Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Wesołych Świąt
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesicy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2002
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju 6045 dni
 
 
BORG- Elite
Tuesday, 10 September 2002 - 19:22
VERNOM

W związku z tym iz została wybrana reprezentacja BORG ogłaszam że w piątek o 18 30 odbędzie sie 1 trening BORG Elite - obecność obowiązkowa!!

 
 
  satos

2002-09-16 14:43:26


napiszcie cos nie chce miec ostatniego posta pod newsem :(( plzzzz buahaha ;)
 
  satos

2002-09-14 13:01:25


true true true ;-)
 
  sadzik

2002-09-14 12:55:03


Hm.. teraz to mi sie nasunelo pytanie kto tu jest zakrecony jak stado sloikow, i czy to naprawde ja? :)))
 
  satos

2002-09-13 17:41:16


dwa pytanka sadzik :) 1) z czym ja sie kryje 2) z czym ty sie nie kryjesz PS czym to sie rozni i wnioski moze jakies. Odpisze jak tylko przeczytam, czyli za jakies 15 minut :P
 
  Karbulot

2002-09-13 08:17:59


Niedawno wielu z was sie zaczelo ze mnie podsmiewac za te awanse na superdrony. Ze niby KILL i Mephisto. A niby dlaczego nie? Moze nie sa super graczami, ale zwazcie czym jest Przymierze. To kupa przyjaciol ktorzy chca razem grac a nie zbieranina "debeściaków". Mnie nie interesuje, ze jakis pan XXX potrafi wypic 30 piw i byc trzezwy. Ale jesli zechce wypic te piwa ze mna, to mnie zainteresuje. Podobnie jest tutaj. My sie mamy czuc dobrze mniedzy soba. A co do tego, ze wielu z nas gra slabo... Na to wlasnie powstala Elita. Aby chronic dobre imie BORG. I co z tego ze wedlug was KILL i Mephisto to lamki. Oni grali na wszystkich trzech wewnetrznych sparringach. I grac beda na czwartym. I wiecie co wam powiem? Lamki nie lamki, ale ja osobiscie wyzej ich cenie niz tych wszystkich "debeściaków - wymiataczy", co wielce w gebie silni a na serwer przychodza od swieta. Nie wspomne juz o tym, ze nie grali w zadnym sparringu. Jak to sie mowi "do dupy z takimi przyjaciolmi".
 
  Karbulot

2002-09-13 08:11:33


Jesli chodzi o debili. Nie mozna wywalic ludzi za to, ze olewaja czytanie strony. Jesli olewaja to sami sobie robia krzywde. Bo ja nie zamierzam dwadziescia razy powtarzac tego samego dwudziestu osobom. Nie czytaja ich sprawa, niech sobie tkwia w niewiedzy. Na sparring by bylo wiecej chetnych. Ostatnio na Zakopcu pisalem tsayem, ze juz nie ma miejs na sparring. Wiesz jak sie zagotowalo? Co najmniej szesciu BORGow pisalo tak: "Sparring? Jaki sparring? Ja tez chce grac". A ja mu na to "Teraz to sobie panie kolego mozesz trzepnac baranka, od trzech tygodni wisi news na stronie". Jesli zas chodzi o zadania, to po pierwsze, nie czytaja strony, po drugie nie przychodza na serwer, a po trzecie nie udzielaja sie w zyciu BORG. Po kiego wala sie do nas zatem zapisywali ze tak zapytam. I naprawde dziwi mnie mail, w ktorym ktos pisze "Karbi czemu w BORG sie nic nie dzieje". Ja zas na to, "A co sie ma dziac?". Wszystko sie dzieje. Co moge to organizuje, ale jak nie ma chetnych do wspolpracy to sie zniechecam. Ilez mozna prosic. Jak juz pisalem wczesniej, ja jestem kryty. Nikt mi nie moze zarzucic ze sie za przeproszeniem opierdalam. Ale ludzie... Ja jestem jeden. Chcecie wiecej rtozrywek, to mnie wspomozcie. Czy ja jestem pani przedszkolanka ktora organizuje dzieciom zabawy? A inne drony to co? Przyszly na gotowe i jeszcze narzekaja. A moze by tak ruszyli dupami i sami cos wymysleli. A ze moje odzewy i organizowanie roznych spraw spotykaja sie z niska frekwencja to juz nie moja wina. Ja swoje odwalilem i jak mi ktos zarzuca ze sie nic nie dzieje, lub dzieje zgola malo, to sie mu smieje w oczy. Zreszta popatrzcie sami. Na sparring sie zglaszaja ledwo sklady a co? A nic. Na ponad setke BORGow to winno byc wiecej chetnych. Albo turniej. Dziasiaj czwarty dzien a nikt jeszcze nie rozegral ani jednego meczu. Zatem moze i ja zaczne to wszystko olewac co? Po kiego grzyba mam sie meczyc skoro z waszej strony nie ma inicjatywy.
 
  sadzik

2002-09-13 06:18:20


ja sie z tym przynajmniej nie kryje :)))
 
  satos

2002-09-12 20:41:16


i kto to mówi ??? :D
 
  QueeN

2002-09-12 19:28:46


A niedawno mi pajac pisał żebym do niego pisał tylko jak mam coś do napisania :P
 
  VERNOM

2002-09-12 19:13:09


czesem warto sie odezwac do kogos np do mnie potem narzekacie ze chcecie grac a ja np was nie mam w gg ani w mailach i nie moge zawiadomic
 
  Ciacho

2002-09-12 18:43:03


moze najpierw: - czytac strone - uczestniczyc w Przymierzu - sparringi - one nie sa tylko "dla stalych" sparringowcach. - bycie na serwerach.. to w sumie bylo tysiac piecset razy powtarzane.. poszukaj a znajdziesz.. milego szukania
 
  sadzik

2002-09-12 18:31:22


Ty to chyba nie masz juz co pisac, i piszesz zeby tylko pisac ;P
 
  satos

2002-09-12 17:38:45


1)bardzo sie ciesze z zainteresowania jakim cieszy sie mój post ;-). 2) Karbi skoro połowa BORG to debile, a to źle (chyba) to może out ? 3) faktem jestem ze strona jest słabo znana wśród borgów (zbyt słabo). Proponuje punkt regulaminu: obowiązkowe przeglądanie strony !!! ;-) 4) mam pytanie, które to drony nie wypełniają swoich zadań i jakich to zadań ??? 5) nie ma punktu 5 !!! :P narazie ..... :P PS moze później dopisze PS - teraz ide poczytać posty ciacha na cs.pl :) Pozdrawiam wszyskie dronki regularnie czytające forum :)
 
  Karbulot

2002-09-12 17:29:14


Wydaje mi sie, ze ja robie to co do mnie nalezy. VERNOM takze sie bardzoi stara. Holy odwala swoja robote nienagannie. Ciacho rzucil sie w wir swojej nowej pracy i nie mam zastrzezen. Dithor kieruje wszystkim. Wielu mu zarzuca, ze nic nie robi, ale to niepotrzebne. Wszyscy doskonale sie spisuja, zatem Dithor ma wolna reke. A jak cos tam mu nie pasi, nawija na GG. Wiele sporaw jest ustalanych na GG i wy o nich nbie wiecie, ale to nie zmienia stanu rzeczy, ze sa ustalane. Zatem prosze mi pokazac, ktora to czesc z "wyzszych wladz" nie zrobila co powinna i gdzie jest napisane co winna robic, bo Statut BORG jest wprawdzie napisany w 80 % ale na stronie go jeszcze nie ma. Ja bym raczej powiedzial, ze to zwykle drony nie wypelniaja swoich zadan. A nikt ich za raczki prowadzil nie bedzie. Poza tym odnosze wrazenie, ze polowa BORG to jakies debile. Mimo iz pisalem wielokrotnie, wielu nadal zawraca mi dupe na GG w sprawach wyraznie opisanych na stronie. Odnosze wrazenie, ze strone czyta moze 15 % populacji BORG, innym latwiej jest zapytac na GG. I pozniej sie dziwia, jak olewam ich maile czy zapytania na GG. Pewnie ze olewam. Ta strona nie jest bowiem dla picu, ale to nasze centrum informacyjne. Jesli komus "sie nie chce" czytac strony, to mi tym bardziej "sie nie chce" wyjasniac mu prostych spraw na priva, bo wszystko co dotyczy BORG jest na stronie.
 
  QueeN

2002-09-11 21:52:55


on tak zawsze, znaczy od pół roku non-stop:P
 
  satos

2002-09-11 18:14:46


ano nie moge bo użyłem czasu przyszłego ("... nie do kończ zrobi ..."), a pozatym użyłem słowa "... ja się mogę założyć ..." co oznacza, że dopiero się okaże czy mam racje :))
 
  VERNOM

2002-09-11 16:34:15


to wyjasnic satos??
 
  satos

2002-09-11 15:29:29


Otóż Karbi, ja sie mogę założyć że częśc "wyższych władz" przymierza nie do końca zrobi(-ła) co do nich należy...
 
  Karbulot

2002-09-11 08:58:44


Robcie sobie jaja panowie dalej. Robcie. Chcieliscie reprezentacje a teraz dowcipkujecie. Zobaczymy jak to bedzie. W kazdym razie my w Sztabie jestesmy czysci. Kazdy zrobil to, co do niego nalezy. A jak olejecie sprawe... Tylko zeby pozniej nie bylo jekow ze "w BORG sie nic nie dzieje". Verni, moja rada. Pusc te info na maile eliciarzom, bo z tego co wiem, polowa z nich nie czyta strony. To po pierwsze. A po drugie... Jak sie nie sprawdza, zamieni sie tych niesubordynowanych. Wrzuci sie slabszych, ale za to takich, na ktorych mozna liczyc zawsze. A jest takich paru.
 
  tofif

2002-09-10 23:08:54


tez bym chcial :(((
 
  Kinol

2002-09-10 22:42:59


Jaka bedzie murawa? Nie wiem jaki sprzet wziasc :D Bedize jakas ochrona bo to roznie bywa na tych meczach, i prosze o kibicow bo bez nich to sie slabo gra :D i sprawiedliwego sedziego a trenera nie chce bo temu to nigdy nic nie pasuje (zartuje trener) i w jakim obuwiu mozna grac i czy mozna zabijac czy gramy ferplay ?? LOL
 
  Ciacho

2002-09-10 22:40:35


na boisku numer 2 zwanym tez iB#1 ;>>
 
  Czort

2002-09-10 21:16:57


ehhhe czemu mnie nie wybrali eeeeeeeee ja tez chce grac !!!! -=Czort=- 4 Ever
 
  Kinol

2002-09-10 20:08:03


^Acrid lol, BONIEK przyjdzie i nam trening zrobi. Pewnie przyjde na 1 trening a pozniej to pewnie bedzie dalej taka bibka jak do tej pory :D btw dajcie znac wczesniej na którym boisku się to odbędzie.
 
  ^Acrid

2002-09-10 19:27:26


A kto jest coache'm ? ;) Hehe ;] Juz widze ten trening ;] - 2 Kolka w okol mapy i pozniej 150 przysiadow- ehehehe ;]
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^