Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8027 dni
 
 
Gabe Newell o kilku sekretach dotyczÄ…cych H-L 2
Saturday, 29 November 2003 - 22:16
Dragunov

Serwis DriverHeaven przeprowadził wywiad z Gabem Newell'em - szefem Valve Software, w którym zostały poruszone najróżniejsze kwestie dotyczące nadchodzącego hitu - Half-Life 2. Mimo, że rozmowa nie zawiera przełomowych, czy odkrywczych informacji, to warto się z nią zapoznać, aby dowiedzieć się więcej na temat systemu dźwiękowego H-L 2, czy współpracy Valve z firmami ATI i NVIDIA.

Oto najciekawsze informacje z wywiadu:

  • Gra nie bÄ™dzie posiadaÅ‚a kilku różnych dróg prowadzÄ…cych do jej zakoÅ„czenia, nie należy jej jednak traktować jako caÅ‚kowicie liniowej. NajwiÄ™kszy nacisk zostanie poÅ‚ożony na dopracowanie A.I. wrogów, fizykÄ™ i interakcjÄ™ z otoczeniem i dziÄ™ki tym elementom gracze bÄ™dÄ… mieli pewnÄ… swobodÄ™ w podejmowaniu decyzji wpÅ‚ywajÄ…cych na przebieg fabuÅ‚y.
  • Oprócz fotorealistycznej grafiki, budujÄ…cej nastrój rozgrywki, nie zabraknie także fenomenalnych dźwiÄ™ków. Szczytem osiÄ…gnięć nie jest już zdradzenie naszej pozycji i zauważenie nas przez wroga, wskutek gÅ‚oÅ›nego zachowywania siÄ™ prowadzonej postaci. Najnowsze technologie brzmienia przestrzennego, pozwolÄ… na usÅ‚yszenie efektów oddalania siÄ™ od źródÅ‚a dźwiÄ™ku, a także możliwość przeżycia akustycznych doznaÅ„, takich jak Å›wist powietrza czy efekt szumu w uszach.
  • Na rynku kart graficznych dominujÄ… dwie firmy: NVIDIA i ATI. Valve Software poÅ›wiÄ™ciÅ‚a wiele czasu na spotkania z pracownikami obu tych korporacji, co zaowocowaÅ‚o dużymi postÄ™pami w dziedzinie przedstawiania wirtualnego Å›wiata 3D w nadchodzÄ…cej erze DX9. Wraz z ATI opracowano nowe technologie, jak na przykÅ‚ad „high-dynamic range rendering (HDR)” – system realistycznego i dynamicznie zmieniajÄ…cego siÄ™ oÅ›wietlenia.
  • Niektóre modele do gry zostaÅ‚y wykonane już cztery lata temu, obecnie zaÅ› wraca siÄ™ do nich, wprowadzajÄ…c niezbÄ™dne poprawki i nowoÅ›ci. W tej chwili, zarówno mapy, bronie, misje czy skrypty i sam engine nie sÄ… jeszcze w 100% dokoÅ„czone i wciąż trwajÄ… prace nad ich udoskonalaniem.

 
 
  Karbulot

2003-11-29 22:54:32


I tak nie pobijÄ… Duke Nukem Forever :DDD.
 
  koOmbinerQa

2003-11-29 22:45:01


się nie napracują, bo jak będą tak szlifować produkt to wyjdzie gdzieś za 10 lat heheh.
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^