Znany polski maper Quetzacotl rozpoczÄ…Å‚ pracÄ™ nad nowÄ… mapkÄ… o nazwie qu_evolved. A co ma do powiedzenia na jej temat sam autor?
Nowa mapa będzie o charakterze for fun, ale nie będzie to kolejny aim_map, czy iceworld. Mapka jest zainspirowana MMORPG'iem zatytułowanym Planetside (www.planetside.com).
Akcja tejże gry toczy się na jakiejś nieznanej planecie, na które to frakcje walczą między sobą przy użytku różnego rodzaju pojazdów, od zwykłych motorów po mechy.
W mojej mapie mam zamiar chociaż trochę przybliżyć klimat tej gry.
W końcowej wersji znajdziecie między innymi:
- dwie bazy główne w których to będziemy się zaopatrywać do walki i bronić się w nich, takimi systemami obronnymi jak:
- działa laserowe,
- wyrzutnie rakiet,
- beczkami wypełnionymi niebezpieczną substancją (bęzie się je zrzucać na wroga z góry)
Ponadto bazy bedą w pełni zmechanizowane, bramy do hangarów z pojazdami będą się otwierały odpowiednim przyciskiem, większość miejsc usytuowanych wyżej będzie dostępna dzięki windom, po za tym będzie jeszcze dużo innych tym podobnych mechanizmów.
Co do pojazdów jakie napotkamy w trakcie walki, narazie jest już gotowych 5, nie wiem jeszcze czy dodam więcej, jeśli tak to góra jeden.
A oto niektóre z nich:
Teraz przejdźmy do scenerii walki.
Wszystko zapewne działo się będzie w krętych acz dość szerokich korytarzach ( aby zachować odpowiednie wartości r_speeds ale jednocześnie zostawić miejsce do walki) w jakimś ciepłym kraju, gdyż sceny walki oglądać będa palmy i ciepłolubne krzewy. Jednak ten raj dla turystów zakłócać będą pousadzane gdzieniegdzie bunkry i wiele min czychających na piechotę, tylko piechotę, nie pojazdy.
To chyba tyle w kwesti samej rozgrywki, dodam jeszcze tylko, iż nie będzie stref kupowania a gracze będą zaczynać z nożami, wszelki asortyment do walki znajdzie się w przeznaczonych na to sektorach, w bazie czy w terenie.
Nad fabułą narazie nie myślałem, aha jeszcze tylko w sprawie dźwięku na mapie, zapewne towarzyszyć nam będą jakies odgłosy przyordy w tle jak i wojny, bo trzeba jakoś zakłócić ryk tych wszystkich pojazdów na mapie Myślałem też o jakiejś ścieżce dźwiękowej ale rozmyśliłem się gdyż po paru rundach staje się ona nudna.
To tyle, co na temat mapy ma do powiedzenia Quetzacotl. Muszę przyznać, że przygotował solidne i wyczerpujące info. Szkoda trochę, że nie mamy jeszcze żadnych screenów z mapki, jest ona bowiem we wczesnej fazie tworzenia. My ze swojej strony życzymy Quetzacotlowi ciekawych pomysłów i szybkiego skończenia mapy.
|