Wysyp map dedykowanych grze Counter-Strike: Source nie ma końca. Co chwilę pojawiają się informacje na temat kolejnych produkcji. Do tej pory słyszeliśmy o remake'ach słynnych, klasycznych map takich jak: de_inferno, de_train, czy de_nuke. Mapy te z pewnością w niedługim czasie zostaną oficjalnie zaakceptowane przez zespół Valve Software i dołączą na stałe do pozostałych plansz dostępnych od początku w pełniej wersji CS:S. Przed kilkoma dniami pojawiła się bardzo radosna informacja na temat pierwszej całkowicie polskiej mapy przeznaczonej dla CS:S - de_kabul. Nikomu nie trzeba jej przedtawiać - jest to nasza krajowa produkcja, klimatem przypominająca bardzo słynne mapy de_dust i de_dust2. Choć bardziej od nich rozbudowana i trudniejsza do opanowania, niewątpliwie związana jest z pustynnymi akcentami i architekturą rodem z Bliskiego Wschodu. Autorem pierwowzoru, stworzonego na potrzeby wcześniejszych wersji Counter-Strike'a, był Oli, natomiast za "źródlaną" wersję zabrał się MindShifter. W chwili obecnej mapa została już ukończona i jej finalną wersję można pobrać bezpośrednio stąd (3.1 MB). Nie należy jednak liczyć, że de_kabul zostanie oficjalnie zatwierdzony i dodany do CS:S - prawdopodobnie, podobnie jak jego wcześniejsza wersja, będzie nadal mapą niestandardową. Poniżej jeszcze kilka screenów:   
  
|