Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8027 dni
 
 
Pierwsza polska mapa dla CS:S
Monday, 24 January 2005 - 01:53
Dragunov

Wysyp map dedykowanych grze Counter-Strike: Source nie ma końca. Co chwilę pojawiają się informacje na temat kolejnych produkcji. Do tej pory słyszeliśmy o remake'ach słynnych, klasycznych map takich jak: de_inferno, de_train, czy de_nuke. Mapy te z pewnością w niedługim czasie zostaną oficjalnie zaakceptowane przez zespół Valve Software i dołączą na stałe do pozostałych plansz dostępnych od początku w pełniej wersji CS:S.

Przed kilkoma dniami pojawiła się bardzo radosna informacja na temat pierwszej całkowicie polskiej mapy przeznaczonej dla CS:S - de_kabul. Nikomu nie trzeba jej przedtawiać - jest to nasza krajowa produkcja, klimatem przypominająca bardzo słynne mapy de_dust i de_dust2. Choć bardziej od nich rozbudowana i trudniejsza do opanowania, niewątpliwie związana jest z pustynnymi akcentami i architekturą rodem z Bliskiego Wschodu.

Autorem pierwowzoru, stworzonego na potrzeby wcześniejszych wersji Counter-Strike'a, był Oli, natomiast za "źródlaną" wersję zabrał się MindShifter. W chwili obecnej mapa została już ukończona i jej finalną wersję można pobrać bezpośrednio stąd (3.1 MB). Nie należy jednak liczyć, że de_kabul zostanie oficjalnie zatwierdzony i dodany do CS:S - prawdopodobnie, podobnie jak jego wcześniejsza wersja, będzie nadal mapą niestandardową.

Poniżej jeszcze kilka screenów:  


 
 
  Karbulot

2005-01-24 18:11:49


Jakies biedniutkie te tekstury. Czemu mapy do Sourca maja tekstury takie monotonne, szare, bezbarwne i bez polotu?
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^