Doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji, tym razem także w głównej mierze dedykowanej "silnikowi" Source. Drobne, aczkolwiek istotne poprawki nie ominęły Half-Life'a 2, dedykowanego serwera opartego na systemie Linux, a także gry Counter-Strike: Condition Zero. Oto poszczególne nowości: Source Engine - Skrócono czas potrzebny na automatyczny oraz manualny zapis stanu gry i wyeliminowano problem z przerwami towarzyszącymi tym procesom.
- Przyśpieszono proces tworzenia miniaturowych obrazków związanych z zapisem stanu gry, które ukazują poszczególne lokacje.
- Usprawniono wykorzystywanie pamięci cache przez komputery z ilością pamięci RAM przekraczającą 512 MB.
- Zoptymalizowano wykorzystywanie pamięci cache przeznaczonej dla dźwięku.
- Wprowadzono drobne poprawki mające wpływ na renderowanie świata gry.
- Wprowadzono drobne poprawki związane ze sposobem ładowania asynchronicznych plików dźwiękowych.
- Zoptymalizowano czas potrzebny na załadowanie poszczególnych plików dźwiękowych wywoływanych przez niektóre sekwencje w grze.
- Zoptymalizowano ilość powtórzeń sekwencji modeli występujących w czasie jednej klatki.
- Naprawiono problem związany z pakietami rcon, który wymuszał akceptację sprzecznych długości dostarczanych pakietów.
- Naprawiono problem związany z niesprawnym działaniem serwera rcon podczas restartowania serwera gry.
Half-Life 2 - Pliki skryptowe broni są teraz ładowane w czasie uruchamiania gry, co wpływa pozytywnie na płynność grafiki i dźwięku.
Linux Server - Do linii poleceń komendy "-pidfile" dodany został nowy argument, pozwalający w czasie startu wprowadzać plik "pid".
Counter-Strike: Condition Zero - Naprawiono pojawiający się błąd "Twój serwer nie jest zaktualizowany. Wykonaj update i zrestartuj serwer".
Jak zwykle życzę bezproblemowej aktualizacji. |