gralibyscie tylko oklepane mapy. Wedlug mnie oklepane mapy graja tylko ludzie ktorzy nic innego nie umieja grac. nauczyli sie taktyk na trzech mapach i sa debesciaki, ale nowa i nieznana mapa to juz dla nich wyzwanie, boja sie jej. Nie chca aby inni zobaczyli jak na takiej mapie lamia. A BORGi lubia grac w rozne niestandardowe mapy, niejedna nocke spedzilismy na rozmaitych hubach grajac w takie mapy, jakich nawet nie znasz ze slyszenia.
 
  koOmbinerQa

2003-04-02 16:46:40


[EBOM] KALLER napisał "AHA doceniam twoj wysilek ale wg mnie mapa ci po prostu nie wyszla, doceniam tez wysilek pana pompona ze chce ja reklamowac. karbi skoo mapka jest taka ql moze daj ja na inne fajne servery. Ja ci obiecuje ze jak zobacze ja na herrfliku albo na CGL`u to bede gral tylko w ufoludka z glockiem!!" no sam kurna widziś jeśli będzie na innych to będziesz grał, nie no ludzie skąd wy qrfa się wzieliście ? jak coś jest popularne to wtedy ok moge grać, nie no ja pier... ale macie malutki móżdzek. Koniec bo się z lekka wkurzyłem :)
 
  koOmbinerQa

2003-04-02 16:42:00


Najprostszym sposobem zareklamowania mapki i jednocześnie przyzwyczajenie ludzi do niej to wrzucenie jej do mapcykla (jeśli jeszcze jej nie ma). Ja tam zawsze będe czekał na borga z utęsknieniem nawet jeśli miałbym grać z kilkoma osobami na serwie :)
 
  sadzik

2003-04-02 16:39:55


a tak wogole to znow mi glupie znaczki html'a nie zadzialaly :(
a czemu spytacie?? bo zle wpisalem :|

aa.. jeszcze co do tego ze serwer opustoszal.. kiedys tak bylo jak sie wlaczalo vegas, volare czy beersel.. teraz ludzie graja.. przyjdzie w koncu i czas na de_borg, szczegolnie jak zacznie byc czesciej grana
 
  sadzik

2003-04-02 16:35:35


nie zrozumiales idei mojego komentarza, Kaller :P to byl sarkazm :> co do twojego komentarza drugiego to nie ironizuj na sile - moze sie wam mapka niepodobac, zaden problem.. ale na tej samej zasadzie jak mi np. de_manilla - wcale sie nie czuje jakbym gral w indonezji, ba.. ulice zupelnie nie przypominaja indonezji, tak samo na havanie - daleko jej do kuby.. albo de_dust2 czy de_dust.. skad "policjanci" jak ich to ladnie nazwales, wsrod kupy kurzu? i co to za zjebane korytarze na pustyni?? i po co wogole terro podkladaja bombe zeby skrzynki wysadzic?? masz do tego jakas teorie?? mi sie de_borg zajebiscie podoba.. ale dyskusje na temat gustow sie koncza wlasnie tak jak ta :P
 
  [EBOM] KALLER

2003-04-02 15:53:08


sadzik masz racje. sand bedzie sie zasadzal na respie potem pojdzie sie sadzic gdzie indziej... tylko co to da? ubije policjanta w statku kosmicznym a terrorysci beda chcieli podlozyc kloca zeby policjanci dalej nie polecieli statkiem kosmicznym?? widziales ty kiedy policjanta w ufo? generalnie to policjanci to druzyna pierscienia a terro walczy aby sauron opanowal UFO!!! lol mam 2ga wersje policjanci to grupa zwolennikow elvisa ktorzy wierza ze byl kosmita i chca go znalezc na jego planecie, terro natomiast wola barbare streisand i nie chca by elvis wrocil a btw elvis zyje!!! ray charles go widzial ;d
 
  [EBOM] KALLER

2003-04-02 15:46:52


proponuje zrobic jeszcze mape de_swistak. Akcja bedzie sie toczyc w gandziowym borze a ludzie beda biegac miedzy drzewami. tylko 1 kwestia troche dziwnie czulbym sie jako borsuk z glockiem. Karbi co ty mowisze ze mapa nie ma 100% poparcia? sprawa jest inna dales vota a 75% ludzi powiedzialo nie po czym ja recznie zmieniles. Dodam ze po twojej fachowej akcji asymilacyjnej server borg opustoszal do rana (byla godzina 12ta). AHA doceniam twoj wysilek ale wg mnie mapa ci po prostu nie wyszla, doceniam tez wysilek pana pompona ze chce ja reklamowac. karbi skoo mapka jest taka ql moze daj ja na inne fajne servery. Ja ci obiecuje ze jak zobacze ja na herrfliku albo na CGL`u to bede gral tylko w ufoludka z glockiem!!
 
  sadzik

2003-04-02 14:31:19


kamp S4nd na respie terro, poczujesz sie jakbys w azteca gral :D
 
  koOmbinerQa

2003-04-02 14:22:44


na mapce naprawdę gra się czadowo, całkowicie inny klimat niż te wszystkie dusty i azteki :) dla mnie super. Xan zgadzam się z Tobą odnośnie dobrej zabawy na mapce :) kryształ rules hehee, czasami to aż się boje iść za kimś w strone kryształu - nigdy nie wiadomo czy go rozwali :) i zagazuje kolege.
 
  AHA

2003-04-02 12:30:49


Oczywiście każdy może a w zasadzie powinien mieć swoje zdanie nt. tej mapki. Na siłę się nikogo nie nawróci ale tak sobie pomysłałem że skoro glok dziwnie wygląda to może s4ndm4n powinieneś korzystać z innej broni ;-) a jest tego troche w csie :-D
 
  xan.pl

2003-04-02 11:18:33


Nie kazda mape trzeba grac na powaznie ganiajac za fragami , ta mapa ma byc fajna zabawa , a do tego wizytowka Borga , wiec mysle S4ndM4n z szacunku dla niektorych Borgow nie powinienes o tej mapce tak pisac ( jest wiele pokreconych mapek o innych klimatach ) . Pozatym kazdy moze miec wlasne zdanie i tyle ja to szanuje , tyle ze pewnie nawet tej mapki dobrze nie znasz, i jak bedziesz awal voty na nie to nie poznasz :) . BTW mozesz kampic z glockiem na respie, a my bedziemy udawac jebniete ufoludki z M4A1 w statku .
 
  Karbulot

2003-04-02 11:11:43


To nie jest mapa SF, tylko w realiach odkrycia UFO. Rownie dobrze moglbys napisac, ze ksiazka Wojna Swiatow jest glupia, bo ludzie zwyklymi pistoletami strzelali do Marsjan. No jak to jest? Film SF i zwykle pistolety? Ta mapa nie jest konwersja Star Trek w CS-a. To nie kolejny de_starwars, gdzie wszystko jest z SW, przeniesione tylko do engine HL-a (a dokladniej QII). Ta mapa opowiada o odkryciu rozbitego statku kosmicznego w dzungli amazonskiej i potyczkach Terrorystow z brygada specjalna o odkryte technologie. Realia i zalozenia ceesa zatem sa zachowane, troszeczke zmienilo sie usytuowanie. Trudno aby terrorysci naparzali sie z laserow. A ze to jest statek BORG... Temat rownie dobry jak inny i przede wszystkim nietypowy. To nie kolejny i oklepany kawalek pustyni czy fragment miasta, mapka nowoczesna, nietypowa i raczej niespotykana.
 
  [EBOM] S4ndM4n

2003-04-02 10:46:32


nei czytalem fabuly, i nie chodzi o to ze nie da sie tego wytlumaczyc co robie z glokiem w statq kosmicznym, bo mozna to wytlumaczyc na 100 sposobow, chodzi o to ze JESTEM Z GLOKIEM W STATQ KOSMICZNYM ! pozatym doceniam inicjatywe robienia wlasnej mapki. uwazam ze AHA wlozyles w to duzo czasu i wysilq. szanuje to i oby wiecej takich ludzi jak ty. nie mowie ze ta mapa jest zla... DLA MNIE poprostu malo realna i przez to dziwnie mi sie na niej gra...
 
  AHA

2003-04-01 21:29:59


Jak szkoda ze S4ndM4n nie przeczytal fabuly do mapki, wtedy moze by nie pisal ze glock dziwnie wyglada, no coz, niektorzy tylko strzelaja i nic wiecej
 
  Karbulot

2003-04-01 20:38:57


Po zmianie wszyscy siedzieli na specach i zasysali mape. Czesc sie znudzila i poszla, jeden moze wytrzymal, ale po sciagnieciu i wejsiu tez zaraz sobie poszedl. A jesli komus mapka sie nie podoba, to trudno... Mnie sie nie podoba dust, ale jak jest dust to nie uciekam z serwera. Projekt wlasnej mapki istnial od dawna, wiele osob wlozylo w to wysilek i nie zamierzam teraz wysofyfac sie ze wzgledu ze mapa nie ma stuprocentowego poparcia.
 
  [EBOM] S4ndM4n

2003-04-01 19:08:26


karbi a co ty sie EBOM przejmujesz? nie bylo mnie wtedy ale tez bym byl przeciwko :P ja na de_borg czuje sie jak pierdolniety ufoludek. a to dlaczego ? a widzial ktos kiedys ufoludka z glokiem ? doceniam to ze AHA zrobil ta mapke, tylko klimat statq kosmicznego i gloczek w rece troszke psuje zabawe :P jak sciagne sobie modele broni z Alien vs Predator to bede blagal o ta mape, do tego czasu srednio mi sie podoba pomysl grania jej. aaaaa tak po nas jedziesz ale caly EBOM mial ta mape a BORGi slabo ;PPP
 
  xan.pl

2003-04-01 18:32:28


Mapka ma byc grana :) i juz .
 
  koOmbinerQa

2003-04-01 14:54:19


Wrzucać mapke do mapcykla ale już :) de_borg rox, ci co nie mają sux. Mapke pobierajcie ze strony www.ntech.4me.pl.
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^