Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8033 dni
 
 
qu_evolved by Quetzacotl
Friday, 30 July 2004 - 11:46
Karbulot

Znany polski maper Quetzacotl rozpoczÄ…Å‚ pracÄ™ nad nowÄ… mapkÄ… o nazwie qu_evolved. A co ma do powiedzenia na jej temat sam autor?

Nowa mapa będzie o charakterze for fun, ale nie będzie to kolejny aim_map, czy iceworld. Mapka jest zainspirowana MMORPG'iem zatytułowanym Planetside (www.planetside.com). Akcja tejże gry toczy się na jakiejś nieznanej planecie, na które to frakcje walczą między sobą przy użytku różnego rodzaju pojazdów, od zwykłych motorów po mechy. W mojej mapie mam zamiar chociaż trochę przybliżyć klimat tej gry.
W końcowej wersji znajdziecie między innymi:
  • dwie bazy główne w których to bÄ™dziemy siÄ™ zaopatrywać do walki i bronić siÄ™ w nich, takimi systemami obronnymi jak:
  • dziaÅ‚a laserowe,
  • wyrzutnie rakiet,
  • beczkami wypeÅ‚nionymi niebezpiecznÄ… substancjÄ… (bÄ™zie siÄ™ je zrzucać na wroga z góry)
Ponadto bazy bedą w pełni zmechanizowane, bramy do hangarów z pojazdami będą się otwierały odpowiednim przyciskiem, większość miejsc usytuowanych wyżej będzie dostępna dzięki windom, po za tym będzie jeszcze dużo innych tym podobnych mechanizmów.

Co do pojazdów jakie napotkamy w trakcie walki, narazie jest już gotowych 5, nie wiem jeszcze czy dodam więcej, jeśli tak to góra jeden.
A oto niektóre z nich:


Teraz przejdźmy do scenerii walki.
Wszystko zapewne działo się będzie w krętych acz dość szerokich korytarzach ( aby zachować odpowiednie wartości r_speeds ale jednocześnie zostawić miejsce do walki) w jakimś ciepłym kraju, gdyż sceny walki oglądać będa palmy i ciepłolubne krzewy. Jednak ten raj dla turystów zakłócać będą pousadzane gdzieniegdzie bunkry i wiele min czychających na piechotę, tylko piechotę, nie pojazdy. To chyba tyle w kwesti samej rozgrywki, dodam jeszcze tylko, iż nie będzie stref kupowania a gracze będą zaczynać z nożami, wszelki asortyment do walki znajdzie się w przeznaczonych na to sektorach, w bazie czy w terenie. Nad fabułą narazie nie myślałem, aha jeszcze tylko w sprawie dźwięku na mapie, zapewne towarzyszyć nam będą jakies odgłosy przyordy w tle jak i wojny, bo trzeba jakoś zakłócić ryk tych wszystkich pojazdów na mapie Myślałem też o jakiejś ścieżce dźwiękowej ale rozmyśliłem się gdyż po paru rundach staje się ona nudna.


To tyle, co na temat mapy ma do powiedzenia Quetzacotl. Muszę przyznać, że przygotował solidne i wyczerpujące info. Szkoda trochę, że nie mamy jeszcze żadnych screenów z mapki, jest ona bowiem we wczesnej fazie tworzenia. My ze swojej strony życzymy Quetzacotlowi ciekawych pomysłów i szybkiego skończenia mapy.
 
 
  cOOkie MonsteR

2004-07-31 02:23:24


n/c :x
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^