Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8024 dni
 
 
Nowe mapy dla Counter-Strike: Source
Monday, 31 January 2005 - 17:15
PADI

Counter-Strike: Source nie cieszy się zbyt dużym powodzeniem w środowisku graczy, jednak zyskuje coraz większą popularność wśród twórców map. Korzystając z nowych możliwości jakie otwiera przed nimi jego engine, realizują oni swoje nowe projekty. Najnowszymi, godnymi uwagi mapami są: de_position i de_dust_sin.
  • de_position [by Nexus] jest jeszcze w fazie tworzenia, jednak przedsmak gotowej mapy możemy podziwiać na screenshotach. Prawdopodobnie jest to najÅ‚adniejsza z niestandardowych map, które do tej pory zostaÅ‚y wykonane na potrzeby CS:S.












  • de_dust_sin [by t-W|-SiN-] utrzymana jest w dość "oklepanej" już atmosferze arabskiego miasteczka. Grafika niestety nie jest tak efektowna jak w przypadku de_position. SpakowanÄ… mapÄ™ do Å›ciÄ…gniÄ™cia można znaleźć tutaj.













 
 
  Karbulot

2005-02-11 16:40:39


Gamma rozjasnia obraz, ale tez pokazuje mankamenty tekstur. A to dlatego, ze wiele tekstur jest tworzonych na podstawie jpegow, co sie pozniej msci. Kompresja jpegow jest stratna, obraz jest dzielony na osmiopixelowe bloki. A jakosc bitmap sluzacych za niebo to juz nawet nie chce mowic. Ja rozumiem takie buraczki w 1.6, tam jest jeszcze engine Quake'a 2, ale w Source...
 
  Czort

2005-02-11 12:27:28


ale ogolnie mampy do cs:s sa robione w zasadzie za ciemne, a jak sie uzyje np programiku gamma to textuty sobia sie brzydkie i wogole, jak by ci tworcy robili chociaz o 2 tony jasniejsze mapy to by sie inaczej gralo i bylo by wszystko widac ;]=
ale to tylko moje skromne spostrzezenie ;)
 
  Karbulot

2005-02-09 10:23:25


...albo za jasne. Zobacz jakie wyblakle sa na przyklad dusty.
 
  Dragunov

2005-01-31 22:36:09


Dziś trochę potestuję tę drugą, już dostępną, mapkę z boatami. Sprawdzę ile zostało ze starego, poczciwego "pyłu". :-)
 
  PADI

2005-01-31 22:10:15


de_position zaiste strasznie ciemna. Niektórzy uważają, że klimat i nastrój można zbudować w grach tylko w ten sposob... między innymi twórcy Doom3 :P
 
  Czort

2005-01-31 21:52:41


Jak dla mnie to te mapy sa za ciemne tak jak wiekszosc map do cs:s
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^