Trzeba przyznać, że ostatnimi czasy informacje na temat prac prowadzonych nad konwersjami klasycznych map na potrzeby gry Counter-Strike: Source pojawiają się jak grzyby po deszczu. Kilka dni temu (w poniższym newsie) wspominałem o pracach prowadzonych nad mapami de_inferno i de_train, a dziś pozwolę sobie napomknąć na temat także bardzo znanej i lubianej mapy - de_nuke. Prace nad planszą prowadzą niezależnie dwaj mapperzy - Torn i Weeper. Obie konwersje znacznie różnią się od siebie i prawdę powiedziawszy praca Torna najbardziej przypomina oryginalnego Nuke'a (przynajmniej jeśli chodzi o zachowanie architektury budynków i rozmieszczenie pozostałych elementów). Obie wersje można oglądać na poniższych screenach. Wersja Torna: Wersja Weepera: Która konwersja zostanie zaakceptowana przez zespół Valve Software i oficjalnie dołączy do pozostałych map CS:S? Tego powinniśmy dowiedzieć się w najbliższym czasie. |