|
|
|
|
|
W piątek (dzisiaj) o godzinie około 19.00-20.00 rozpocznie się trzeci zorganizowany test map na serwerze Hub CombatCube Deathmach. Pomysłodawcą testu jest MaTT. Od razu informuję, że test jest zamknięty, grają tylko zaproszeni mapmakerzy oraz ludzie współpracujący z serwisem mapek niestandardowych (recenzenci, newsmani itd). Gwoli informacji będziemy testowali deathmachowe mapki zrecenzowane przez matisse'a i AHA, oraz propozycje MaTTa i mieTKa zamieszczone na naszym boardzie dyskusyjnym. Dokładniej będą to następujące mapy:
dm_bloodypit | - rozmiar 0.20 MB | recenzja by AHA | wiocha_beta4 | - rozmiar 3.49 MB | brak danych o mapie | cs_wiocha |
- rozmiar 0.21 MB |
brak danych o mapie | de_zameczek1 | - rozmiar 1.73 MB | brak danych o mapie | virtuascoutz | - rozmiar 0.36 MB | recenzja by matisse | sp_predator | - rozmiar 1.84 MB | recenzja by matisse | sp_bronx | - rozmiar 2.52 MB | recenzja by matisse | fy_camp | - rozmiar 2.00 MB | recenzja by matisse | fy_core |
- rozmiar 0.48 MB |
brak danych o mapie |
W sumie dziewięć map. Test zapowiada się zatem długi ale ciekawy.
Oczywiście obecne mapki deathmachowe na serwerze oraz te, które wybierzemy z testu
wylÄ…dujÄ… w naszym deathmachowym mappacku. Mappack zostanie opublikowany w ten
weekend i będzie obowiązywał na serwerze CombatCube Deathmach. Dla ściślejszej
informacji, na CC będą w mapcycle tylko mapki z mappacka, zaś sam nie powinien
zbyt dużo ważyć, albowiem większość map jest stosunkowo małych. Myślę, że spokojnie
się zmieścimy w 20 megabajtach.
|
|
|
|
|
|
|
Karbulot
2003-11-11 05:11:24
Serwer sie zrestartowal jak wczytywal te mapke. Szkoda troche, mowi sie trudno. Niestety, ale mapka bedzie musiala poczekac do uaktualnienia mappacka, a to nastapi nie wczesniej niz w polowie grudnia. Najpierw trzeba ograc istniejacy mappack Prawdopodobnie w ten weekend sprobujemy rozruszac Hub iB pod tym katem, tak jak tofif opisywal w serwisie serwerow. Kolo srody puszcze szersze info na ten temat, zobaczymy czy znajda sie chetni do grania. A poki co sciagajcie ten mappack, on jest obowiazkowy. |
|
|
|
|
|
cOOkie MonsteR
2003-11-07 19:07:20
Mam złą wiadomość ale mapa fy_core zawiera błąd którego nie zauwazylem dlatego wyłączyłem dl mapy. Postaram sie to naprawić i jeśli Karbulot jeszcze bedzie chiał ze mną gadać :] to postaram się to naprawic do następnego playtestu. Naprawde wielkie sorry. |
|
|
|
|
|
Karbulot
2003-11-07 16:58:39
Z tego cio wiem, niektórzy będa już na serwerze o 19.00. Ja będę około 20.00 chyba, że wczesniej wstane. Jednak wlasciwy test zacznie sie o 20.00. Zatem kto chce byc wczesniej, jego sprawa, ale bedzie gral mapki ktore sa w mapcycle (z poprzedniego testu). Nawet jak sie zjawie wczesniej, test mapek rozpoczne zgodnie z ustalonym czasem, czyli o 20.000. |
|
|
|
|
|
Karbulot
2003-11-07 16:56:00
Ale na przyszłość proszę dawać linki przetestowane. Mam nadzieję, że mapki okażą się ciekawe. Wszystkie mapki z mappacka będą musiały być opisane, ale to później, jak wybierzemy już te które tam zamieścimy. Prawdopodobnie po teście mappack będzie zrobiony i wystawiony do ściągnięcia, zaś mapcycle uaktualnione o nowe mapki. Spodziewam się dziś sporej frekwencji, aż żal że jest tylko 6 slotów. |
|
|
|
|
|
cOOkie MonsteR
2003-11-07 16:33:36
Poprawiłem ten błąd dl już działa:
<li> http://mapping.desk.pl/page.php?id=24 |
|
|
|
|
|
cOOkie MonsteR
2003-11-07 16:30:59
OK sorki ale jakoś sam nie wiem jak dl nie działa mała pomyłka. JUż pracujemy nad tym a co do 14-tej to i tak by było bez szans bo od 15 jestem w domu dopiero. Może następnym razem :] |
|
|
|
|
|
Karbulot
2003-11-07 06:11:42
Jesli do 14 nie wplyna do mnie informacje skad sciagnac te mapki, ich test zostanie przesuniety. Do 14-tej tez przyjmuje ewentualne zgloszenia mapek do testow. Z gory jednak informuje, mapki musza byc deathmachowe i mam miec dzialajacy link do ich sciagniecia. Po godzinie 14-tej zamykam zgloszenia, spoznione mapki zakwalifikuja sie do nastepnego testu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|